Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Sally,
ik zie dat je ondertussen al een antwoord hebt gehad van Bianca, in je dagboekje.
Ik had je al van tevoren gezegd dat Bianca je haar eerlijke mening zou geven, en dat het misschien iets kon zijn dat je eigenlijk niet zou willen horen.

Ik hoop dat uiteindelijk alles toch nog goedkomt, en dat er een goede oplossing wordt gevonden.

Wat ga je nu doen?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

27 december 2007, 16:54:18 #961 Last Edit: 27 december 2007, 16:58:49 by Sally
Hallo Sharon,
Jup , ik heb antwoordt gehad van Bianca,
Ben wel blij dat ze zo eerlijk is geweest. Was het zelf ook al aan het denken, of het wel zo'n goed idee zou zijn om er nog een Popje bij te nemen...

Maar ik weet dus nog niet wat ik ga doen, ik ga het nog even afwachten, en niks overhaast doen.

Hallo iedereen,
Het is weer even geleden dat ik nogeens foto's heb geplaatst van mijn 3 lieverds. Dus dacht ik het wordt nogeens hoog tijd dat ik dat nogeens ga doen.
Hier komen ze :

Kuifje:

Kenji:

Pietje:

Effe slopen

Wat zie ik daar buiten?

Pietje wou zich wassen in het drinkbakje, maar dat ging niet zo makkelijk :D

Pietje en Kuifje:

Kenji en Kuifje:

Groetjes Sally

Anja

Hoi sally,

De tijd zal het uit moeten wijzen begrijp ik dus.

Je kan het beste geen overhaaste beslissingen nemen en er goed over na denken.

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je schatten.

Dat wassen in de drinkbak..............hihihihihi.........dat doen ze hier ook en als er eentje begint.....................

Groetjes Anja

Anke

Hoi Sally,
Leuke foto's heb je gemaakt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo Anja,

Dankjewel voor je complimentje.

De tijd zal het uitwijzen dat zeg je juist.
Ik zou er dolgraag een Popje bij willen. Maar het is juist de bedoeling dat ze dan samen in de kooi komen. Met zijn 4. Maar het is dan nog niet eens zeker dat ze allemaal met elkaar op kunnen schieten. Dus ga ik gewoon nog wat afwachten, en hopen dat Kenji gaat bijdraaien onderant.
Als ze los zijn gaat het wel goed hoor, maar als ze samen in de kooi zitten (heb ik al 2x geprobeert) dan zit het er meestal tegen, als Pietje in de buurt van Kenji komt. En ik durf het echt niet aan om ze snachts samen te laten.
Ik ga dus gewoon niks overhaast doen, en afwachten wat het gaat worden.

Hallo Anke,
Dankjewel voor je complimentje.

Groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Zoals Anja al zegt, geen overhaaste beslissingen nemen. Overweeg alle voors en tegens en zo, en maak dan pas je beslissing.

Mooie foto's trouwens.

mara

Sally

Hallo Mara,
Ik ga inderdaad niks overhaast doen. De tijd zal het uitwijzen.
Dankjewel!

Groetje Sally

Sharon

Hoi Sally,
allereerst: wat een mooie foto's zijn het toch weer! Ik heb er weer erg van genoten om je lieverds nog eens te zien.

Ik denk dat de beslissing die je nu gemaakt hebt, een juiste beslissing is. Dus gewoon afwachten en zien hoe het over een tijdje met het drietal gaat. Misschien gaat het over een poos idd wel heel goed samen. En als dat zo is, zou je altijd nog een popje erbij kunnen nemen, toch?

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Sharon,
Dankjewel voor je leuke compliment, fijn dat je van mijn foto's hebt genoten.

Misschien heb ik de juiste beslissing genomen, misschien ook niet...
Ze zijn vandaag weer met zijn 3 los en er is een zekere onrust hier tussen die 3.
Als Pietje in Kenji's buurt komt gaat Kenji naar Pietje happen.. Maar Pietje laat zich niet altijd meer doen en hapt dan terug, en zo ontstaat er een soort van "gevecht", nu zo ver laat ik het niet komen hoor ik steek er mij hand wel snel tussen. Maar het is natuurlijk niet leuk zo he. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt, want zo lukt het niet. toch niet op het moment.

groetjes Sally

Sally

Hallo,
Pietje was gisteren toch zo aanhankelijk dat ik een paar leuke foto's heb gemaakt.
Wat was Pietje toch in een kroelbui:

Pietje die juist mijn rits wil pakken

En pietje op mijn vinger die niet met zn koppie op de foto wil :D
Altijd maar wegdraaien

Groetjes Sally

Anke

28 december 2007, 18:21:42 #970 Last Edit: 28 december 2007, 18:36:51 by *Anke*
Hoi Sally,
Wat een heerlijke kroelfoto's, de liefde straalt ervan af!!

Wat het contact tussen Pietje en Kenji betreft: ik vind het positief dat Pietje zich niet zomaar weg laat jagen.
Ze moeten natuurlijk wel een soort rangorde scheppen he.
Hier zitten de mannetjes ook regelmatig elkaar in de haren als ze los aan het vliegen zijn.
Dat hoort er nou eenmaal bij.
Dus zolang ze elkaar niet echt pijn doen zou ik het gewoon aankijken. Als jij er tussen komt dan kunnen ze de rangorde niet bepalen.
Veel succes en plezier met je drietal!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Sally,
wat zijn dat een ontzettend lieve foto's zeg! Wat een heerlijke kroelkont is die Pietje toch. Echt zalig Volgens mij geniet jij er ook met volle teugen van. Ik weet ook zeker dat hij al helemaal je hartje heeft veroverd.
Ik heb er erg van genoten meid!

Gelukkig dat Pietje nu eindelijk van zich af begint te bijten!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sally,

Wat een vertederende foto's heb je gemaakt. Super zeg.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anke,
Dankjewel.

Dus ik moet Kenji, Pietje gewoon laten bijten?
Pietje loopt nog wel af en toe weg ze.. maar toen Pietje gisteren bovenop mijn schouder zat en Kenji kwam bij hem in de buurt, hapte Pietje zelfs naar Kenji. Precies jaloers, omdat hij te dicht bij mij kwam :D.
Dus als ze een soort ruzie hebben, moet ik ze gewoon laten doen? En het gewoon aanzien?

hallo Sharon,
dankjewel, Pietje is echt een kroelkont he :). tis een schatje!.
Ik geniet er zeker heel erg van, Pietje maakt me echt gelukkig als hij zo doet.. En hij heeft zeker en vast mijn hartje al veroverd :)
Leuk dat je ervan hebt genoten!

Hallo Anja,
Dankjewel

Groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Kenji Pietje pijn gaat doen.
Maar naar elkaar happen en met de vleugels wapperen dat kan natuurlijk wel.
Als ze gaan doorbijten moet je natuurlijk wel ingrijpen ;)
Groetjes Anke