Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Dag Sally ....ik sluit me aan bij de rest he en dat je ze allemaal bij je kan houden !! En misschien dat je er een popje mag bijhouden !!! En dat dipje he ....iedereen heeft dat wel eens hoor !!! Dat komt wel weer goed , geloof me !!!!
Grtjs Ann

Sally

Hallo Sharon,
Ik ga het in eerste instantie zo proberen op te lossen...
maar als het echt niet anders kan zal ik andere maatregelen moeten treffen, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Hallo Ann,
Ik hoop ook dat ik ze allemaal bij me kan houden, en zal er ook alles aan doen dat ze allemaal bij mij kunnen blijven.
Ik kan echt geen 1 van de 3 missen, ze hebben alle 3 mijn hartje gestolen.
En misschien als het niet anders kan nog een Popje erbij jup ;), en hopen dat het zo opgelost is dan eh.
Mijn dipje is alweer over hoor. :). Ik heb zo van die dagen en dan ben ik echt zo emotioneel. Maar het gaat alweer veel beter met me :). Dankje.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Gelukkig gaat het alweer wat beter he en ja.......a nog een popje toch ? Dan is het 9 op de tien kansen toch opgelost denk ik ook !!! Houden zo he !!! Een fijne kerstavond morgen he !!! Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,
Ja gelukkig...
Van dat Popje erbij is helemaal nog niets zeker hoor. Dat moeten we hier nog even bespreken. Ik hoop dat het snel opgelost raakt.
Jij ook een fijne kerstavond morgen!

Groetjes Sally

♥Debby♥

He Sally.. 't moet ook eigenlijk wel he... Kjoetie moet nog er nog bij!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

hallo Debby,
:D Ergens heb je wel gelijk ja :P

Sanna

Hoi Sally,

Houd je er ook wel rekening mee dat een popje voor Pietje erbij ook wel eens niet kan werken? Want waar laat je haar als het niet werkt? Daar zul je ook over na moeten denken voordat je tot het aanschaffen van een popje kunt overgaan.

Groetjes, Sanna

Sharon

Hoi Sally,
laat je ons wel weten wat nu de uiteindelijke oplossing is geworden? Ik ben wel benieuwd hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

24 december 2007, 13:56:48 #938 Last Edit: 24 december 2007, 15:59:32 by Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Sanna,
Hier heb ik ook al over nagedacht ja, en ik weet dan helemaal niet meer hoe ik het moet doen... Maar er MOET een oplossing komen. Pietje is helemaal geen moeilijke vogel hoor tegenover ons Kuifje of Kenji. Hij kan met allebij samen. Dus denk ik dat het geen probleem gaat geven als ik een popje bij ons Pietje zet.. Maar dan is natuurlijk de vraag of het wel gaat lukken met 4 samen in de kooi... Het zal allemaal afwachten worden, en als dit niet lukt zal ik alsnog Pietje en zijn popje appart houden in een ander kooitje..
Maar het is nog niet eens zeker dat er een Popje bij komt.
We zullen wel zien he...

Hallo Sharon,
Ik hou u op de hoogte ;)

Groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Het gaat niet zo lekker lees ik. Jammer hoor...Ik hoop dat er gauw een oplossing komt.

Mara

Sally

Hallo Mara,
Het is gewoon vervelend dat ik maar geen oplossing kan vinden. En dan wil je het zus of zo wel proberen maar dan weet je nog niet of je goed handelt of niet..
Ach, we zullen wel zien wat het gaat worden.

Dankjewel voor je leuke Kerstkaart, heel mooi gedaan met een super mooie foto!

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Sally

hallo Anja,
Dankjewel voor je mooie kerstkaart.

Hallo iedereen.
Ik wens jullie een heel gezellige kerstavond, kerstfeest en vooral een goede jaarwisseling toe!

Kroeltjes:

Groetjes Sally

sandy

ik wens jully een fijne kerst en een gezond 2008 toe