Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sally,

Heel goed. Oefenen en veel geduld.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Sally,
wat fijn om te lezen dat Kenji het al beter doet! Dat gaat vast goedkomen, en net wat je zelf zegt: gewoon door blijven oefenen, dan komt het vanzelf in orde!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo,
Ik heb ze vandaag nogeens losgelaten om te zien hoe het ging.
Maar na een tijd gingen ze weer met 2 vliegen. toen heb ik ze weer even bij me gehad en toen gingen ze weer vliegen. Dan heb ik ze maar in het kot gezet.
Ik heb een filmpje van Kenji's gebrabbel:

Geniet ervan!.

groetjes

Anke

Hoi Sally,
Wat een leuk filmpje!
Mijn valkjes gingen meteen terug zitten roepen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Sally,

Nou hier proberen ze er boven uit te komen.
Ze zijn nu nog aan roepen ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

danielle

Hoi Sally

Wat een leuk filmpje! Wat brabbelt hij leuk zech. Wel gezellig zo'n mannetjes valkje he!
Zo te lezen gaat het ook goed met het tam maken. houd het zo vol he! Ook fijn dat je ze weer goed in de kooi krijgt.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Sally

Wat een leuk filmpje zeg!!

mara

Sharon

Hoi Sally,
het filmpje is leuk hoor!
Wat een schattige geluidjes kan jouw Kenji maken zeg  ;D
Echt superlief  :-* :-* :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Anke,
Dankjewel,
Leuk dat je valkjes terug gingen roepen :D.

Hallo Anja,
Ze komen er waarschijnlijk makkelijk boven uit he? :D
Moet wel een leuk zicht zijn :P.

Hallo Danielle,
Dankjewel,
Hij kan wel leuk brabbelen ze. Hij probeert ook het bouwvakkers-fluitje. Hebben jullie dat ook gehoord? Dat gaat ook al best goed vind ik. Maar nog niet zoals het hoort. :D
S wel grappig dat ie dat telkens probeert. :D.
Ik vind het ook reuze gezellig om een mannetjes-valkje in huis te hebben.

Hallo Mara,
Dankjewel!

Hallo Sharon,
Dankjewel.
Hihi, ik vind Kenji's geluidjes ook wel best schattig. Alleen kan ie soms zo overdrijven. Dan denk je: komt er ooit nog een rustpauze. :D.
Gisteren was ie bijna de hele dag aan het brabbelen en fluiten. :D

Hallo Iedereen,
Ik heb Kenji en Kuifje gisteren nogeens uit de kooi gelaten. Ik was alleen thuis dus greep ik mijn kans.
Kuifje kwam direkt de kooi uit en na 5 minuten kwam Kenji er ook uit. Toen ben ik rustig met hun aan de tafel gaan zitten. Ik was nog aan het eten en ze kwamen rustig met me mee-eten. (eten uit mijn mond pikken). Kenji kent dit ook al heel goed ze. Zo heb ik hem pas op mijn vinger laten stappen toen hij boven-op de kooi zat. Ik deed mijn vinger voor hem en had iets in mijn mond zitten toen ik dat liet zien stapte hij direkt mijn vinger op om dit uit mijn mond te kunnen nemen. :D.
Zo is er gisteren dus ook niets gebeurt! Ze zijn dan maar een klein half uurtje los geweest, maar ze zijn dus niet gaan vliegen ofzo. Ze hebben constant bij me gezeten.
Dat vond ik echt wel leuk. En zo ga ik dat stilletjes opbouwen zodat ze langer de kooi uit kunnen.
Ik ben op de goede weg. :D

Groetjes

Sharon

Hey Sally,
wat fijn dat het zo goed gaat ineens! Blijven volhouden, en dan kom je er echt wel. Dat gaat echt helemaal goedkomen daar. Ik ben echt heel erg blij voor je dat het heeft geholpen om een stap terug te zetten. En nu fijn weer stapje voor stapje vooruit.
Ik ben trots op jullie hoor, Kuifje en Kenji, goed gedaan!! Levi zegt dat hij vanaf nu ook heel hard zijn best zal gaan doen en een voorbeeld zal nemen aan jullie  ::) ;D :P ;)

Liefs
Sharon

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

hallo sharon,

Ik ga echt wel blijven volhouden ze.
Het kroelen gaat helemaal nog niet. Kuifje gaat dan lopen, en kenji ook. Het opstappen gaat met Kenji ook alleen maar als hij iets lekkers ziet anders moet hij niets van mijn vingers weten.
Wat fijn dat Levi nu ook heel hard zijn best gaat doen!. Blijven volhouden en jij komt er zelf ook wel . :D

groetjes.

Ternet was Kenji een heel fluitconcert aan het geven voor Kuifje. En nu zijn ze elkaar aan het kroelen. :D
Wat een leuk stelletje heb ik toch.

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Je bent op de goede weg. Let wel op dat jij niet te veel en te snel wilt anders moet je weer van voor af aan beginnen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Sally,
Geduld is een schone zaak. Ga zo door!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hey Sally,
wat lief dat ze aan het kroelen waren! Dat lijkt me echt zo'n schattig gezicht. Ik denk dat heel mijn hartje zou smelten als ik dat zou zien  :)
En ik zou idd ook oppassen dat je niet te veel in één keer wilt. Gewoon rustig aan, stapje voor stapje, en dan komt het helemaal goed!
Maar ze doen het echt super hoor, net als jou!

Liefs
Sharon

Kroeltjes aan jullie
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

Hallo anja,
Ik doe het wel rustig aan hoor. Daarmee dat ik ze niet te lang de kooi had uitgelaten, voor het spelletje weer begonnen zou zijn.
Neenee, alles gaat vandaag stap voor stap.
Ik ga direkt weer lekkere trostgierst halen voor mijn schatjes want die is op.

hallo Anke,
Ja geduld is inderdaad een mooie zaak. Al goed dat ik dat wel een beetje heb. :D

Hallo Sharon,
Het is echt een schattig zicht dat ze elkaar zo kroelen. Zoveel gebeurt het niet maar als het gebeurt dan gebeurt het goed.
Ik heb enkele foto's da ze lekker dicht naast elkaar zitten en slapen. zal die straks even uploaden.
Ik kijk wel een beetje uit hoor. Ik ga het echt rustig aan doen. Ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Telkens ik eender waar aan de kooi mijn uit steek en ze dat gezien hebben komen ze direkt af omdat ze denken dat ik dan wat lekkers in mn mond heb...:D.

Groetjes Sally