Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi Sally

Wat is dit vreselijk   :censuur   :'(
Heel veel sterkte meid !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Sally

Heel veel sterkte met het verlies van Kuifje. Jij hebt gedaan wat je kon doen.

Het is wel een donkere dag zeg.... :'(

Mara

Bello

Sally,

ook hier wensen we je heel veel sterkte met het verlies van Kuifje.



Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

margreet

hallo Sally,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve kuifje.
Jammer dat ze het ondanks je goede zorgen niet heeft gered.

groetjes Margreet

sandy

 :'( :'( :'(ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen worden schieten te kort
maar ik wil je heel veel sterkt wensen met het verlies van je dierbare kuifje die een heeeeel goed maar kort leven bij je hebt gehad  :'( :'( :'(

lieve kuifje rust zacht dat heb je verdient geef alle valkjes daar boven een grote knuffel van ons wij zullen je zeker missen en zekker je verdrietige vrouwtje  :'( :'(

sterkt sandy

Kimm

hee lieve sally,

ik hoop dat het een beetje gaat met je en dat je een beetje hebt kunnen slapen................. :-[

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda


Sally

Hallo iedereen,

Dankjullie wel voor jullie lieve berichtjes.
Krijg er gelijk weer tranen van in mn ogen. In de loop van volgende week zal ik hier wat meer over schrijven, maar nu lukt het me nog niet... :'(

Ik heb al wel iets speciaals voor ons Kuifje gemaakt :


(Sandy, sorry dat ik even je idee heb ingepikt :$)

Groetjes een heel verdrietige Sally

Mara

Hoi Sally

Dat heb je mooi gedaan zeg. Ik denk niet dat Sandy het erg vind dat je haar idee geleend hebt.

Mara

Sharon

Hoi Sally

wat heb je dat mooi gemaakt van Kuifje zeg! Echt ontzettend mooi en lief om te zien!

:-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


sandy

ik vind het het erg mooi wat je van kuifje he hebt gemaakt
ik vind het ook niet erg :D :D
ik vind het heel erg komt er wel een nieuw valkje bij en hoe gaat het met  kenji en pietje

Dierenfreackske




danielle

Hoi Sally,
Je hebt het echt super leuke foto's met tekst van Kuifje gemaakt.
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.
Sterkt nog!

Groetjes Danielle

Kimm

hoi sally,

dat heb je mooi gedaan hoor met kuifje! erg goed van je!

                           
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Dag lieve Kuifje,

Weet je nog de eerste dag dat je bij me was? Je zat daar op de bodem in een hoekje van de kooi en moest niets van mij of iemand anders hebben. Je schrok dan ook altijd op als er ook maar iemand voorbij je kooi kwam, of als er één van onze honden voorbij de kooi liep.
Maar de volgende dag zat je al lekker rustig op je stokje en had ik je zelfs al in je eet en drinkbakje gezien. Ik kwam dan ook regelmatig bij je kooi staan om je op je gemak te stellen en je vertrouwen proberen voor mij te winnen.
De 3de dag dat je bij mij was vond ik dat je toch lekker rustig was als ik bij je kooi stond dus besloot ik om even met mn handen in je kooi te gaan, gewoon om jou reactie te zien. Daarmee was jij niet akkkoord en je ging blazen naar me, en dook weer dat hoekje in. Maar ik gaf niet op en bleef met mn handen in de kooi tot je op je gemak was. En dat was gelukt. De 4de dag dat je bij me was besloot ik om wat eten op mijn handen te doen en rustig naar je toe te gaan met die hand, je keek verbaast naar mijn hand en bleef rustig zitten. Je kwam stiekem kijken en ja hoor, je pikte een zaadje uit mijn handen! Wat was ik blij zeg. Dit ging ik dikwijls herhalen, en de 5de dag sprong je zelfs vanop een afstand op mijn handen om dan rustig wat zonnepitjes en zaadjes te eten. Je was een echte schat!. Ik heb je dan ook al binnen een week uit de kooi gehaald, en dat ging best goed. Je bleef even bij me zitten maar vloog dan weg en lande op een kast, maar ik heb je toen terug op mijn handen kunnen lokken met eten erop. En je zo terug in de kooi kunnen zetten.
Vanaf toen liet ik je dan ook dagelijks uit de kooi, en je bleef langer en langer bij me zitten. Ik was zo verliefd op je! Je was echt een schat.
Na verloop van tijd liet je je zelfs kroelen, en je werd een grote kroelkont. We hebben echt zalige tijden met elkaar beleeft!
Na een paar weken besloot ik er een vriendje voor je bij te halen (wat eerst niet mocht van mijn ma, maar had ze kunnen overhalen). En toen kwam Kenji hier wonen.
Hij was helemaal anders dan jij, hij was dan wel rustig in de kooi maar moest niks van mijn handen weten. Ik had de kooi waar Kenji inzat direkt naast jou kooi gezet, en toen jij los was ging je meteen op de kooi van Kenji zitten om ermee kennis te maken. Dat verliep niet hoe het moest, hij ging in jou pootjes bijten en jij was er dan ook heel kwaad op. Maar na verloop van tijd werden jullie dan toch vriendjes en heb ik Kenji bij jou de kooi ingedaan.
Jullie werden na een paar maanden zelfs een heel leuk koppeltje, dat lekker kroelde met elkaar en zelfs gingen wipwappen, waar ik toen de eerste keer dat ik dit zag best van verschoten was. Ik was zo opgewonden en wou echt een nestje met jullie wanneer de tijd rijp was. Wist je dat, dat jullie een blok zouden krijgen?... Als je er nog was... :'(.

Een maand of 3 geleden was er ook Pietje bijgekomen, en jij die lieve Kuifje kon er direkt mee opschieten, en je ging er ook mee kroelen af en toe als jullie uit de kooi waren. Jij was dan ook allemans vriend, maar Pietje kon niet bij jullie in de kooi want Kenji was jaloers op Pietje denk ik, en ging er dan ook veel naar happen als Pietje bij Kenji in de buurt kwam, dus heb ik Pietje maar lekker appart gelaten, jullie mochten wel samen met 3 lekker uit de kooi, en dat was altijd heel gezellig.

Een week of 4 geleden begon jij opeens eitjes te leggen en je had er 7 gelegd toen je opeens een soort van verlamming in je pootje kreeg, je pootje was helemaal ineen getrokken en je kon er ook niet op staan enzo. Ik kreeg echt de schrik van mijn leven toen ik dit zag en belde meteen een DA op. Toen ben ik een medicamentje voor jou gaan halen, maar het was dan toch niet zo erg want de volgende dag was je weer helemaal jezelf. Dus ik was helemaal opgelucht, en je kon weer lekker uit de kooi. Maar toen de dag daarop werdt ons Pietje ziek en was ik met Pietje naar de DA geweest, pietje heeft een paar dagen een medicament moeten krijgen, en was na die dagen dan ook helemaal opgeknapt. Maar net toen Pietje beter was, werd jij weer ziek :'(. Lieve Kuifje... :'(. Ik had direkt naar die DA teruggebelt en haar verteld dat Pietje beter was, maar dat Jij opeens ziek was. Ze zij tegen mij: geef Kuifje ook die medicatie een paar dagen en als het na die dagen niet beter is, bel me dan weer op... Dus ik wachten de dagen af, maar je werd niet beter lieve schat :'( het verergerde alleen maar met jou... Je vermagerde, ik gaf je verdunt eiervoeder via een spuitje, ik gaf je je medicatie, ik gaf je water met druivensuiker, maar het ging echt bergaf... En dan maandag avond kreeg je opeens zo'n rare aanval, ik dacht dit kan echt niet meer!
Dinsdag morgend om 8.45 riep mijn moeder me uit bed: Sally, Kuifje heeft een aanval!. Ik schiet mijn bed uit en ging je eerst kalmeren, toen je was gekalmeerd heb ik direkt terug de DA gebelt. Die zij: bel deze avond terug dan weet ik misschien meer. Maar nee ik wachte niet meer! Dus ik had een andere DA gebelt. Ik had om 13u een afspraak met die DA... maar dat heb je niet gehaalt lieve schat.
Je bent rond 10.45 heengegaan van mij... :'(
Lieve schat! IK mis je heel erg.

Ik hoop dat je het daar goed hebt op de valkjesregenboog, een leven zonder pijn. Dit verdien je mijn lieve kleine meid!

Weet dat je voor altijd verder blijft leven in mijn hart!

En dikke kroel voor jou!
Liefs, Sally