Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Sally,

Sorry dat ik even van het forum verdween, maar nu ben ik terug en ga ik je boekje proberen te volgen!

Ik las dat er iets mis was met Pietje...  :-\
Gelukkig is ie weer opgeknapt. En Kuifje, die is nog ziek ofzo?

Groetjes
Silke

Sally

Hallo Silke,
Maakt niet uit hoor.
Leuk dat je mn boekje weer gaat volgen.

Ja Pietje is een kleine week goed ziek geweest, maar is er nu helemaal door.
Nu is Kuifje al een 3 dagen ziek, maar die is nog steeds niet beter.
Ze eet wel af en toe, en haar poep is niet zo vies dan die van Pietje geweest is, maar ze zit er maar belabbert bij.
Ik geef haar elke avond het medicijn wat ik voor pietje had gekregen, en water met druivensuiker geef ik ze ook geregeld. ik hoop dat ze erdoor komt.
Net wou ze tegen de tralie's aanspringen, en ze viel gewoon naar beneden... En ze bleef even (precies in een shock) zitten. Maar nu zit ze weer op een stokje.

Groetjes Sally

Kimm

hai sally,

jammer dat kuifje nog niet opknapt. maar vanavond kan je lekker met ze genieten he?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Sally

ik hoop toch echt voor je dat Kuifje ook helemaal opknapt hoor, net zoals Pietje. Maar dat komt vast helemaal goed met jouw goede zorgen!

Ik ben heel erg blij om te horen dat Pietje zich alweer gewoon laat kroelen door je. Echt super fijn!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Hè bah .... Kuifje nog steeds niet beter??

Ik ga nog een beetje harder duimen.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Sally,
Echt super om te lezen dat Pietje weer is opgeknapt  ;D .
En nu Kuifje nog, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
Ik duim heel hard mee!

Groeten van Danielle

Sally

Hallo Kim,
Nee Kuifje is nog niet opgeknapt. Ik hoop dat ze snel weer beter is, want ik mis haar leuke trekjes.

Ik heb net super momenten beleeft met Pietje. Het is zo'n schatje!

Hallo Sharon,
Ik hoop ook dat Kuifje opknapt, net zoals Pietje. Ik doe alles wat ik kan, en hoop dat mijn zorgen goed genoeg zijn...

Pietje heeft net weer bij me gezeten, en kwam echt smeken om hem te kroelen. Het is echt een schatje!

Hallo Caroline,
Nee, Kuifje is nog niet beter... :(.
Dankjewel voor het duimen! Dat is heel lief van u :)

Hallo Danielle,
Jup Pietje is weer helemaal de oude :D.
Ik hoop ook dat de medicijnen snel aanslaan bij Kuifje, dan kunnen ze weer met 3 gezellig bij me komen zitten, en lekker alles samen slopen en spelen...
Dankjewel voor het duimen.

Jullie zijn allemaal schatten!!!

Groetjes Sally

Sally

Hallo iedereen,
Wou even via foto's laten zien hoe Kuifje er nu bij zit (hangt)...
Op het bovenste van de schommel.. :s. Echt raar!
En zo zit ze al een tijdje. Ze is zo zielig :(...

Sharon

Hoi Sally

:( :(  :-[ :-[
:'( :'(

Jeej... wat erg om haar zo te zien zeg. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verschrikkelijk het voor jou moet zijn om haar zo te zien...

Kuifje meid: knap maar heel snel weer op!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi lieve sally,

dit is erg rot voor jou om het zo te zien, maar ik weet dat je alles voor haar doet. je zorgt er goed voor.
houd moed sally!!! ;)

liefs kim

*Yvon

Hoi Sally

Als je Kuifje liever op een stok ziet zitten,
zou je die schommel voor een paar daagjes eruit kunnen halen.
Dat scheelt voor haar misschien weer inspanning.
Tis maar een ideetje hoor.  ;)
Ik hoop dat ze ook heel snel weer opknapt.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Sally,
Ik ben even een poosje niet geweest, en lees dus nu pas dat Kuifje en Pietje ziek zijn (geweest)
Gelukkig gaat het alweer beter met Pietje. Veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Iedereen,
Met ons Kuifje gaat het dus nogaltijd niet goed, meer gezegt: ze gaat echt niks vooruit maar eerder achteruit.
Ik probeer haar bij te voeren met eiervoeder, maar dat neemt ze dus totaal niet goed op. Ze is echt mager geworden, heb haar gisteren gewogen en woog rond de 82 gr... Terwijl ze 110 heeft gewogen.
Ze zat ternet zelfs in het hoekje van dr kooi op de bodem met haar koppie omlaag... Het is echt zo zielig :'(.
Ik geef dr nog dikwijls water met druivensuiker, ze zit af en toe in dr eetbakje, maar krijgt daar volgens mij ook niet veel van binnen...
Ze heeft al 4 avonden het medicijn gekregen.
Ik heb de schommel er ondertussen al uitgehaalt zodat ze daar niet meer kan af vallen.
Net had ik ze even uit de kooi voor wat eiervoeder te geven, maar ze sprong zo van mn handen op de grond en bleef toen een paar seconden wild met haar vleugels wapperen...
Ze zit ook soms met haar mondje open precies te heigen, en soms maakt ze een soort van nies geluidjes...

Lieve Kuifje,
word aub beter. Ik mis je heen en weer getrippel als ik iets aan het eten ben, ik mis het dat je tegen de tralie's aan komt zitten om een kroel van me te krijgen... Ik mis alles wat je deed, ik mis het om je lekker bij me te hebben zitten. Ik mis...
Pff Kuifje, wordt gewoon beter :'( :'( :'(...

Kimm

hai lieve sally,

ik krijg tranen in mijn ogen omdat kuifje niet opknapt en jij zo ontzettend je best doet. vind het zo verdrietig voor je dat je haar zo mist. je houdt zoveel van haar. meisje ik hoop dat je naar de dierenarts kan gaan, wanneer jij dat kan zodat kuifje misschien andere medicatie kan krijgen. het probleem is ook dat je niet precies weer wat haar mankeert...... :-\

lieve kuifje,

sally mist jou,
ze zit in de kou.
ik hoop dat je echt weer beter wordt,
zodat jouw lieve baasje niet instort.
lieve kuifje, je bent een lieverd, knap weer snel op :-*  :-*  :-*

liefs kim

Sharon

Hoi Sally

jeej... ik ben er gewoon helemaal stil van geworden meid  :'( Ik heb ook tranen in mijn ogen gekregen van jouw lieve woorden  :'(

Lieve Kuifje: wordt aub snel weer helemaal beter meid!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje