27 april 2024, 17:34:48

Hoeveel valkjes?

Gestart door bjorntjj, 18 mei 2007, 19:50:21

« vorige - volgende »

Ik ben nog student dus moet ik nog naar school dit kan je hieronder lezen, Hoeveel valkjes moet ik dan kopen?

1 valkje (pop)
1 (5.6%)
1 valkje (man)
0 (0%)
2 valkjes
17 (94.4%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 25 mei 2007, 19:51:54

bjorntjj

18 mei 2007, 19:50:21 Last Edit: 18 mei 2007, 19:51:54 by bjorntjj
Ik ben nog student dus moet ik nog naar school, van 7:45u tot 16:30. En ik zou heel graag een valkparkiet willen.
woensdag namiddag ben ik thuis en zaterdag en zondag ook.
Hoeveel valkjes zou ik dan kopen?

Anke

Ik denk dat je twee valkjes moet kopen.
Jij bent behoorlijk lang van huis iedere dag en dan hebben ze behoefte aan een soortgenootje om mee te spelen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ziralioness

Yep, doe maar twee. :)
Dan hebben ze altijd elkaar als jij een dagje smoordruk bent. Je kunt hierbij kiezen om één of beide valkjes vast tam te kopen, zodat het tammaken van nr 2 of het tam HOUDEN je minder moeite kost. :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

bjorntjj

Wat zou er dan gebeuren als maar  valkje neem?
zou het dan minder tam zijn? of minder vertrouwen ofzo?

Hopelijk weet iemand hier een antwoord op want ikzelf zou liever  valkje houden dan . :-\  zou dat echt niet lukken?

wim roskam

beste lezer ,  hoe zou jij het vinden om de hele dag alleen in je kamer te zitten , zonder tv en radio enz , begrijp je nu wat ik bedoel , dus twee valkjes kopon is veel beter voor de vogels , groeten wim roskam .

bjorntjj

als je 2 valkjes koopt word je valkje dan even tam?

kimmie

Als je ze allebei even veel aandacht geeft, blijven ze allebei tam...
Groetjes Kim, Karel en Lady


bjorntjj

worden 2 valkjes even tam als dat je 1 valkje koopt?