28 april 2024, 06:55:54

Hoeveel valkjes?

Gestart door bjorntjj, 18 mei 2007, 19:50:21

« vorige - volgende »

Ik ben nog student dus moet ik nog naar school dit kan je hieronder lezen, Hoeveel valkjes moet ik dan kopen?

1 valkje (pop)
1 (5.6%)
1 valkje (man)
0 (0%)
2 valkjes
17 (94.4%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 25 mei 2007, 19:51:54

bjorntjj

Trouwens, zou het meschien wel lukken om maar 1 valkje te houden. Want we zijn nu mei, en op 30 juni is het gedaan met school dus is het amper nog een maand school. En in die maand hebben we ook nog een paar dagen vrij, en het zijn dan ook nog eens examens dus ben ik in de namiddag thuis dan kan ik er ook mee bezig zijn. en dan is het 2 maanden geen school!!! :) :D ;)
zou iemand kunnen zeggen of dit kan?
Groetjes bjorn

Anke

En wat doe je dan als je weer naar school gaat?
Dan is je valkje dus weer alleen.
Wat je wel kunt doen is nu 1 valkje nemen, dat goed tam maken en dan 1 erbij  doen Als je weer naar school gaat. Die kan je dan daarna ws wel wat makkelijker tam maken omdat je al een tam valkje in de kooi hebt. Zo sla je twee vliegen in 1 klap. Je hebt een tam valkje en je valkje is niet alleen als jij er niet bent om mee te spelen :)
Blijft het wel zo dat je de eerste maand dat je nog naar school moet ervoor moet zorgen dat je veel met je valkje bezig bent. Je woont nog thuis? Vraag dan of het valkje in de woonkamer mag, dan heeft het nog aanspraak van andere mensen in huis :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bjorntjj

20 mei 2007, 17:54:57 #17 Last Edit: 20 mei 2007, 17:58:24 by bjorntjj
zoals je zegt eerst 1 valkje er goed voor zorgen en goed tam maken en dan een 2de valkje als ik terug naar school ga. Zal dat 2de valkje dan tammer zijn? of zal het 1ste tammer zijn?