28 april 2024, 12:47:17

Hoeveel valkjes?

Gestart door bjorntjj, 18 mei 2007, 19:50:21

« vorige - volgende »

Ik ben nog student dus moet ik nog naar school dit kan je hieronder lezen, Hoeveel valkjes moet ik dan kopen?

1 valkje (pop)
1 (5.6%)
1 valkje (man)
0 (0%)
2 valkjes
17 (94.4%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 25 mei 2007, 19:51:54

Ivy

Hoi Bjorn.
Weet je de ouders van je albino? Alleen dan kan je het misschien uitrekenen.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bjorntjj

23 mei 2007, 14:56:59 #31 Last Edit: 23 mei 2007, 15:08:36 by bjorntjj
het is iets met een witmasker en een lutino. zou jij dat weten welk van de twee split is ofzo? weet je daar meer mee?
zou jij dat willen uitrekenen? want ik weet niet hoe.
ik denk dat 1 van de ouders van de albino een witmasker split lutino is en de andere een lutino split witmasker.

bjorntjj

Hallo,
Ik ga over een kwartier naar een dierenwinkel om een kooi te kopen waar moet ik opletten als ik een kooi koop?
stuur a.u.b zo vlug mogelijk terug.

Rianne

Kijk eens bij aanschaf, daar staat een onderwerp over kooien: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,19924.0.html

Ivy

Citaat van: bjorntjj op 23 mei 2007, 14:56:59
het is iets met een witmasker en een lutino. zou jij dat weten welk van de twee split is ofzo? weet je daar meer mee?
zou jij dat willen uitrekenen? want ik weet niet hoe.
ik denk dat 1 van de ouders van de albino een witmasker split lutino is en de andere een lutino split witmasker.



Hoi.
Alleen mannen kunnen split zijn voor lutino, dus ik neem aan dat de man is de witmasker. Helaas kan je van deze combinatie niet het geslacht van de albino raden.


Moeder:lutino split voor witmasker
Vader:witmasker split voor {X1:  lutino}

man afkomst:
25% witmasker lutino
25% witmasker split voor {X2: lutino}
25% lutino split voor witmasker
25% wildkleur split voor witmasker {X2: lutino}

pop afkomst:
25% witmasker lutino
25% witmasker