5 augustus 2025, 15:06:39

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Tante Saar, ;D

Gefeliciteerd met je nichtje. :D
Ben je nu voor de allereerste keer tante geworden ?

Fijn dat 1 van de wildkleurtjes ook gereserveerd is, daar doe je het tenslotte toch voor. Alle jonge valkjes op een goed plekje.

Groetjes Marlies ;)

Saar

Citaat van: Jeannine op  3 april 2008, 17:09:19
Hoi Saar,

Hartelijk gefeliciteerd met je nichtje Mandy.

Goed zeg de oudste al gereserveerd.
De volgende zal niet lang op zich laten wachten ;)

Geweldig dat Lilo op gewicht is gebleven :)

Dank je wel!
Ik hoop t ook dat de ander snel gereserveerd gaat worden.
IK heb nu alleen een ander probleem >:( :-\
Daar vertel ik zo over.

Citaat van: Marlies op  3 april 2008, 18:19:13
Hoi Tante Saar, ;D

Gefeliciteerd met je nichtje. :D
Ben je nu voor de allereerste keer tante geworden ?

Fijn dat 1 van de wildkleurtjes ook gereserveerd is, daar doe je het tenslotte toch voor. Alle jonge valkjes op een goed plekje.

Groetjes Marlies ;)

Dank je wel :D
Dit is de eerste keer dat ik t heb meegemaakt :)
Chiel zijn zus heeft al een kindje, maar die was 2 toen ik een relatie met chiel kreeg :)

Idd, daar doen we t voor :D

Gaan we buiten de vogels eten geven, is mijn lutino grasparkietje gewond! Er is een nagel afgebeten en hij is bij zijn oog gepakt :-\ Hij zit nu bij Stompie, Ukkie en Ludo. Hij is ooit tam geweest dus echt lelijk deed ie gelukkig niet. T enige wat ie doet is af en toe naar buiten roepen. Het was de bedoeling om er geen parkiet er meer bij te doen, maar nu moet ik wel... Ik zeg t alleen niet tegen mijn schoonmoeder, die gaat dan waarschijnlijk vuur spuwen ;D ;) Maarja als ik t goed doe ziet ze t niet eens... het is haar nog steeds niet opgevallen dat er een mozambiquesijs weg is... ::)Ik weet alleen niet of t grasje bij K&L&S in de kooi kan blijven, Ludo schijt 7 kleuren voor t grasje.. de held :-\
Groetjes Saar :-\

Saar

Dierenfreackske

Hoi ...wat vreselijk dat grasje , arm grasje toch ...hopelijk is ie snel beter hoor ! Beterschap voor je grasje hoor ! Grtjs Ann

Saar

:censuur :censuur :censuur :censuur :censuur
Het is vandaag weer zo'n dag hoor!
Een oud mozambiquesijs popje die ik van Veronica heb gehad, trof ik op de grond aan :( gaat niet lkkr op dit moment :(

Wilma1

Het is dus je nichtje die schattige baby .... snoepie hoor  :-* :-* :-* alle baby's zijn zó koddig hè  :)

Gefeliciteerd met Mandy, Ome Chiel en Tante Saar

Aáááçh wat zielig, dat grasje zo verwond  :'( ... wat kunnen óók dieren hard zijn tegen elkaar  >:( ..... ga hem maar lekker vertroetelen. Is zijn teentje er nog helemaal aan ???

THX voor telefoontje terwijl ik dit plaatste  :-\

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  3 april 2008, 19:51:41
Het is dus je nichtje die schattige baby .... snoepie hoor  :-* :-* :-* alle baby's zijn zó koddig hè  :)

Gefeliciteerd met Mandy, Ome Chiel en Tante Saar

Aáááçh wat zielig, dat grasje zo verwond  :'( ... wat kunnen óók dieren hard zijn tegen elkaar  >:( ..... ga hem maar lekker vertroetelen. Is zijn teentje er nog helemaal aan ???

THX voor telefoontje terwijl ik dit plaatste  :-\

;) Wilma

Dank je wel :-*
Zijn teentje zit er nog wel aan, zijn nageltje is eraf. Ik hoop dat ie er bovenop komt. Het is niet niks veel bloed verliezen en dan uit je vertrouwde omgeving te worden gehaald :-\ Hij is dan ook extreem rustig op dit moment.. Komt hopelijk wel weer goed.

En graag gedaan hoor... Ik heb liever dat je t uit mijn mond hoort komen dan dat je t moet lezen...
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Saar,

Allereerst gefeliciteerd dat je tante bent geworden!  :D

En wat zielig dat je grasje gewond is, wie denk je dat hem heeft gebeten?  ??? :-\

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

Citaat van: ManjaV op  3 april 2008, 21:37:18
Hoi Saar,

Allereerst gefeliciteerd dat je tante bent geworden!  :D

En wat zielig dat je grasje gewond is, wie denk je dat hem heeft gebeten?  ??? :-\

Groetjes,
Manja

Dank je wel :D
Ik vermoed een ander grasje... Die zag ik vanavond met t grijze poppie terwijl de Lutino daar altijd mee zat...

Saar

Mozambique leeft nog, grasje ook.. en nu ga ik met moed in m'n schoenen buiten kijken :-X als ik op t werk ben dan vertel ik even wat uitgebreider

Saar

Hmmm... Nou wat ik buiten aantrof daar was ik ook niet blij mee :-\ Hans en Guido waren weer eens lekker bezig... elkaar aanvliegen enzo... :-\ En wie z´n schuld is dit nou allemaal... Juist die van Pér... Als die niet in het binnenhok was gaan liggen dan was er nu waarschijnlijk niks aan de hand geweest :-\ ::) Ik ga nu toch echt de blokken nog niet ophangen... En dan nog ik heb er nog niet genoeg... Daar zijn we op dit moment druk mee bezig... Dus mocht t echt uit de hand lopen dan schop ik iedereen t binnenhok uit en dan mogen ze er niet meer in tot de blokken er hangen. Ik zal ook alweer een mug vanmorgen.. Dus ik moet ook een spray ofzo gaan halen.

Het mozambiquesijsje is weer een klein beetje opgeknapt. Probeert weer op stok te blijven zitten maar een pootje werkt niet mee. Dus het kan ook nog zijn dat ze een hersenbloeding heeft gehad... Maarja ik merk t wel, ik probeer t positief in te zien... Maar omdat ze een jaartje of tien is heb ik niet veel hoop.

Het oog van mijn lutino grasje ziet er alles behalve goed uit. Het enige wat ik voor hem kan doen is het goed in de gaten houden en mocht t gaan ontsteken/zweren dat ik een zalfje ofzo haal. Ik denk namelijk dat ie zijn oog gaat verliezen :-\ Het is een grote vochtplek... Je zou gewoon niet zeggen dat t een oog moet zijn. Het teentje is gelukkig wel mooi dicht, dat heeft niet meer gebloed... De grasjes buiten waren gewoon overdreven rustig.... en een ander zat met t vrouwtje van de lutino te flirten, dus ik denk dat die degene is die hem ook heeft aangevallen. Ik hoop nu echt dat t klaar is, ik heb er geen zin meer in zo. En naar de dierenarts met hem heeft geen zin... dan word de  stress zijn dood :-\
Groetjes Saar  :-\ :-\

Kimm

hoi saar,

jeetje zeg dat is nou ook wat. erg sneu hoor. ik hoop dat het nog goed komt met het oogje. kan je zowieso niet een zalfje halen voor het oogje?
beterschap hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  4 april 2008, 09:26:34
hoi saar,

jeetje zeg dat is nou ook wat. erg sneu hoor. ik hoop dat het nog goed komt met het oogje. kan je zowieso niet een zalfje halen voor het oogje?
beterschap hoor!!!

groetjes kim

Hoi Kim,
Hij komt van buiten en is dus niet tam. Hij is wel tam geweest maar zodra je bij dat oogje komt gaat hij schreeuwen. Dus ik laat t liever met rust. Als ik hem moet pakken dat stuitert hij die hele kooi door en dat is ook niet echt goed voor dat oog. Dus ja... Stel hij komt weer ergens tegenaan met t oog, dan heb je de kans dat t nog meer beschadigd. Dus daarom haal ik pas iets voor t oog als t echt nodig is... Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel...

Kimm

hoi saar,

ok ik snap wat je bedoeld.
ja vervelend is dat he?
duimen dat het goed komt hoor! :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  4 april 2008, 09:41:00
hoi saar,

ok ik snap wat je bedoeld.
ja vervelend is dat he?
duimen dat het goed komt hoor! :-*

groetjes kim

HoI Kim,
Het is idd nogal vervelend. Maar het is een sterk vogeltje, dus ik denk wel dat ie er opzich bovenop komt... Maar dus waarschijnlijk met 1 oog minder :-\