5 augustus 2025, 11:12:30

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Sally op 21 maart 2008, 10:17:52
Hallo Saar,

Wat een aangrijpend levensverhaal van Uk zeg, zoveel al meegemaakt in haar korte leventje. Nu hoop ik voor jullie dat dit voorbij is hoor.
Ik verschoot er wel van van het grote verschil tussen Uk en haar broertjes en/of zusjes. Maar Uk is groot geworden. Ze is echt prachtig hoor, ze heeft er weer heel zielig uitgezien, maar nu is ze weer helemaal mooi!!! En dat dankzij jou goede zorgen. Je bent echt een supervalkjes mama. Geweldig dat ze vanmorgend leeg 70 gram woog. Ze doet het echt super zeg!
En ook dat Kyra en Moby en Ludo ook zo'n mooie gewichten hebben he!
Wel jammer dat Kyra de baby's plukt, heb je er al uierzalf ofzo aangesmeerd?

Groetjes Sally

Heey Sally,
Allereerst bedankt voor het compliment :D
En ik heb de kleintjes idd ingesmeerd met uierzalf, het helpt alleen niet echt :-\
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi Saar,

Ik kan me voorstellen dat je een gat in de lucht springt vandaag !! Wat een ontzettend goed nieuws, .... ik ben echt heel erg blij voor je  :D

Ga zo door hoor en alles komt weer helemaal goed, ... jammer dat ze nu ook bij Inootje aan het plukken zijn en hopelijk stopt dat snel weer !!

Heerlijk dat ze er weer lekker lang uit kunnen dan hè !?

Groetjes, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 21 maart 2008, 11:39:28
Hoi Saar,

Ik kan me voorstellen dat je een gat in de lucht springt vandaag !! Wat een ontzettend goed nieuws, .... ik ben echt heel erg blij voor je  :D

Ga zo door hoor en alles komt weer helemaal goed, ... jammer dat ze nu ook bij Inootje aan het plukken zijn en hopelijk stopt dat snel weer !!

Heerlijk dat ze er weer lekker lang uit kunnen dan hè !?

Groetjes, Karin

:D

Ja zeker is het lekker als ze er weer langer uit kunnen. Soms waren ze echt vervelend :-[ maarja ik had ze liever in de kooi bij het eten (zaadjes, eivoer enz) dan op de speeltuin waar ze dan alleen maar lekkere dingen zitten te eten ::) Dus van het weekend dan maak ik Uk haar kooitje schoon en die schop ik dan de zolder weer op ;D Dan mag Uk t weer proberen bij Ludo en Stompie :) Is in ieder geval weer een kooi minder :D

Pér die is inmiddels ook weer aan de leg gegaan en die had bonje met de bonte pop in t binnenhok ::) Pér heeft echt nog even pech, het word waarschijnlijk eind april dat ik de blokken op ga hangen.. Mocht Pér en problemen gaan veroorzaken dan haal ik haar maar naar binnen en dan zet ik haar bij Plientje in de kooi. Plien die is echt verschrikkelijk in de rui! Niet normaal meer... Maar ze word langzaam maar zeker steeds mooier :D

Agnes

Wat een mooi verhaal van Uk.
Wat een vechtertje :D

Die mag in d'r vleugeltjes knijpen met zo'n baasje als jij!  :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Dierenfreackske

Hoi Saar , ik kwam even een goed paasweekend zeggen , grtjs Ann

Caroline

Ik heb het vanaf het begin mee gelezen, het levensverhaal van Ukkie maar het was toch leuk om het weer eens helemaal achter elkaar te lezen.

Lief hoor.

Super dat je meissie zo aan het opknappen is, ze ziet er geweldig uit.  :-*

Fijn Paasweekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Ach wat een aandoenlijk verhaal van kleine UK!
Logisch dat je een wel heel bijzondere band hebt met haar!
Mooi zo'n verhaal met de foto's erbij!!
Hopelijk is nu alles in orde met Uk  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Saar

Citaat van: Agnes op 21 maart 2008, 18:36:09
Wat een mooi verhaal van Uk.
Wat een vechtertje :D

Die mag in d'r vleugeltjes knijpen met zo'n baasje als jij!  :-*

:-[ :-[ :D

Citaat van: Dierenfreackske op 22 maart 2008, 22:38:48
Hoi Saar , ik kwam even een goed paasweekend zeggen , grtjs Ann

thnx jij ook!~

Citaat van: Caroline op 22 maart 2008, 23:07:00
Ik heb het vanaf het begin mee gelezen, het levensverhaal van Ukkie maar het was toch leuk om het weer eens helemaal achter elkaar te lezen.

Lief hoor.

Super dat je meissie zo aan het opknappen is, ze ziet er geweldig uit.  :-*

Fijn Paasweekend.  :-*

Jij ook een heeeeeeeeeeel fijn weekend :D
Ukkie ziet er inmiddels nog beter uit :D Ze woog vanmorgen ruim 74 gram :D :D :D

Citaat van: Peetie op 23 maart 2008, 10:24:39
Ach wat een aandoenlijk verhaal van kleine UK!
Logisch dat je een wel heel bijzondere band hebt met haar!
Mooi zo'n verhaal met de foto's erbij!!
Hopelijk is nu alles in orde met Uk  ;).

Groetjes Petra  :D

Heey Petra,
Met Uk gaat alles super :D Ze is echt weer zichzelf en weer op haar oud gewicht! Ze weegt nu 74 gram dus dat is super!!! :D

Ik wil graag ook even melden dat de kleintjes gereserveerd mogen worden :D De twee wildkleurtjes mogen ingezet worden met de kweek, het lutinootje niet omdat ze een enorme groeiachterstand heeft en waarschijnlijk heel erg klein zal blijven. Ik zal vanavond nieuwe foto's maken. Mochten jullie vragen hebben vraag het maar hier of in een PBtje...
Iedereen hele fijne dagen!

Dierenfreackske

Hoi Saar , wat leuk dat het super gaat met Uk hoor ! Een prettige pasen hoor ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Wat geweldig Saar!!  ik hoop dat je snel een fijn huisje vind voor je valkjes.. een heel fijn weekend!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Saar,

Ik hoop dat je hele lieve super baasjes zult gaan vinden voor de kleintjes en helemaal voor Inootje !!

Het is dat ik echt vol zit, maar anders had ik het zeker wel geweten en was ze hier meer dan welkom geweest !

Groetjes, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 23 maart 2008, 17:03:00
Hoi Saar,

Ik hoop dat je hele lieve super baasjes zult gaan vinden voor de kleintjes en helemaal voor Inootje !!

Het is dat ik echt vol zit, maar anders had ik het zeker wel geweten en was ze hier meer dan welkom geweest !

Groetjes, Karin

Ik hoop het ook...
En super dat je haar anders had willen opvangen :D :-* :-* :-*

Citaat van: Dierenfreackske op 23 maart 2008, 14:17:49
Hoi Saar , wat leuk dat het super gaat met Uk hoor ! Een prettige pasen hoor ! Grtjs Ann

thnx...

Citaat van: Debbeltje op 23 maart 2008, 14:27:43
Wat geweldig Saar!!  ik hoop dat je snel een fijn huisje vind voor je valkjes.. een heel fijn weekend!!

ik hoop t ook :)
Jij ook een fijn weekend!

Dierenfreackske

Heykes , ik hoop dat je een lieve thuis vind voor de valkjes hoor ! Grtjs en fijn paasweekend nog ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Saar,

Wat een mooi en vertederend verhaal over je Uk. Ze boft maar met zo'n superbaasje als jij. Top meid echt waar.

De uierzalf helpt dus niet tegen het plukken. Is altijd zo zielig als valkjes geplukt worden.

En er zijn al 2 valkjes te reserveren. Gaat echt goed zeg. Hoop dat je net zo'n geweldig huisje voor ze vindt zoals ze bij jou gewend zijn.

Ukkie weer terug op haar oude gewicht geweldig zeg.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 24 maart 2008, 15:54:02
Hoi Saar,

Wat een mooi en vertederend verhaal over je Uk. Ze boft maar met zo'n superbaasje als jij. Top meid echt waar.

De uierzalf helpt dus niet tegen het plukken. Is altijd zo zielig als valkjes geplukt worden.

En er zijn al 2 valkjes te reserveren. Gaat echt goed zeg. Hoop dat je net zo'n geweldig huisje voor ze vindt zoals ze bij jou gewend zijn.

Ukkie weer terug op haar oude gewicht geweldig zeg.

Groetjes Anja

Heeeey Anja,
Ja ik hoop t ook, maar dat denk ik wel hoor :D
Het zijn alle 3 poepies van valkjes :D Het lutinootje gaat denk ik de herplaatsingpagina op...

Met de valkjes buiten gaat t wel goed.. Mevrouw Pér ligt op eitjes te broeden ::) Die ruil ik vandaag nog om voor neppers. Ik vind t veels te koud buiten...

Jammer genoeg vond ik door die :censuur sneeuw een mozambiquesijsje dood op de grond vanmorgen :'( En er is al niet echt makkelijk aan te komen :-\ En ze zijn tegenwoordig hartstikke duur :-\ Dus zoals jullie wel zullen begrijpen baal ik als een stekker >:( :-\