5 augustus 2025, 11:14:41

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Saar,

Wat een poepies, de donsjes :-*

Fijn dat het met Uk beter gaat, je kunt zien dat ze zich beter voelt.

Hoe is het afscheid gegaan?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Hoi iedereen,
Even een update hier...
Het afscheid van Choco en haar man viel me erg zwaar :'(
Ik had het echt moeilijk... Maar ik weet zeker dat ze het goed krijgen bij die man. Ze krijgen een hele grote volliere met soortgenootjes en ze hebben al een blok gekregen. We houden sowieso contact. Hij vond Guido, Linkie, Pér en Hans erg mooi en daar zou hij graag een jonkie van willen hebben.

Met de donsjes gaat het ook goed. Je ziet ze groeien en bij de oudste 2 zijn de oogjes al open en beginnen de kuifjes door te komen :D Om t kleinste valkje maak ik me wel een beetje zorgen, die blijft erg klein maar de oogjes gingen gisteren al open :-X Dus even aankijken hoe dat gaat...

En wat Ukkie betreft... Ze valt nog steeds af :-\ Maar is wel levendig. Ik heb de DA gebeld, en hij denkt dat het ook nog mogelijk is dat ze ook nog een stofwisselingsstoornis heeft. Omdat ze maar afvalt :-\ En daar is geen medicijn voor :'(
In overleg met de DA hebben we besloten om Ukkie weer bij Ludo en Stompie in de kooi te zetten. Het is niet besmettelijk wat ze heeft... Ze voelt zich nu wel goed en eet tenminste meteen... Het is echt aan haar nu.. Ik heb alles gedaan wat ik kon doen.. Ik hoop echt dat ze er bovenop komt...
Groetjes Saar :-\

Anke

Hoi Saar,
Och het blijft toch tobben met Ukje :(
Hopelijk komt ze er bovenop. Ik blijf duimen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het met de donsjes goed gaat.  :D
Hopelijk ook met de kleinste.
Miss zal het nu een stuk beter gaan met Uk nu ze weer bij de andere zit.
Zien eten doet vaak eten.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Anke* op  3 maart 2008, 21:11:11
Hoi Saar,
Och het blijft toch tobben met Ukje :(
Hopelijk komt ze er bovenop. Ik blijf duimen!!
Groetjes Anke

Dank je wel

Citaat van: *Yvon op  3 maart 2008, 21:20:04
Hoi hoi

Wat fijn dat het met de donsjes goed gaat.  :D
Hopelijk ook met de kleinste.
Miss zal het nu een stuk beter gaan met Uk nu ze weer bij de andere zit.
Zien eten doet vaak eten.  ;)

Groetjes Yvon

Tjaa dat hoopte ik dus ook :-\ Helaas zat mevrouw meer te etteren dan te eten >:( Dus ze zit weer apart en mag alleen bij Ludo en Stompie in de kooi als wij thuis zijn.. Ludo werd erg boos toen hij zag dat ik Uk weer in haar kooitje deed, maar het is even niet anders.

Maar mocht ik echt merken dat ze af begint te takelen, dan ga ik hier naar de DA. Dan laat ik haar inslapen :( Ik hoop echt dat ze beter wordt, maar haar laten sukkelen zie ik ook niet zitten... Het feit dat ik ook niet weer waar ik aan toe ben dat vreet ook heel erg aan me :(

Oowja... Bijna vergeten te vertellen :-[ :-[ :-[ (maak me stiekum heeeeeeel erg veel zorgen om Uk :-X :-\) Ik heb vandaag een gesprek gehad bij de : WEET JE WAT JIJ ZOU MOETEN DOEN? (dus de kamer van koophandel ;)) en ik mag woensdag proef komen draaien en vanaf dinsdag  11-03 ga ik dan beginnen. Het is vooral scanwerk, maar als ik beval mag ik meer dingen erbij gaan doen. Ik mag op gewoon op internet, maar ik moet wel zorgen dat mijn werk weg is... Dat komt wel goed als het ongeveer hetzelfde is als wat ik al heb gedaan ;) Donderdag en vrijdag schoenen uitpakken... dus het wordt weer even aanpoten ::) Het is voor ongeveer 30 uur in de week, dus ik heb ook nog tijd over voor andere dingen :)
Volgens mij zijn jullie nu weer op de hoogte :)
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi ...wat fijn dat het goed gaat met de donsjes en ja ...je zal de kleinste nog even moeten in de gaten houden zodat ze niet afvalt en goed gevoerd wordt enzo he  maar ze zal er wel doorheen komen ...er is altijd wel een valkje die het iets moeilijker heeft dan de rest van het nest maar daarom wil dat nog niet zeggen dat het niet goed komt he ! Het komt vast wel goed hoor ! Misschien met de tijd wat bijpappen enzo he !
Het worden vast hele mooie en schattige valkjes daar en hopelijk komt het toch goed met Uk en gaat ie zich beter voelen he nu ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Saar,

Hopelijk knapt Uk toch nog helemaal op.

En gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

Hoe gaat het met de donsjes?

Saar

Citaat van: Jeannine op  4 maart 2008, 09:33:30
Hoi Saar,

Hopelijk knapt Uk toch nog helemaal op.

En gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

Hoe gaat het met de donsjes?

Ik hoop het ook...Dit is voor mij echt niks dat gejojo :-\
En dank je wel! Met de donsjes gaat t wel goed hoor :) Ze schreeuwen me tegenwoordig wakker dus dat zegt genoeg over die stembandjes van ze ;D

Anke

Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Hopelijk knapt Uk weer op!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: *Anke* op  4 maart 2008, 11:23:58
Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Hopelijk knapt Uk weer op!
Groetjes Anke

Thnx en ik hoop t ook....

caro

Hoi Saar,

Dat schiet niet op met Uk. Heel veel sterkte ermee.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anja

Die Ukkepuk............nog steeds niet goed hè. Hoop dat ze nu de betere kant op gaat hoor.

Gefeliciteerd met je baan hoor. Klasse.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: caro op  4 maart 2008, 16:34:27
Hoi Saar,

Dat schiet niet op met Uk. Heel veel sterkte ermee.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Citaat van: Anja op  4 maart 2008, 20:01:16

Die Ukkepuk............nog steeds niet goed hè. Hoop dat ze nu de betere kant op gaat hoor.

Gefeliciteerd met je baan hoor. Klasse.

Groetjes Anja

Dank jullie wel!
Morgen moet ik om half 9 aan de slag (inwerken) dus ik moet dan om half 7 mijn bed uit :-X Ik heb nu even iets meer werk te doen 's morgens met al die extra kooien ::) Donderdag en vrijdag schoenen uitpakken. Als ik pech heb moet ik donderdag tot 20.00 werken, maar als ik moe ben ga ik lekker naar huis ;)

Nu nog even valkennieuws... Ik zit er aan te denken om een valkje te reserveren... Maar voor de rest zeg ik nog even niks.. Moet er nog effies goed over na denken ;D

Saar

Hoi iedereen,
Ik voel me een beetje erg brak op dit moment ::)
Zoals gewoonlijk kon ik weer niet in slaap komen dus ik moet t denk ik met 5 uurtjes slaap doen. Hopelijk onthoud ik alles vandaag ;D

Saar

Ik heb een valkje gereserveerd ;D Nu maar hopen dat hij uit t ei gaat kruipen...