5 augustus 2025, 19:35:00

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: *Anke* op 12 februari 2008, 20:54:33
Hoi Saar,
Oh wat naar dat Teun het niet heeft gered :'(
Heel veel sterkte!!!
Hopelijk kom je door de sectie te weten wat hem mankeerde.
Groetjes Anke

Dank je wel..
Ik hoop er ook achter te komen wat er met hem aan de hand is geweest. De andere valkjes bij Pets place mankeren niks.. en ze hebben er 1 verkocht, maar daar hebben ze niks over gehoord... Het meisje wat me hielp zei al... waarschijnlijk heb je een pechvogel gekocht :-\

Zoals jullie zien ben ik nog steeds thuis.... Ik had nog steeds een raar gevoel in mijn hoofd vanmorgen, en nu nog steeds :-\ :-\ Ik word vanmiddag gebeld door mijn contactpersoon.. Het bedrijf heeft echt nu iemand nodig...  Dus ja... Hopelijk schuiven ze me niet aan de kant hierom :-\ Ik heb gisteren gewoon te druk gedaan.. maar ik had weinig keus... Vanmiddag weet ik meer....
Groetjes Saar :-*

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Saar

Oooooow gatverdamme!
Kyra heeft weer zo'n zure stinkbom laten vallen :-X
Pffffffhhhhh het lijkt wel alsof ze verrot is vanbinnen :-X
Ik kon wel bij de eitjes kijken toen ik die stinkbom had weggehaald, en die ontwikkelen zich goed :) Maak me wel een beetje zorgen om 1 eitje, maar misschien trekt die nog wel bij :)

Saar

Nou dat kan er ook nog wel bij...
Ik hoef dus niet meer te komen :-\
Omdat ik niet kan komen i.v.m. migraine hebben ze iemand anders aangenomen :-\ Het zit weer lekker mee :(

*Manon*

Hoi Saar,

Het zit je inderdaad niet mee meid! :-\ :-\
Balen!!

Ook wil ik je nog veel sterkte wensen met het verlies van Teun.. tjee dat is echt balen hoor, gelukkig reageerden ze goed in de dierenwinkel, dat is dan nog weer een geluk bij een ongeluk.
Wanneer hoor je mogelijk wat er aan de hand was met Teun?

Groetjes Manon

Saar

Citaat van: Kruimel op 13 februari 2008, 20:23:04
Hoi Saar,

Het zit je inderdaad niet mee meid! :-\ :-\
Balen!!

Ook wil ik je nog veel sterkte wensen met het verlies van Teun.. tjee dat is echt balen hoor, gelukkig reageerden ze goed in de dierenwinkel, dat is dan nog weer een geluk bij een ongeluk.
Wanneer hoor je mogelijk wat er aan de hand was met Teun?

Groetjes Manon

Dank je wel...
Ja ik vind het zeker netjes van de dierenwinkel! Ze zoeken daar personeel.. ze zien me aankomen ::) En het is niet goed voor mij.. dan sta ik elke dag bij de gaaitjes te kwijlen ;D

Maar wij gaan zaterdag toch weer naar Nieuwegein, dan moeten we toch even wat dingen halen... dan vraag ik meteen hoe of wat.. Ik denk dat ik volgende week de uitslag heb...

Anke

Hoi Saar,
Wat vervelend dat je vanwege je migraine je tijdelijke baan kwijt bent :(
Hmmm werken in een dierenwinkel.... wel leuk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Anke

Nee hoor, niet als je met je baas afspreekt dat je GEEN dieren mee naar huis mag nemen ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Citaat van: Saar op 13 februari 2008, 16:38:10
Omdat ik niet kan komen i.v.m. migraine hebben ze iemand anders aangenomen :-\ Het zit weer lekker mee :(

Helaas...... maar zo gaat dat dus.  :-\

Enne ga jij nou niet in een dierenwinkel werken.  8)
Mag jij ze niet meenemen,laat je ze door een ander halen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Anke* op 13 februari 2008, 21:28:11
Nee hoor, niet als je met je baas afspreekt dat je GEEN dieren mee naar huis mag nemen ;D

Hmmmm.... dat kan ik niet :P

Citaat van: *Yvon op 13 februari 2008, 21:33:41
Citaat van: Saar op 13 februari 2008, 16:38:10

Helaas...... maar zo gaat dat dus.  :-\

Enne ga jij nou niet in een dierenwinkel werken.  8)
Mag jij ze niet meenemen,laat je ze door een ander halen.  :D

Groetjes Yvon

Helaas gaat t zo ja... Maarja... Probeer t maar positief in te zien ::) En ik weet t echt niet of ik nou wel of niet moet solliciteren daar.. Straks zit t huis vol met rose's :o ;D

Anke

Wahahaha die Saar, die gaat haar eigen mini dierentuin beginnen....
Volgens mij moet je gewoon solliciteren, het lijkt je toch leuk om er te werken?
Groetjes Anke

Saar

Citaat van: *Anke* op 13 februari 2008, 21:38:37
Wahahaha die Saar, die gaat haar eigen mini dierentuin beginnen....
Volgens mij moet je gewoon solliciteren, het lijkt je toch leuk om er te werken?
Groetjes Anke

Jaaaaaaaaaaa, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...
Ik wil niet in t weekeinde werken :-\... En ik denk dat ik nooit zoveel betaald ga krijgen als op kantoor... Dus ja.... Dit zijn ook factoren die mee spelen ::)

Bello

Hoi Saar,

OOk ik heb in een dierenwinkel gewerkt en het is best leuk werk, maar soms moet je dan in het weekend werken.

je bent wel met je grootste hobbie bezig en helaas zitten er altijd van die kneusjes die met je mee naar huis gaan ;).

Echt balen dat je daarom niet meer hoeft te komen....

Ben benieuwd wanneer je de uitslag van Teun krijgt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel