2 augustus 2025, 18:03:28

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Saar,

Nou dat was niet de bedoeling dat ik je liet blozen ;D ;D ;D
bij uk is het dus een beetje eigen schuld dikke bult.

groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 12 september 2007, 18:12:37
Hoi Saar,

Nou dat was niet de bedoeling dat ik je liet blozen ;D ;D ;D
bij uk is het dus een beetje eigen schuld dikke bult.

groetjes Anja

Inderdaad ::)
Groetjes Saar :-*

Saar

Hoi iedereen
Ukkie zit samen met Stompie en t grasje apart in een kooi.
Moby en Kyra werden echt te agressief en ze heeft mij 2 keer tot bloedens toe gebeten omdat ik t water wou verversen en Moby een rondje wilde laten vliegen :-\

Kyra en Moby waren dus echt broeds, met t gevolg dat er nu weer 3 eitjes liggen, en als t goed is moet vandaag nummer 4 komen. Kyra die doet niks anders dan broeden broeden broeden. En in 1 eitje zie ik nou ook adertjes. Hopelijk gaat t wel goed deze keer. Moby snapt t alleen nog steeds niet. Hij gaat telkens in de hoek liggen waar geen eitjes liggen ::) dom beest.. Ik zal ze ook weer een nieuwe sepia geven, die is op.

Kyra is nu even van de eitjes af. Ik heb haar net laten vliegen. Kon ze even op de tv poepen ::) Daar gaat ze altijd als eerste zitten. Dan loop ik er maar meteen met een doekie heen. Ze is zich nu weer aan het poetsen. Over 10 minuten zal ze er wel weer opleggen.

Mara

Hoi Saar

Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.

Succes ermee.

Mara

Anke

Hoi,hoi,
Ik duim voor je dat het goed gaat deze keer.
Hihi de tv is bij jou een valkjes wc ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Mara op 20 september 2007, 14:57:20
Hoi Saar

Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.

Succes ermee.

Mara

Ik hoop het ook :)

Citaat van: Anke (til) op 20 september 2007, 15:23:16
Hoi,hoi,
Ik duim voor je dat het goed gaat deze keer.
Hihi de tv is bij jou een valkjes wc ;D
Groetjes Anke

Inderdaad, ze sch**ten die hele tv onder als ik er een uur niet naar zou kijken ::) Dus ja... meestal als ik zie dat ze moeten poepen, breng ik ze naar de kooi :) Ik hoop ook dat het lukt, maar ik ben bang dat Kyra het dan in haar eentje zal moeten doen.. Als ze het niet red dan help ik wel :)

Saar

Kyra heeft geen ei meer gelegd, dus het blijven denk ik 3 eitjes. Er zijn er tot nu toe 2 bevrucht :)

Saar

Hoi hoi
Kyra heeft het bij eitjes gehouden. Ze zijn alle 3 bevrucht :D
Ze doet het broeden alleen.. Moby die heeft daar duidelijk geen zin in. Hopelijk gaat hij wel helpen als er donsjes liggen.

Kyra ligt dag en nacht op de eitjes. Ze ziet er uit niet op dit moment ::) Ze moet eigenlijk onder de douche, maar ik ben bang dat ze dan niet meer op de eitjes gaat liggen. Vanavond ga ik de kooi maar weer schoonmaken, want als je ziet wat Kyra nu poept :o Ze heeft in 2 dagen tijd het trappetje helemaal ondergepoept ::)

Ukkie zit nog steeds apart. Het is even niet anders, maar ik wil Moby en Kyra een kans geven. Ze is gisteren trouwens 1 jaar geworden :D

Saar

Hoi hoi
Ik heb net de kooi van Moby en Kyra verschoond.
Ik was bang dat Kyra er niet meer op zou gaan, omdat ze nogal pissig word als je in de kooi rotzooid, maar ik kon rustig alles schoonmaken :D Ik kon de stokken er gemakkelijk uithalen en ze bleef keurig liggen :-* :-* :-* Zo te merken is het menis, als alles goed gaat kan ik het eerste donsje vanaf 2 oktober gaan verwachten :D

Anja

Hoi Saar,

Spannende tijden hier zeg. Ben benieuwd hoe het gaat en ik hoop dat Moby idd mee gaat voeren als de donsjes er zijn.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 25 september 2007, 20:43:02
Hoi Saar,

Spannende tijden hier zeg. Ben benieuwd hoe het gaat en ik hoop dat Moby idd mee gaat voeren als de donsjes er zijn.

Groetjes Anja

Ik hoop het ook dat hij mee gaat helpen. Nu eerst maar duimen dat Kyra braaf blijft broeden en dat de eitjes zich netjes blijven ontwikkelen.

Wilma1

Hoi Saar,
3 Eitjes is net leuk toch ???  ;) Ik hoop dat het goed gaat  ;)

En in mijn boekje lopen de konijnen binnen voor je  ;D ;D ;D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 25 september 2007, 20:51:49
Hoi Saar,
3 Eitjes is net leuk toch ???  ;) Ik hoop dat het goed gaat  ;)

En in mijn boekje lopen de konijnen binnen voor je  ;D ;D ;D
:P Wilma

Hoi Wilma
Ik hoop ook dat t goed blijft gaan :D

En dan mag jij mij vertellen waar ik 23 konijnen kwijt moet :P ;D

Anja

Saar

Citaat van: Anja op 25 september 2007, 21:08:04

Ik heb de oplossing al gegeven ;D ;D :-X :-X :-[ :-[ :-[ :-[

Idd, maar wat is lekkerder dan.. in de pan of in de oven? :P haha geintje ;D ;D ;D