25 juni 2025, 20:15:51

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

ManjaV

Hier alvast twee foto's :D

Hier dacht Liron nog dat Fuzzy zijn mama was :D :D

En hier gezellig samen op het touw :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

Aaaaaah lief :D
Dank je wel :-* :D

Anja

Hoi Saar,

Toppie dat jij de valkjes van Manja opvangt. Het zijn wel knapperds hè.

Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetejs Anja

Saar

Citaat van: Anja op 25 april 2008, 18:31:29
Hoi Saar,

Groetejs Anja

Het zijn zeker knapperds :D
Het is het laatste koppeltje wat ik op kan vangen.. Ik had ook graag valkjes van jou opgevangen maar de vollie is vol :( Heb je eigenlijk voor je 13 valkjes een nieuw huisje kunnen vinden?
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Saar

Wat fijn dat jij de valkjes van Manja opvangt. Het zijn prachtige valkjes.

Mara

Anja

Citaat van: Saar op 25 april 2008, 18:44:16
Hoi Saar,

Groetejs Anja

Het is het laatste koppeltje wat ik op kan vangen.. Ik had ook graag valkjes van jou opgevangen maar de vollie is vol :( Heb je eigenlijk voor je 13 valkjes een nieuw huisje kunnen vinden?

Ze zijn alle 13 geplaatst. Das wel fijn en dat dankzij alle kanjers van dit forum.

Groetejs Anja

Saar

Citaat van: Anja op 25 april 2008, 18:58:19
Citaat van: Saar op 25 april 2008, 18:44:16
Hoi Saar,

Groetejs Anja

Ze zijn alle 13 geplaatst. Das wel fijn en dat dankzij alle kanjers van dit forum.

Groetejs Anja

Aaah dat is echt fijn zeg :D

Saar

hoi hoi
effies een update :)
Kyra is jarig geweest en die is alweer 2 :o
En stompie is vandaag jarig en die is 3 jaar geworden.. Wat gaat de tijd snel zeg! Kyra wilt weer een nieuw nestje.. Ze zal nog even moeten wachten. Tot die tijd krijgt ze gewoon neppers :)

Moby die doet tegenwoordig Ukkie na... Als Uk kippetje zit dan zit ze best hard te piepen.. Zodra Moby dat dan na doet, dan zit ze binnen 10 seconde kippetje :o Lekker stelletje is het hoor ::)

Chico zit alweer een paar dagen apart en weegt nu weer 92 gram :D Mocht het aankomen doorzetten of dat hij in ieder geval op hetzelfde gewicht blijft, dan mag hij dit weekend in ieder geval weg.

Lilo die bietst nog lekker bij haar paps, maar met 2 weken wil ik haar toch ook wel apart gaan zetten. Dan scheelt het weer een valkje. Ik zal blij zijn als alles buiten zit.. Dat scheelt weer een paar kooien met schoonmaken :)

Jammer genoeg heb ik ook minder leuk nieuws. Een van de oudere zebravinkjes van Veronica lag gisteren dood in het badje :-\ Hij lag met gestrekte pootjes, en het water stond te laag om er in te kunnen verdrinken. Hij heeft dus iets van een hartaanval ofzo gehad :( Erg balen, maar niks aan te doen...

Wilma1

Hoi Saar,

Ik heb Veronica gisteravond laten weten, dat het zebraatje dood is. Ze zei dat dit zeker wel zou kunnen een hartaanval, want het zijn niet meer de jongste.

Ze vindt het wel naar voor jou, dat dit nu zo snel gebeurt, maar is wél blij dat ze het zélf niet hoeft mee te maken nu ze al zo rot in haar vel zit. (wel eerlijk, dat ze dit zo zegt!)

Ze weet, dat je er je best voor doet ze een aangename oude dag te geven en dát doe je ook Saar.... je bent TOPPIE, zegt Veronica en je krijgt een knuffel van haar!

Van de duifjes ben ik trouwens vergeten te zeggen tegen haar, schiet me nu te binnen  ::) dat komt nog wel  ;)

Van mij ook een knuffel en hopelijk blijft het voorlopig even bij dit ene vinkje nu!

Knuffel
MW

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 28 april 2008, 10:53:58
Hoi Saar,

Ik heb Veronica gisteravond laten weten, dat het zebraatje dood is. Ze zei dat dit zeker wel zou kunnen een hartaanval, want het zijn niet meer de jongste.

Ze vindt het wel naar voor jou, dat dit nu zo snel gebeurt, maar is wél blij dat ze het zélf niet hoeft mee te maken nu ze al zo rot in haar vel zit. (wel eerlijk, dat ze dit zo zegt!)

Ze weet, dat je er je best voor doet ze een aangename oude dag te geven en dát doe je ook Saar.... je bent TOPPIE, zegt Veronica en je krijgt een knuffel van haar!

Van de duifjes ben ik trouwens vergeten te zeggen tegen haar, schiet me nu te binnen  ::) dat komt nog wel  ;)

Van mij ook een knuffel en hopelijk blijft het voorlopig even bij dit ene vinkje nu!

Knuffel
MW

Hi Wilma,
Dat is wel eerlijk ja dat Veronica dat zegt en ik kan het nog goed begrijpen ook.. Ik vond het echt rot toen ik hem vond :( Ik had het juist niet van hem verwacht :-\ Geef haar maar een knuffel terug :-*

Het duifje is overdag extreem rustig.. En zodra het donker is begint ie weer te koeren >:( :'( Die heeft t ook niet meer op een rijtje hoor ;D Vannacht ook weer om half 3... Is het doodstil en dan hoor je ineens : oe hoeeeeeee oe hoeeeeee ::)

Voor jou ook een knuffel.. Beterschap met je voet :-* :-* :-*
En je weet t he, als Veronica een keertje wilt komen kijken, dan moet je me maar bellen/smsen/mailen ;)
:-* Saar

*Petra*

Hoi Saar,

Ik moet ff bijlezen, valkjes van Manja  ???.
Gefelciteerd met stompie, en heel erg jammer van het zebravinkje.
Ik zal hier eens een foto van mijn kaafje plaatsen  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Saar

Citaat van: *Petra* op 28 april 2008, 11:10:30
Hoi Saar,

Ik moet ff bijlezen, valkjes van Manja  ???.
Gefelciteerd met stompie, en heel erg jammer van het zebravinkje.
Ik zal hier eens een foto van mijn kaafje plaatsen  ;).

Groetjes Petra  :D

Hi Petra,
Manja deed een paar valkjes weg omdat ze tijdgebrek heeft. Nu vang ik er dus 2 op :D
en dank je wel! Ben benieuwd naar jouw caafje :)
Is het een beertje? Of is het ook een zeugje?

Wilma1

Ik zal het voorstellen aan Veronica. Ze is vanmiddag geopereerd en het gaat goed!

Ik weet niet of ik er van de week heen kan, ze mag op koninginnendag weer naar huis.

Ik vind zelf die duifjes superleuk!  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 28 april 2008, 16:48:20
Ik zal het voorstellen aan Veronica. Ze is vanmiddag geopereerd en het gaat goed!

Ik weet niet of ik er van de week heen kan, ze mag op koninginnendag weer naar huis.

Ik vind zelf die duifjes superleuk!  :D

;) Wilma

Aaah gelukkig gaat het goed :D
Als ik ooit jonge duifjes krijg mag je er zo 2 hebben hoor :D
Zal Piet leuk vinden ;D :P :-X ;D

ManjaV

Hoi Saar,

Wat zielig van het zebravinkje... :'( het was een kleintje?

Gefeliciteerd met Stompie! :D

Enne...de reden dat Liron en Fuzzy naar jou toe gaan, is eigenlijk omdat ik wil dat ze wat meer bewegingsvrijheid krijgen. ;D En een blok, daar zijn ze hard aan toe, vandaag hebben ze het alweer gedaan (eigenlijk elke dag wel).
Ik zal ze wel heel erg gaan missen  :'( want het is echt een lief stelletje. Alvast wat dingetjes om te onthouden: Fuzzy wil af en toe lekker gekroeld worden, en houdt erg veel van vliegen. ;D (Welk valkje niet? ;D) En Liron wil heel soms gekroeld worden, maar het liefst wil hij altijd door Fuzzy worden gekroeld. En hij is helemaal gek op haar, want hij achtervolgt haar de hele dag door de voliere. ;D ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki