Diana's valkparkieten "nieuwe start 2008" nieuwe foto's 10-8.

Gestart door moonwitch (diana), 15 april 2007, 11:49:28

« vorige - volgende »

*Esther*

Hoi,

Dat zijn inderdaad geen leuke dingen om op te schrijven. :(
Een schrale troost is misschien dat er bij meerdere en ook bij mij geen fantastisch kweekseizoen is geweest.

Ik wijt het aan de nieuwe koppels die ik heb. Anders zou ik het niet weten. :-\

Ik hoop dat je van de jongen die je nu nog hebt een goed gevoel aan over houdt!

Hier heb een nestje met jongen wat niet meer de bedoeling was, zul je zien, dat worden mooie grote valkjes! ;)

Groetjes Esther

Wilma1

4 september 2007, 10:50:10 #241 Last Edit: 4 september 2007, 20:49:35 by Wilma1
Ben ff heen en weer kijken na mijn lange afwezigheid en wat is hier veel gebeurt en een prachtige foto's van de jongen van Goofy en Cocky....wowwwww prachtige jongen zijn het zeg.....heb Goof amper gehad en ben toch trots!!!!!

Zal ze zeker doorsturen!

Maar Cocky dood ??? Ik wist niet wat ik las zeg....arme Goofy....heeft ie een popje voor zich en mooie jongen en nu dit....wat in en in triest....wat zal ie verdrietig zijn en haar missen!

Hoop dat ie weer een ander popje krijgt en zijn verdiet kan verwerken??? Al leek ie erg gehecht aan zijn Cocky en zij alles was voor hem!

Zo heb ik ook al Stacy die Maxime achterlaat (bij de mamma van Rianne, Stacy is dood) en die ook nu alleen is, maar wel weer een popje krijgt, hopelijk vind die ook weer zijn geluk.

En "mijn" Lucky die weg moest bij Riny ivm ernstige toetakelen van haar jongen, zij was samen met Melody en was overal waar hij was, ook Melody is nu alleen en Lucky is elders geplaatst.

Het zit je niet mee!
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mandy

Och jee arme Cocky, wat vreselijk naar, veel sterkte, ook voor Gerdy. :'(
En weer wat pech met de jonge valkjes.
Gelukkig hier en daar nog wel wat sterke overlevers. Hopelijk worden de jongen die je nu hebt ook mooi groot en sterk. ;)
En hoe is het nog met die andere 2 kwarteltjes afgelopen eigenlijk? Waren wel hele leuke en schattige foto's. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

Hoi

Vanmorgen ging ik bij het laatste nestje van mijn zwaar bont (getekend) koppel kijken, liggen de 2 oudste jongen dood in het blok en de jongste was erg aan het piepen en sterk onderkoeld.
De middelste van de 3 had een opgeblazen krop.
De oudste dacht ik dat hij dood was, omdat hij al helemaal op zijn zijde lag.
Toch de oudste samen met de jongste mee naar binnen genomen en tussen een opgewarmde theedoek gedaan, wat bleek de oudste leefde dus ook nog, maar het duurde veel langer voordat hij er weer een beetje bovenop was.
Toen ze goed bij gekomen waren heb ik ze wat water gegeven met druiven suiker.
Daarna heb ik het blok verschoond en de kleintjes terug gezet en de ouders weer uitgevangen en bij hun in kweekkooi gedaan.
En toen moest ik weg.
Bij thuiskomst gelijk weer gecheckt en ze leefde allebei nog en waren goed gevoerd.
Hopelijk blijft het nu goed gaan.
Ik heb nog een koppel op jongen zitten en dat zijn 4 lutino'tjes.
En die doen het tot nu toe wel goed.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Anke

Hoi Diana,
Ach die arme kleintjes :(
Gelukkig kon je ze weer opwarmen. Ik duim voor je dat de ouders weer goed voor ze gaan zorgen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mandy

Goh jij hebt dus ook spannende dagen achter de rug in deze heerlijke nazomer maar niet heus.
Gelukkig dat jij je jongen ook op tijd vond en ze nu weer goed bij de ouders liggen.
Hopelijk redden ze het. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

•=Bonnie=•

sjonge jonge, er komt bij ook maar geen einde aan de ellende he :( sterke en hopelijk redden ze het alsnog.

moonwitch (diana)

Hoi

Nou het gaat dus nog steeds niet goed  :(.
Gister avond kwam ik thuis van avonddienst, zit de pop dus gewoon naast de man op stok en is de jongste al overleden en de oudste zit er ook niet echt super meer bij.
Weer sterk onderkoeld.
Heb gelijk het blok eruit gehaald en de oudste mee naar binnen genomen en onder de warmtelamp gezet.
Gelukkig kwam hij weer bij, vanmorgen het blok terug gehangen.
Het jong wordt wel gevoerd, maar niet warm gehouden.
Nu heb ik hem bij het andere nestje gezet, waar 4 lutino'tjes liggen.
Daar zit de pop wel snachts bij de jongen, en als ze er overdag afgaan, dan liggen ze in ieder geval met zijn 5en nu.
Hopelijk heeft dit valkje niet al te veel klappen gehad, en kan hij het toch gaan redden bij de andere 4.
Het blijft balen, en dit kweekjaar heeft geen leuke herinneringen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Rianne

Het zit je inderdaad niet erg mee dit jaar Diana :( Meer dan je best kun je niet doen. Hopelijk gaat het volgend jaar beter.

Mara

Hoi Diana

Nee, het zit je inderdaad niet mee zeg. Ik hoop dat het jong het gaat redden.

Mara

Anke

Hoi Diana,
He bah wat jammer nu weer van het donsje. Gelukkig was je er nog wel optijd bij voor de oudste.
Inderdaad geen leuk kweekjaar.
Ik hoop dat het jong het redt bij het pleegkoppel.
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, en dan gaat het vast beter!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

moonwitch (diana)

Hoi

Tot nu toe gaat het nog goed met de kleine overgelegde bont valkje.
Je kunt wel zien dat hij behoorlijk te lijden heeft gehad, door onderkoeling en zo.
Hij is een stuk magerder dan de andere bij wie hij nu in het nest ligt.
Gelukkig blijft hij wel bedelen om voer en is zijn kropje gevuld.
Echt, ik hoop dat hij het gaat redden, want dat verdient hij gewoon.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Mara

Hoi Diana

Ik hoop dat die bonte het gaat redden. We duimen er voor.

Ga je ook mee naar het NOP? En had je mijn IM nog gehad?

Mara

moonwitch (diana)

Hoi Mara

Ja ik had je IM nog gehad, en hopleijk gaat het nog lukken met het zaad.
En wat betreft het NOP, zou wel willen maar moet ff kijken wat ik eventueel kan regelen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Anke

Hoi Diana,
Hoe is het met het bontje?
Groetjes Anke