De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Met Doggy en Pukkie is het goed hoor. Ze hebben net allebei straf gehad.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat hebben ze dan gedaan? Ik ben heel lief geweest. Vanmiddag was dat kleine mensenkind hier, en ze lag op de grond te spelen en ik stapte er heel netjes overheen. Kreeg me toch een hoop complimentjes dat ik dat zo goed deed.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Ze wilde Youpie en Yolie pakken want die had ik losgelaten. En dat mag natuurlijk niet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Nee, dat mag natuurlijk niet. Nou nou, Doggy en Pukkie, dat had ik nu niet van jullie verwacht. Wel niet meer doen he!!

Oscar

Anja

Hoi Mara,

wij wilde alleen maar spelen maar ik denk dat het vrouwtje dat niet heeft begrepen.

Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Maar vinden jullie Yolie en Youpie niet wat klein? Maar, ik snap dat wel maar ik snap ook dat vrouwtje geschrokken is daar van hoor.

Als jullie willen spelen waarom spelen wij dan niet eens samen?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

dat kan bijna niet want we wonen veel te ver uit elkaar.

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Dat is wel jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Maar misschien kunnen we wel een keertje samen spelen.

Oscar

Anja

♥Debby♥

Hoi mara,

ik had besloten toch eens te kijken wie of wat Oscar nou was.. en moet je eens zien wat een mooie hond..

ik heb mooie foto's gezien hoor!! heel leuk!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Dank je wel voor je complimentjes over Oscar. Hij is een hele lieve hond alleen de laatste tijd een beetje onrustig omdat mijn vader veel aan het klussen is bij mijn broer.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Hoe is het hier? Sorry dat ik er een tijdje niet geweest ben, maar ik denk dat vrouwtje jullie wel op de hoogte heeft gehouden. Maar goed...ik zal het zelf maar eens gaan vertellen.

Al een tijdje zak ik door mijn pootjes bij het plassen en doe ik ook druppelen...vrouwtje zegt dat stinkt en dat kan ik wel begrijpen hoor, want het ruikt echt niet lekker. Nu zijn ze vorige week met me naar de DA geweest en nu heb ik last van een vergrootte prostaat. Ik kreeg dus een spuitje en moest een week later terug komen. Dat hebben we dus ook vandaag gedaan. Het was niet verbeterd..nogmaals een spuit en nu krijg ik tabletten en metacam maar vrouwtje vind dat het alleen maar erg wordt, ik druppel ook hoor. Niet fijn kan ik jullie wel zeggen. Nu moet ik volgende week gecastreerd worden, dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik ben benieuwd.....Dinsdag mag ik dus de hele dag niets eten en moet om half een bij de DA zijn. We wachten maar af.

Tja, en afgelopen weekeinde was een bewogen weekeinde met het goede met vrouwtjes vader. Maar dat is gelukkig helemaal goed gekomen.  ;D

Pootje

Oscar

Valerie

Ach Oscar, wat naar voor je.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, want dat castreren zal je vast wel eng vinden. Maar als je daardoor van je probleempjes af bent, is het vast en zeker de engheid waard.  :-*

Wilma1

Aaaach wat een narigeheid, na de castratie voel je je vast beter en vergeet je dit snel  ;)

BETERSCHAP
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Oei Oscar, wat ben jij een mooie hond zeg!

Ik hoop dat je na de operatie snel weer opknapt!

groejes..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.