De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Eugenie,

Succes met de OK van Oscar, hopelijk is alles snel voorbij en "rent" ie weer snel door het huis heen  ;)
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Anja

Veel beterschap Oscar.

Gaat het een beetje met je?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma, Saar, Anja, Doggy en Pukkie

Ik ben weer thuis, was gisteren al thuis want de operatie is verschoven van komende dinsdag naar vrijdag 16-11. Want het ging echt niet meer. Overal waar ik stond lagen druppels en plasjes plas en dat is niet fijn hoor, en het stinkt. Bah, vond het echt niet meer fijn. Dus heeft vrouwtje gebeld en konden we dus gisteren terecht, om half negen moest ik nuchter bij de DA zijn. Dus hebben baasje en vrouwtje me samen weggebracht. En toen begon het....

Ik zou alleen gecastreerd moeten worden vanwege mijn vergrootte prostaat, maar ze hebben toch ook maar een echo en röntgenfoto's gemaakt want het zat de DA toch niet lekker. De blaaswand zag er niet helemaal goed uit en mijn urine is op kweek gezet omdat er misschien een ontsteking of infectie in de blaas zit. En blijkbaar heb ik ooit een teelbalontsteking gehad. Maar nu ben ik lekker thuis en er ged aan.  ;D Heb al een paar keer mijn bak leeggegeten.  ;)

Hoi iedereen

Gelukkig gaat het dus goed met Oscar. Hij druppelt bijna niet meer, is veel levendiger en heeft ook veel meer honger (is in bijna 3 weken 3 kg af gevallen en weegt al minder dan een bouvier eigenlijk moet wegen). Dus nu hopen we dat deze operatie de oplossing is geweest.

mara

Wilma1

Van harte beterschap Oscar!!!!

:-* Ruby, Coco, Ricky, Romy, Yoshi, Yodi en Piet en Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Coco en Chantal

Hallo Lieve Oscar

Ik wil je heel veel beterschap wensen lieve jongen en lekker eten daar word je weer sterk van.

Een dikke kus van mij.  :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

♥Debby♥

Beterschap voor Oscar hoor.. geen hem maar een lekkere kriebel achter z'n oren!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

het gaat nu eigenlijk redelijk goed met Oscar. HIj moet maandag terug op controle. Hij druppelt nog wel en lekt 's nachts ook nog een beetje. Maar hij eet weer voor 10 en erg opgewekt. Gelukkig dus dat het al wat beter met hem gaat.

Mara

Anja

Gaat het druppelen dan nog wel weg?

Groetjes en een dikke knuffel voor Oscar,

Anja

Mara

Hoi Anja

Het druppelen moet helemaal verdwijnen maar dat kan een paar weken duren omdat de prostaat moet krimpen. Maar het is al een stuk minder dan vorige week. Toen stond hij bijvoorbeeld bij ons in de keuken en lag er meteen een plas. Nu ligt er misschien een druppel, of juist helemaal niets.

Ik ga Oscar zo die dikke knuffel geven. Hij heeft de kap vandaag bijna niet omgehad omdat we bij hem waren en omdat hij niet aan zijn wondje likte. Maar dadelijk moet hij de kap weer op. Zal zo eens een foto plaatsen van Oscar met kap.

mara

Anja

Zielig als ze zo'n lampekap om moeten vind je niet?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vind het echt zielig. En moet je bedenken, de dierenarts assistente had me een hele grote meegegeven voor Oscar. Dus zei de DA dat ik maar een andere moest vragen, want zo groot was Oscar ook weer niet.  ;)

Maar Oscar trekt zich er weinig van aan gelukkig. Hij is er zo aangewend dat hij zich er niets meer van aantrekt.

mara

Anja

Mooie pose Oscar ;D ;D ;D ;D

Gelukkig dat hij er zich niet veel van aan trekt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja he, een mooie pose.  ;D

Hij is soms zo lomp dat hij met de kap achter de tafel of zo blijft hangen. Dus als hij rond loopt, moet er altijd eentje van ons mee om op te letten.  ;) Gelukkig dus maar dat hij die vandaag niet veel nodig heeft gehad.

Mara