De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Anja

Idd opletten geblazen anders zou hij zich nog verwonden.

Maar jij let wel goed op Oscar daar ben ik van overtuigd.

groetjes Anja

Wilma1

Och die arme Oscar lijkt op een schemerlamp  :o wat fijn dat ie er geen probleem van maakt en geoon kan slapen, onze hond niet hond die bleef met zijn kop stofzuigen over de vloer  :-\

Gaat het  beter inmiddels , ik zag dat de plasjes, druppels worden, dus klinkt goed?! Toch ???
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dat heb je helemaal goed gelezen dat plasjes druppels worden en zelfs druppels worden niets. Hij is gisteren de hele dag druppelvrij geweest. En net heb ik voor het eerst vandaag wat druppeltjes gevonden. Dus het gaat beter. De uitslag van de kweek van zijn urine is ook niets gevonden. Maandag gaan we met Oscar op controle.

Echt zielig zo'n lampenkamp....maar gelukkig nam hij het allemaal heel gelaten op. Het is echt een superhond.  ;D

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van Oscar, die ik wil delen. Maar heb ook nog wat oudere foto's gevonden die ik nog niet geplaatst had.

Eerst de oude foto's.

En dan de nieuwe foto's van vandaag.

Groetjes

Mara en Oscar

Mara

Hoi iedereen

Toch maar even hier.....Het gaat niet helemaal goed met Oscar. Zijn urine is niet goed en het spierweefsel in zijn benen is erg achteruit gegaan na de operatie. Hoe en wat...ik heb geen idee. Ik kwam net thuis van werken, had Oscar sinds vanmorgen niet meer gezien, hij was naar de kapper geweest, en tja, ik kreeg nog niet eens de kans om hem te knuffelen maar er werd me meteen, heel koud op mijn dak, verteld dat dingen dus niet zo goed zijn als we hadden gehoopt. Wanneer houdt het nu eens op? Het zal wel goed komen, hoop ik.

Mara

carco

Hé lieve Oscar: zie ik eerst zo'n mooie handtekening waar jij op staat lees ik gelijk daarna dat je nog steeds niet in orde bent.
Wel opknappen hoor  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een vervelend nieuws heb je gekregen. Kan de DA er verder niets meer aan doen?

Heel veel sterkte.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Carco

Dank je wel voor de beterschapswensen, ik hoop gauw weer de oude te zijn hoor.

Hoi Anja

Dank je wel voor je lieve woorden. Volgende week moeten we naar de DA, ik hoop dat er nog wel wat aan gedaan kan worden. Mara's moeder is soms wat pessimistisch, ik heb er vertrouwen in dat het weer helemaal goed komt.  :-*

Oscar

bobbie

Heej Oscar,

Geen gekke dingen toch he? Daar zit Mara niet op te wachten hoor.

Ik vind je wel een hele mooie kerel zeg.

Succes volgende week bij de dierenarts en toi toi toi, Nel :)

Mara

Hoi Nel

Ik wil geen gekke dingen doen, daarvoor vind ik Mara veel te lief hoor. Eerlijk gezegd, ik heb haar uitgezocht toen ze kwamen kijken in het asiel.

Ik hou je op de hoogte Nel, dank je wel voor het compliment, ik ga er van blozen.

Oscar

bobbie

Ik weet het Oscar, ik heb de eerste pagina gelezen en kreeg een brok in mijn keel, jij als grote stoere hond die zijn grote poten op de schouders van een meisje zet om haar duidelijk te maken hoe lief je haar vindt, geweldig.

Dat is echte liefde kerel, en geloof me, het is wederzijds tussen Mara en jou, daar ben ik van overtuigd. ;)

Mara

Hoi Nel

Fijn dat je de eerste pagina van mijn boekje hebt gelezen en over mijn kennismaking met Mara. Het was liefde op het eerste gezicht.

Dikke poot

Oscar

Bello

Hoi Eugenie,

Waarom ga je volgende week pas met Oscar naar de dierenarts?

Als hij er nu niet goed aan moet je niet te lang wachten.
Weten ze niet wat hij heeft?

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Hebben ze bij de kapper gezegd dat er iets niet goed is ?
Ik hoop ook dat het niets ernstigs is.
Heel veel beterschap Oscar !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Dorothé

Het is niet zo dat het levensbedreigend is maar de arts die hem geopereerd heeft, is er pas woensdag. Het stomme is, hij is alweer wat opgeknapt hoor, maar hij is wat aan de lichte kant voor een bouvier. Het stomme is, hij eet ook niet zo superveel.

Hoi Yvon

De trimster is dierenartsassistente. En die vertelde mijn vader dat er iets niet goed was. Nu gaat het gelukkig weer met Oscar. We horen het wel. Ik kan gelukkig woensdag zelf mee, heb dan vrij.

Mara