De verhalen van Oscar - Rust zacht, lieverd,we zullen je missen

Gestart door Mara, 9 april 2007, 14:59:41

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo Mara

Wat is Oscar toch ook een prachtig boef, hij heeft al net zo'n lieve kop als mijn moppie Jody.
Het is echt mijn lievelings ras hoor, ik heb mijn hart aan de boef verpand.

Hoop dat zijn rug en nekkie snel opknappen, dikke kus aan Oscar :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Chantal

Bouviers zijn zo lief. Ook de zwarte. Ik zal Oscar je dikke kus geven, ik weet zeker dat hij dat waardeert. Zojuist hebben we te horen gekregen dat zijn vriendje Boris heel goed terecht is gekomen.

Mara

Coco en Chantal

o wat fijn zeg dat Boris een fijn nieuw huisje heeft gevonden.
Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Chantal

Dat is zeker heel fijn. Hij woont nu in de buurt van Doetinchem.

mara

Mara

Hoi iedereen

ZO, vandaag moest ik mijn jaarlijkse spuitje hebben. Kreeg meteen een hele check up. Dat heb ik nog nooit gehad bij de andere dierenarts waar we eerst altijd heen gingen. Vanaf nu moeen mijn baasjes me twee keer per week de tanden poetsen....Nouja zeg...ik vind er niet zo veel aan, maar ach, als het moet. En verder was mijn hartje goed.  ;D Ik weet 28,9 kilo, ben dus een hele bink. En verder was alles goed.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Fijn dat alles goed was bij de DA. Tanden poetsen..............met een echte tandenborstel en tandpasta?
Je weegt bijna net zoveel als wij ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Nee, niet met een tandenborstel en tandpasta. Volgens de dierenarts mag het met een stukje keukenpapier. Een tand was wel wat slechter aan het worden en ook mijn balletjes moeten in de gaten gehouden worden, eentje is wat groter dan de andere...Ow wat klinkt dat raar zeg......

En hoe is het met jullie?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Tanden poetsen met keukenpapier?
Mag ik nog wat vragen...... is 28 kilo niet te licht voor een bouvier of heb ik het mis.
Wat is het probleem met je balletjes?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Oscar zijn geweest is goed, hij is niet een grote bouvier en hij is vrij slank. Hij komt ook bijna niet aan maar dat is ook goed volgens de dierenarts omdat hij last heeft van artrose.

Een van zijn balletjes is groter dan het andere.

Er was er eentje hier heel blij dat ik thuis kwam.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

en hoe zit het dan met tanden poetsen?

Groetjes Anja

ps hier waren ze ook heel blij.

Mara

Hoi Anja

Het ging er voornamelijk om dat de etensresten verwijderd werden en Oscar houdt er niet van als we aan zijn mond komen, en dit laat hij wel toe. En volgens de DA zou het voldoende moeten zijn. Hij knaagt namelijk ook niet graag op botten....het is een vreemde hond hoor.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Nu ishet me duidelijk. Dank je wel.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan hoor, weet je toch.  ;D

Oscar is een beetje ziek van zijn jaarlijkse spuitje. Nu gaat het gelukkig alweer beter.

Ik moest even zeggen dat Oscar het fijn vond dat ik zijn knuffels aan Doggy en Pukkkie heb overgebracht.

mara

Anja

Mara

Hoi Anja

Vandaag gaat het goed met Oscar. Maar hij heeft weer wat stress gehad en dan is zijn poepjes wat zachter. Maar ach, dat komt goed. Vanmiddag waren ze weer normaal. Dus vanavond hadden we chinees en toen hebben we hem wat rijst en bami gegeven, dat valt altijd heel erg goed bij hem.

Hoe is het met Doggy en Pukkie?

mara