7 mei 2025, 21:30:56

Broedseizoen 2007

Gestart door trienke, 29 maart 2007, 15:21:21

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Trieneke,
Wat naar dat Gizmo is weggevlogen. Laten we hopen dat ie toch de mensen weer opzoekt.
Ik duim voor je!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

trienke

Hoi til

dankje, ik hoop echt zo dat ie terug komt. Ik voel me echt :censuur er door, had ik maar beter opgelet. Ik zal zo weer even gaan zoeken, in de hoop dat hij ergens in een kleine boom zit.

Groetjes Trienke

trienke

Helaas niks meer gezien of gehoord van gizmo :'(. Ik vind het zo erg, de gedachte dat hij verhongert of iets anders met hem gebeurd :-\

Met de rest gaat het wel goed. Ik heb 4 jonge valkparkieten toch naar binnen gehaald, omdat ze daar toch verwilderden. Ze beginnen ook al eten/spelen in de voerbakjes.

Ik zal straks nog eens wat foto's plaatsen.

Groetjes Trienke

Anke

Arme Gizzmo :( Sterkte ermee Trieneke!
Succes met tam maken van de andere valkjes :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

trienke

Ik heb me best gedaan, hij heeft een ring, dus mensen kunnen me daarmee ook opsporen, ik heb hem vermist opgegeven. Ben uren bezig geweest met zoeken.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Ik heb een mailtje gehad van iemand die ervaring had met een dierengenezer. Bij deze heb ik die ook ingeschakelt bij gizmo. Zo kom ik er mischien achter, waar gizmo is of wat er gebeurd is met hem.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Gizmo is weer terug, maar is erg zwak. Zwarte ontlasting en is ook nog verkouden :'(. Ik ben bang dat ie het niet gaat redden, maar ik doe me best.

Ook heb ik feld op gebeld hoe ik hem moest gaan voeren omdat hij 4 dagen geen eten heeft gehad

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Trienke

Gelukkig is Gizmo terug en ik hoop echt dat hij het gaat redden.

mara

moonwitch (diana)

Hoi Trienke

Ben blij voor je dat je hem terug hebt, en ik hoop echt dat hij toch weer opknapt met jouw goede zorgen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

trienke

Ik hoop ook dat ie opknapt. Ik ga straks even met gizmo naar de dierenarts voor een controle. Hij leek verkouden maar als ik nu zie, was het het water met druivensuiker dat weer uit de neus kwam. Maar ga toch even voor de zekerheid heen.

Groetjes Trienke

Christine

Wat een opluchting dat Gizmo terug komt!
Ik hoop dat de da iets kan doen voor hem!
Veel geluk en sterkte! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

De dierenarts kan niks voor hem doen, omdat er verder niks aan de hand is met hem, gelukkig maar. Hij is alleen erg mager en heeft zwarte ontlasting. Hij wil al graag wat eten hebben, maar moest van feld het rustig aan doen met de voeding, liever om het 1/2 uur dan in 1 keer heel veel. Gizmo zat in de auto te knarsen met zijn snavel ;). En toen we net thuis waren te poetsen.

Groetjes Trienke

trienke

Nog meer nieuws.

Ik heb net een eitje open gemaakt, omdat ik duidelijk een jong hoorde piepen, en het eitje kleurde donker. Het was het juiste moment, want de kleine had zijn eigeel al op. Alleen is hij wel heeel erg klein en bloede het een beetje bij zijn buikje.
Het heeft geen rode ogen dus is het geen fallow. Er is nog een eitje aan het piepen, hopen dat het een fallow word.

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Trienke

Dat snaveltje knarsen en poetsen is een goed teken. Ik hoop echt dat hij het redt....En het andere kleintje wat vandaag uit het kwam ook.

Mara

trienke

Met gizmo gaat het goed, hij eet goed, en slaapt veel. Dat slapen zal hem goed doen.

Het jong wat ik uit het ei heb gehaald leeft nog steeds, maar heb um moeten overleggen naar een pleegkoppel die 2 weken nu op onbevruchte eitjes zitten.1 van de ouders hebben de kleine wat verwond, en lag achter hun. het pleegkoppel doen goed hun best al om de kleine warm te houden.
Maar het is echt een super klein jong. Zo klein heb ik ze nog nooit gezien.

Groetjes Trienke