10 mei 2025, 23:49:06

Broedseizoen 2007

Gestart door trienke, 29 maart 2007, 15:21:21

« vorige - volgende »

trienke

ze mogen hier van mij 2/3 rondes doen, ligt er aan hoe hun conditie is na een nest.

Leuk he die kanarie eitjes ;)

trienke

Vandaag is er een valkje uitgevlogen. Hij/zei is nog geen 4 weken oud, Morgen word hij/zei 4 weken.

Ook is de kleine veel afgevallen. ze woog eerst 104 gram en nu nog maar 83 gram.

Groetjes Trienke

aad

hoi Trienke

Dat was hier ook zo , van zwaargewicht naar lichtgewicht .
Maar komt vast wel goed hoor , die afvaller hier kan je zien bij Ivana .. Leia , dus komt vast goed hoor  ;)

groetjes aad

trienke

IK zal ze in de gaten houden.

Het gaat goed met ze. de geplukte jongen beginnen weer wat stekeltjes terug te krijgen.

Er liggen inmiddels 5 eitjes bij de fallow en split fallow. 3 er van zijn al bevrucht :D

Groetjes Trienke

ziralioness

Wat spannend allemaal, ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat... succes met je nestjes. :D

Hier zitten ze allemaal nog op de eieren. Nina en Wuppie doen hun best, af en toe sproei ik de eitjes een beetje nat tegen uitdroging, je weet nooit...
Met Kiko en Chiko gaat het ook prima! Chiko doet enorm zijn best en doet echt zijn deel dit keer, terwijl hij bij de eerste poging het vooral aan Kiko overliet. Nu zit hij ook steeds op de eitjes en verdedigd het nest (met ferve; pas op voor de vingers, haha) zoals een echte man hoort te doen. :) En onze Kiko gedraagt zich ook al als een echt moedertje; ze is erg toegewijd.

Ik ben benieuwd...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Mara

Hey Trienke

Hoe is het nu met je jongen en de eitjes?

Mara

trienke

Het gaat hier nog steeds goed

ER vliegen steeds meer jongen door de voliere al heen. Savonds zet ik ze soms nog wel terug vooral die met die kale koppies. Dat lijkt me echt zo koud he.

Groetjes Trienke

Christine

Ik wil FOTO'S ;D ;D ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Ik zal eens proberen wat foto's er neer te zetten, maar kan jullie niks beloven, heb het erg druk deze week nog, dan heb ik mijn opdrachten klaar voor school en ben dan geslaagd ;D

Christine

Citaat van: trienke op 28 mei 2007, 10:59:05
Ik zal eens proberen wat foto's er neer te zetten, maar kan jullie niks beloven, heb het erg druk deze week nog, dan heb ik mijn opdrachten klaar voor school en ben dan geslaagd ;D

Oei ja.. zorg dan maar dat al die opdrachten klaar zijn!
Eerder wil ik geen foto's zien! :P :P
Nee even serrieus, leuk dat je dan al geslaagd bent!
Weet je al wat je volgend jaar gaat doen?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

De jongen zijn nu allemaal rond de 5 weken oud.
het gaat erg goed met ze.

Foto's

Deze albino gaat naar mijn vriend toe. Zoals je ziet is ze ook geplukt, maar gelukkig groeit het al snel weer terug.

Deze mooi cinnamon geparelde gaat ook naar mijn vriend.

Dit is binky. Binky is ook geplukt door de ouders. Ze is al gereserveert en gaat samen met gizmo naar een man en vrouw in surhuisterveen.

Dit is Gizmo. Gizmo is een mooie witmasker, hij/zij is ook geplukt. Gizmo gaat binnenkort samen met binky naar een nieuw huisje.

De rest zijn nog te reserveren

Albino, pas uitgevlogen, zal denk ik gevallen zijn, omdat haar neusdopje een beetje bloed opzat.

Een mooie cinnamon split bont. hij/zij is echt een schatje, kan uren rustig bij je zitten.

nog een mooie cinnamon

Een mooie cinnamon bont gepareld.

en nog 1

Een geparelde lutino ook erg mooi

Wildkleurtje

en nog een wildkleurtje

en er moet nog een wildkleurtje zijn, die ik nog niet op de foto heb, dacht dat ik zel allemaal op het foto had.

Groepsfoto's:

met zijn 9en

Gizmo, kijk mij eens

Nog eens een groepsfoto

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Trienke

Hele mooie foto's zeg! Ik zie ze nog wel eens op msn en ze zijn zo leuk om te zien.

Liefs

Mara

trienke

trienke

hallo allemaal

Ik baal echt als een stekker, waarom moest mij dit overkomen.

van de 13 valkjes zijn er nog maar 12. Ik nam vandaag 2 valkjes even mee inhuis om tam te maken, in huis stond nog 1 raam open. Gizmo de witmasker ging ineens vliegen, en knalde tegen het raam aan, en viel naar buiten. en voor ik het wist was ze weggevlogen :'( Ik heb vanmiddag overal gezocht maar nergens kan ik gizmo vinden. Gizmo is nog niet zelfstandig :-\. Ik hoop toch zo dat iemand gizmo gevonden heeft.
Ik voel me er echt :censuur over.

Groetjes Trienke :'(

trienke

Gizmo is er nog wel, Hij zat hier in de buurt in een boom, maar helaas is ie verder gevlogen :(, welke richting weet ik niet