Mijn andere dieren... Een rattenbedje! Foto's!

Gestart door Rianne, 27 maart 2007, 13:56:03

« vorige - volgende »

margreet

hallo Rianne,

Ze kan dus goed verstoppertje spelen!!!
Ze ogen zo lief kwartels maar als ik dit lees kunnen ze ook erg agressief zijn.
En, het 1e ei in aantocht van de cathi's, wat leuk.

groetjes Margreet

Wilma1

Hey Rianne,
Wat gaaf joh, een Cathi met een eitje....een volslagen leuke verassing voor je!!!

Ik wil je nog bedanken voor je bemiddeling, om een plek voor mijn valkjes te helpen zoeken.....  :-* en je luisterend oor  ;)

Heel lief van je!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Margreet,

ik snap nog steeds niet waar ze gezeten kan hebben!

Hey Wilma,

graag gedaan hoor! :)

Ik had vanmorgen nog even snel gekeken bij de cathi's en volgens mij heeft ze het ei nog in de buik. Wel vloog ze van de ene zitstok naar de andere dus voor zekerheid zal ik zo even in het blok kijken.

Rianne

Hmmm... ik zit net te denken, misschien is het al wel een tweede ei?

Rianne

Zojuist even gekeken, en ja hoor! Er ligt een catharina eitje! :D

Monky

Gaaf hoor dat ze een eitje hebben gelegd  :D

Heb je enig idee wat eruit kan komen?

Groetjes,
Monky

margreet

hallo Rianne.

Misschien komen er wel catharinaparkietjes uit ;) ;), geintje.
Lijikt me leuk om die te volgen, parkietjes zijn kaal als ze geboren worden, valkjes hebben dons maar cathi"s???

Groetjes Margreet

Rianne

De jongen lijken erg op valken jongen maar zijn iets kleiner. Wat er uit kan komen? Geen idee!
Volgens mij was Kai, het mannetje een donkerzeegroene split ino en is Kia Lutino, maar of die nog splits heeft? ???
Ik wil niet te veel op de zaken vooruitlopen hoor, misschien zijn ze niet bevrucht.

♪ Marlies

Citaat van: margreet op 16 april 2007, 21:50:55
hallo Rianne.

Misschien komen er wel catharinaparkietjes uit ;) ;), geintje.
Lijikt me leuk om die te volgen, parkietjes zijn kaal als ze geboren worden, valkjes hebben dons maar cathi"s???

Groetjes Margreet

Hoi Margreet,  ;D

Zo ziet een catharina jong er uit als het een paar dagen oud is.
Lief toch ?

Groetjes Marlies ;)

margreet

hallo Marlies,

Lijkt inderdaad op een valkjesjong, lief hoor.
Misschien is dit voor Rianne ook weggelegd,

groetjes Margreet

Rianne

Ik hoop het! :D

Er liggen nu in ieder geval al 2 eitjes. Ik kan niet al te vaak kijken, er ligt namelijk een glasplaat als dak op de kamervoliere in de grote voliere en dat is vrij zwaar.

Monky

Hi Rianne,

Ik ben echt heel benieuwd of ze bevrucht zijn en uitkomen  :D

Groetjes,
Monky

Rianne

Ik ook! :D

De kippen zijn zojuist de deur uit gegaan. Natuurlijk ben ik vergeten nog foto's van ze te maken... ::)
Nu ga ik eerst flink stofzuigen in de kamer, die ratjes maken er een bende van! Ze duwen alle houtkrullen op een hoop en dus ligt de hele bankleuning + vloer er vol mee!

Rianne

Het derde ei komt er ook aan! :D Wat ziet zo'n beestje er dan opgeblazen uit, bij een valkje moet je vaak nog goed kijken maar een catharina pop heeft meteen een hele dikke kont ;D