De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi allemaal,

@Mara:   Ja het is ons eindelijk gelukt  ;D

@Dorothe:   Dank jullie wel  :D

@Anja:   Nee het plaatje is niet groter dan 60kb maar het is uiteindelijk met een omweg toch gelukt...alleen niet zoals het zou moeten met uploaden via deze site.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Ik upload eigenlijk altijd alles via Photobucket. Tenzij die natuurlijk er niet uitligt.... ;)

Mara

Mico

Hier zijn we weer met wat foto's van Mico...we hebben hem met de plantenspuit nat gesproeid  ;D Hij ging al iedere keer met zn kont in zn waterbak zitten...en zn badje gebruikt hij als drinkbakje  ;D
Best een vreemde vogel hahaha...

We moeten zeggen dat hij het in het begin toch wel raar vond en er van schrok maar al snel bleef hij zitten en vond het zeker wel fijn. Dit kunnen we dus zeker vaker doen  ;D

Mara

Hoi Mico

Zeg ik heb vandaag foto's en een filmpje gezien van je broertje of zusje Dewey. En zie jij er lekker verzopen uit!

Mara

Anja

Hoi Mico,

Dat was genieten of niet.
Supermooie foto's zeg.
Ben je al een beetje opgedroogt?

Groetjes Anja

Mico

Hai hai...

@ Mara:   Wat leuk zeg dat je mn broertje of zusje hebt gezien op een filmpje. Ik hoorde van mn vrouwtjes dat hij/zij gister opgehaald is door Jorgen. Ik hoop dat hij/zij het net zo fijn heeft als ik hier bij mn vrouwtjes maar daar twijfel ik niet aan hoor. Wil jij Dewey misschien de groetjes van mij doen Mara ?  ;)
En uhm tsjaaa verzopen was ik bijna maar dat was wel super lekker hoor zo al dat water hihi ik hoop maar dat de vrouwtjes dat vaker gaan doen.

@ Anja:   Jaaa dat was echt helemaal leuk joh..dat is toch veel fijner als alleen met mn billen in mn drinkbakje  ;D ik begin al aardig te drogen ja maar ben nu lekker aan het smullen van mn trosgierst..ik heb weer genoeg gepoetst voor vandaag  ;)

Knuffels van Mico  :-*

Mara

Hoi Mico

Natuurlijk doe ik Dewey de groetjes van jou hoor! Hij/ zij heeft het echt naar zijn/ haar zin hoor!

Ja, en douchen is lekker alleen hier willen die zeikerds dat niet, aanstellers.

Mara

Mico

Hoi Mara,

Nou dan zeg maar tegen jou valkjes dat ze niet weten wat ze missen    ;D ;) :P
En dank je wel dat je de groetjes doet  ;)

Knuffel van Mico  :-*

Bello

Gekke vogel??

Waar heb ik dat meer gehoord??
Dat krijg je he als het familie is van Bello Noeka en Yahoo.

Welk valkje is nu niet prettig gestoord?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

:o :o :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mico

Owww Dorothe dus het is zegmaar meer iets van een familie kwaal  ;D ;D :P Och ja het is in ieder geval kei leuk  ;) :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Mico

Mico

Hallo mensjes hier even twee filmpjes van onze Mico

http://www.youtube.com/watch?v=Gd41vynTyNY

http://www.youtube.com/watch?v=s7Q8S2q_Z7o

Groetjes,
Miranda en Corine

jorgen.bodde

Hoi Miranda en Corine,

Wat is het toch een schatje zeg! Ik heb hem zien lopen toen ik bij Chantal was, ik had van allevier een filmpje gemaakt, het kostte me moeite om achteraf te zien welke van de valkjes ik nou had, maar je kunt het bij jou goed zien aan de borst tekening. Dewey is bijna hetzelfde als Mico, alleen dan een streep op zijn borstje en iets lichter grijs van kleur.

Het is leuk om broertjes / zusjes van Dewey te zien rondlopen, ik zal  kijken of ik een leuk fotootje van dewey kan maken om in jouw dagboek te zetten, heb je een foto van zijn broer / zus ;-)

Groetjes,
- Jorgen
Mijn valkjes zijn: Sjors (†) , Dewey en Lukas

Mico

Hoi Jorgen,

Wat leuk dat je hier even bent komen kijken  :D
Mico is zeker een schatje hoor..maar dat is Dewey ook echt wel.
We hebben hem nog een aantal keer gezien bij Chantal,echt een mooi beestje. Bij Dewey zijn ook de vleugels meer gepareld als bij Mico..dat vind ik echt kei mooi.

Wij hebben ook nog verschillende foto's van alle vier de valkjes..is heel leuk om te hebben en we vinden het ook zeker leuk als je een foto van Dewey hier in ons dagboekje plaatst  :D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine