De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi Chantal,

Wat lief dat oma zo trots is op Mico  ;) :D maar dat is Mico ook echt wel op oma hoor  ;D

Groetjes,
Miranda,Corine en Mico

Anja

Hoi hoi,

Wat een mooie foto's weer. Heb weer genoten.
Ze mogen allemaal erg trots zijn op Mico hoor.

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja,

Blij dat je genoten hebt  :D :D
en als we weer nieuwe foto's hebben plaatsen we ze weer op het forum.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Kan bijna niet wachten.

Wanneer wanneer wanneer ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mico

Hahaha Anja...

Uhmmmm morgen morgen morgen  ;) :D
Morgen even weer wat nieuwe foto's maken..hebben we vandaag niet gedaan.

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Hoi Miranda en Corine,

Jeetje wat gaat dat super met Mico, maar dat kan ook niet anders he met zo'n baasjes en het is weer een valkje van "ons Chantalleke".

Groetjes van Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothe,

Dank je wel  ;D

Het gaat inderdaad kei goed met onze Mico..alleen onze Lindsey de Labrador is niet bij hem weg te slaan..en zit op sommige momenten gewoon kwijlend bij de kooi en dat is soms om gek van te worden. :-\
Als je haar niet wegstuurd dan blijft ze zo een uur lang heel geconcentreerd zitten kijken naar dat beestje. :o Dus vaak sturen we haar nu weg.Met de andere honden gaat het echt kei goed en Kelly en Snowy kunnen er gewoon bij als Mico los is. :)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Miranda en Corine

Mico is groot aan het worden! Echt wat een mooi valkje! En natuurlijk mooie foto's.

mara

Anja

Hoi Mico,

Groetjes Anja

Mara

Hoi Miranda en Corine

Het is al 'morgen' hoor....

Mara

Coco en Chantal

Miranda, Corine en Ashley ik wens jullie hele fijne paasdagen

Groetjes Chantal en de valkjes

Mico

8 april 2007, 11:01:18 #71 Last Edit: 8 april 2007, 13:31:47 by Mico
Hoi hoi Chantal,Anja en Mara

Wat hebben jullie leuke gifplaatjes bij ons neergezet om ons een fijne pasen te wensen  ;)
Dat wensen wij jullie ook van harte van deze kant  :D en we zouden ook graag een plaatje erbij zetten... maar we zijn het al aan het proberen vanaf gisteravond en we krijgen het plaatje niet geupload :'( :'(  snappen er niks van....
Ik zal proberen om er nog een paar foto;s op te zetten hoop dat dat wel lukt  ::) :-\

Hier zit ik fijn bij Ashley op der schouder  :D

Lekker smullen van de macaroni jammieeee  :P :P ;)

En hier zit ik bij Davy   :D

Hier even bij Corine het andere vrouwtje kroelen  ;) 8)

Nou zoals jullie zien dat gaat wel maar dat gifplaatje lukt ons niet  ::)...maar snappen doen we het niet.

Fijne paasdagen iedereen.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Mico

Wat ben jij mooi zeg. Ik heb dat plaatje helemaal zelf gemaakt, het is eigenlijk een kaart om via de post te versturen. Ouderwets he! Dat plaatje gaat jullie nog wel lukken vandaag!

Mara

Bello

Hoi Miranda en Corine,

Wij wensen jullie allemaal fijne paasdagen toe!!!

Bello en Catka

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Mico,

Wat ben je toch een knapperd. Erg mooie foto's.
Wat betreft het gifplaatje............. Is het plaatje groter als 60 kb want dan kan je het niet uploaden.

Groetjes Anja