De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mico,

Wat een mooie filmpjes. Mijn valkjes waren aan het zoeken waar die vreemde valk vandaan kwam.
Echt lachen.

Groetjes Anja

Mico

Hai hai Anja,

Dank je wel  :) ja dat is wel mooi dan hé dat ze daar op reageren  ;D
Hier is het wel vaak dan is Mico aan het fluiten en zo gauw wij de camera pakken stopt hij... lijkt wel of die het erom doet  ::) want hij doet het meer als dat je op de filmpjes hoort... maar vonden het idd wel leuk om aan jullie te laten zien

Groetjes,
Miranda en corine

Anja

Hoi hoi,

ik heb iig heel erg genoten.

Groetjes Anja

jorgen.bodde

Hoi Hoi,

Zoals beloofd hier groetjes van het broertje / zusje van Mico en zijn nieuwe vriendje...

De foto's zijn vandaag gemaakt. Lukas was net bij de plant bezig en was zich aan het verontschuldigen dat hij het echt niet was die het gedaan had. het WAS allemaal al kapot! De plant staat helaas niet op de foto, maar ik heb er wel een leuk filmpje van. Je kunt zien bij zijn snavel dat het groen is, ach liegen kan hij als de beste maar de waarheid komt altijd boven!

Hier is dan een dikke knuffel van Dewey. Hij went hier snel. Hij begint al een beetje te brabbelen en fluiten, en gaat overal heen waar Lukas heen wil. Het vliegen gaat nog niet zo goed, maar hij komt toch wel waar hij wezen wil (9 van de 10 keer) .. Hij eet al uit het gezamelijke bakje dat deed me deugd om te zien, want Lukas liet dat in eerste instantie niet toe.

Groetjes van je broertje!

- Jorgen
Mijn valkjes zijn: Sjors (†) , Dewey en Lukas

Bello

10 april 2007, 21:57:32 #94 Last Edit: 19 april 2007, 21:03:14 by Bello
Hee zie ik dat goed??

Dat is ook weer een neefje van Bello Noeka en Yahoo

Leuk zeg!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hallo Jorgen

Dank je wel voor het plaatsen van de foto's van Lucas en Dewey in Mico zijn dagboekje  :D ;D
Achhh die Lucas hij dacht mischien dan krijgt Dewey de schuld  ::) 8)

En wat fijn dat Dewey idd al zo goed gewend is fijn om te horen dat het zo goed gaat.. ;D :D ;)

@Dorothe,

Ja dat zie je goed dat is idd een broertje of zusje van onze Mico
Dus weer een familielid erbij  ;D :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Coco en Chantal

Hay Dorothe

Dewey is geen broertje van Bello, noeka en Yahoo.
Dewey is een jonkie van Pimmetje (zusje van Bello).
Dus de jonkies (Dewey en Mico) zijn neefjes en nichtjes van Bello, Noeka en Yahoo ;) 
Het word steeds ingewikkelder  al die familie banden haha ;D

Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Jorgen

Mooie foto's van het broertjes/ zusje van Mico.

Mara

*Petra*

Hoi Miranda en Corine,

Nou, Mico heeft een heel knappe broer hoor!
Maar Mic ois zelf ook om op te ......  ;D ;D!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

jorgen.bodde

Hoi Hoi,

Dank je, ik zal Dewey zeggen dat jullie helemaal weg van hem zijn :-)

Misschien begin ik binnenkort ook een boekje voor Dewey. Dan moet ik wel eerst meer foto's hebben om te laten zien. Ik heb wel een filmpje al dat hij van mijn eten steelt, 9 weken en de ondeugd zit er al in!

Groetjes,
- Jorgen
Mijn valkjes zijn: Sjors (†) , Dewey en Lukas

Bello

Hallootjes

Wat is het stil, waar zijn jullie??

Daarom sleep ik jullie ff weer omhoog.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Joehoeeeee

Is daar iemand?
We missen jullei ;D

Greotjes Dorothé

Anja

Iemand thuis hier.

MMMMMIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hoe is het/

Groetjes Anja

Mico

Hai hai dames,

Ja we zijn zeker thuis...sorry dat we even niet meer geweest zijn.
We zullen snel weer foto's plaatsen van Mico..waar het nog steeds kei goed mee gaat. We denken zelfs al te horen dat hij probeert zn naam te zeggen  ;D

Met Kelly was het na de operatie niet zo fijn..ze had erg veel last van de drain die ze had. :( Eigenlijk mocht de drain er vandaag pas uit maar wij zijn dinsdag al terug gegaan naar de dierenarts...ze kon nog geen 5 minuten liggen,zelfs snachts niet. Ze kroop steeds in een hoekje en was helemaal niet meer blij..ze reageerde op niemand meer. Dinsdag is de drain eruit gehaald en het beestje is helemaal bij gekomen  :) Ze is weer blij en het gaat goed met haar. Nu maar afwachten ofdat alles goed komt.

Morgen plaatsen we wat foto's.

Groetjes ,
Miranda en Corine

Anja

Hoi hoi,

Fijn dat het goed gaat met Mico. Knap hoor als hij zijn naam al probeert te zeggen.

Och arme Kelly. Wanneer krijg je de uitslag? Geef haar maar een voorzichtige knuffel van mij.
En voor Mico ook 1 hoor.

Groetjes Anja