4 augustus 2025, 11:14:19

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Romy

Waauw Inge!

Je hebt een prachtige kamer! En heel ruim!
Gelukkig dat Paddy en Indy zich zo goed gedragen hebben tijdens het transport.
Hopelijk krijg je een fijne tijd op je kamer, samen met je lieverds :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Inge,

Mooie kamer hoor en fijn dat het met het vervoer goed is gegaan.

Nu hebben we bij jou ook een gezicht bij de naam.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Inge,

Wat leuk je eens op de foto te zien. :D Fijn dat alles goed is gegaan met het verhuizen. Is de verflucht al weggetrokken? ;D
Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen op je kamer, samen met je valkjes natuurlijk. Voelen ze zich al een beetje thuis?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Inge88

Hi Romy,

Ik denk dat dat wel zal lukken! De kamer is idd heel ruim. Het is echt een woon-slaapkamer... ik kan er goed m'n kont keren  :P

Hey Anja,

Dankjewel. Nu weet je wie ik ben met de NOP Meeting.  :P

Hey Manja,

De verflucht ruik ik allang niet meer. Het is op waterbasis en die heb ik ook niet geroken met het verven zelf. Ik ruik nu soep  :P  ;D
De valkjes hebben hun weg door de kamer al gevonden hoor. Paddy is mij al verschillende keren (met Indy erachteraan) komen opzoeken bij het zitgedeelte en tijdens het eten  :P
En verder vliegen ze nu steeds van de kooi naar de schommel toe. Die zo'n 4 meter van elkaar vandaan zijn.
Wel ben ik nog bang dat ze straks een van m'n mooie lange glazen omvliegen (op de foto op het plankje naast de kooi) ofzo. Ik heb ze al meer tegen de muur gezet.

ManjaV

Hoi Inge,

Ja, met zulke breekbare spullen is het altijd uitkijken. ;)
Bij mij vallen er wel eens fotolijstjes om maar dat kan weinig kwaad. ;D

De verflucht bij verf op waterbasis is inderdaad snel weg. Toen ik mijn zijkamer had geverfd, konden de valkjes de volgende dag alweer in de woonkamer staan.

Fijn dat Paddy en Indy hun weg al hebben gevonden. Zo te horen zijn ze al helemaal op hun gemakje. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Inge

Wow, wat mooi zeg!!

Even heel erg off topic....Ik meen dat jij dezelfde laptop hebt als die van mij  ;). Toevallig een Acer?

En geniet lekker van je eigen stekkie.

Mara

Romy

Hoi Inge

Wat fijn dat Paddy en Indy zich al thuisvoelen op je kamer. Straks willen ze niet meer mee naar huis  ;D

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Inge,

Fijn dat alles zo goed is gegaaan en dat het vervoeren goed is verlopen van paddy en Indy. En wat heb je een mooie ruime kamer zeg. Zo lux ben ik niet begonnen  :D .
Ik hoop dat jij en je valkjes je er snel thuis gaan voelen.

Groetjes Danielle

Inge88

Hey Manja,

Tot nu toe is er nog niks gebroken  ;D

Hey Mara,

Dankjewel.
Ik heb ook een acer ja... ik heb hem sinds december.

Hey Romy,

Ze hebben er wel veel ruimte en vooral hoogte  :P (2,90m)

Hey Danielle,

Wij voelen ons er nu al thuis  ;D We komt misschien nog een koelkast in mn kamer ook. Het is namelijk zo dat er dus gewoon gedronken enzo wordt van m'n drinken in de gezamelijke koelkast. Als dit vaker gaat gebeuren dan wil ik er een voor mezelf. M'n huisgenoten weten wel wat van hun is, maar hun vrienden komen ook in de koelkast!

------------------------------------------------------------------------

Het vervoeren gisteren in de bus ging wel goed. Ze riepen wel zo nu en dan, maar het was vrij zacht. Op het laatst dat ik vlakbij m'n halte was en ik dus mn jas ging aantrekken etc. werden ze wat onrustiger en begonnen ze meer geluid te maken. Keek zo'n vrouw mij vet geirriteerd aan. Raar mens, kan ik toch niks aan doen?

Romy

Hoi Inge

Wat fijn dat Paddy en Indy zich zo goed gedragen tijdens het vervoeren! Ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat!
Jah, en dat die vrouw geïrriteerd was, dat vind ik gewoon stom! Hoe kan je van een vogel geïrriteerd geraken als je gewoon zit te zitten op een bus???? Dan hoop ik maar dat ze in het midden van de stad woont, waar er zeker geen vogeltjes zijn en waar ze de prachtige geluiden van bussen, vrachtwagens en sirenes kan horen  ::)
Laat je daardoor zeker niet van streek brengen hoor, dat zijn mensen die in hun hele leven vastgeroest zijn en gefrustreerd zijn, waardoor ze niks kunnen verdragen...

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Inge,

Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik denk dat het wel voor herhaling vatbaar gaat worden of niet. Volgens mij gaat het best heel goed met het op en neer reizen.

Groetjes Anja

Inge88

Hi!

Het vervoeren vanmorgen ging heel goed. Ze waren super rustig en maakte helemaal geen geluid ofzo. Kwam ook wss omdat het nog zo donker was (bus van 7 uur).
Voorlopig ga ik even niet naar huis.. pas 20 oktober weer waarschijnlijk. Het is namelijk straks herfstvakantie en ik heb 2 weekjes vrij van werk.

Anja

Hoi Inge,

Wat fijn dat het zo goed gaat toch? Wie weet vinden ze het wel stiekum erg leuk ;D ;D ;D

Groetjes anja

Romy

Hoi Inge

Leuk zeg dat het zo goed gaat met het vervoeren!
Ik kan me wel inbeelden dat je je eigen frigootje wil als er van jou spullen gedronken/gegeten wordt! Dat zou ik ook niet willen hoor!
Als ik je een raad kan geven : het is altijd handig om ook een vriesvakje te hebben. Als je een frigootje koopt is het dan misschien wel goed om te kijken of er een vriesvak in zit.
Dit heb ik nu ook (vorig jaar niet) en het is echt superhandig!

Groetjes
Romy

Diaantje

Hoi Inge,

Je kamer is echt super leuk! ;D
Ziet er heel gezellig uit, en best wel ruim... is inderdaad een woonkamer.. :D
Ik weet niet of je het erg vindt maar je kan voor je bed ook nog een woonkamerscherm zetten, deze zijn geloof niet heel duur bij de xenos, dan zie je je bed ook niet..
Maar moet je zelf maar bekijken.
Fijn dat het vervoeren met Paddy en Indy zo goed gaat...
Waar maken mensen zich soms druk om he, een vogel die wat geluid maakt..
Ze moet eens weten hoe hard ze soms kunnen krijsen,hahaha...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.