3 augustus 2025, 16:55:05

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Inge,

ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen als Romy.

Groetjes Anja

danielle

HOi Inge,

Ook ik ben erg benieuwd hoe het met jou en je valkjes gaat!

Groetjes Danielle

Inge88

Hi allemaal,

Morgen gaan we mijn spullen verhuizen naar mijn kamer in Leeuwarden... en alles verven hopen we. Ik ga er dan vanaf woensdag wonen. Woensdag zijn mijn ouders namelijk beide vrij van werk en kunnen nog een dagje overkomen om de boel echt `af` te maken.

Vandaag moest ik werken en gingen mijn ouders de grote meubels uit mijn kamer versjouwen naar de huiskamer. Paddy & Indy zaten in de tussentijd al in de 2e kooi. Maar volgens mijn ouders maakten ze constant onwijs veel herrie, rennen en roepen. Mijn moeder denkt nu dat wanneer ze nu al zo tekeer gaan, dat ze dat ook zullen doen met het reizen. Ik zelf dat dit toch wel ff anders is... dat hoop ik tenminste...

Hey Hennie,

Wat naar zeg galstenen. Voel je je nu weer goed?
En arme Joepie...

Ik krijg morgen dus de sleutel en ook het contract ondertekenen enzo.
Ik voel me trouwens heel goed en totaal niet rot ofzo.
Heb onwijs zin om mijn kamer te betrekken.

Romy

Hoi Inge

Wat fijn zeg dat je binnenkort al in je kamer gaat wonen!
Persoonlijk denk ik ook niet dat het betekent dat Paddy en Indy tekeer zullen gaan tijdens het vervoer omdat ze nu even wild waren! Ik denk dat het veel uitmaakt als ze jou zien en je stem horen.

Ik ben erg blij voor je dat je je niet rot voelt! Je moet wel een erg sterke meid zijn dan! Chapeau hoor!

Groetjes
Romy

Wilma1

met je                                          

en nu lekker naar eigen zin inrichten  ;)   veel plezier!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Inge

Fijn hoor dat je al bijna je nieuwe kamer kan gaan bewonen. Tof hoor.

Veel plezier en succes met het verven, inrichten en alles wat er nog bij komt kijken.

Mara

Anja

Hoi Inge,

Veel plezier vandaag.

Groetjes Anja

Diaantje

Hoi Inge,

Spannend hoor vandaag de sleutel...
Gefeliciteerd!
Je zal nu wel even weinig tijd hebben voor het forum..
De foto's van Paddy en Indy zijn prechtig..
Dat ji zo de foto's kan maken echt super, mij lukt dat niet hoor..
Ik kan hetzelfde doen met Tjippy als wat jij met Paddy doet, met dat kroelen..
Wil Paddy ook altijd overal onder??
Tjippy wel en dan maakt ie altijd een heel bijzonder geluidje..
Van de week zat ie bij mijn vriend onder zijn shirt, na een tijdje mocht ie niet meer toen werd ie gewoon echt boos...

Fijn trouwens dat je je nu zonder je vriend heel goed voelt!
Gelukkig maar, dan heb je duidelijk de goede keus gemaakt.

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Inge88

Hi Romy, Wilma, Mara & Anja,

Bedankt! Morgen ga ik er echt intrekken... heb er onwijs zin in!

Hi Diaantje,

Bedankt. Ik heb ook wel moeite met foto's nemen hoor... lang niet alle foto's lukken. En vooral Indy is een lastig valkje. Ik neem morgen de fotocamera mee en zal wat foto's maken van de kamer en de valkjes...!
Paddy heeft de neiging om onder de kast te kruipen. Maar verder valt het best mee... Indy is vooral nieuwsgierig wat er zich in donkere hoekjes bevindt.  ::)
Wat grappig dat Tjippy boos werd dat hij niet meer onder het shirt mocht... zal een grappig gezicht zijn geweest.

------------------------------------------------------------------------

Morgen ga ik dus mijn kamer betrekken. Vanavond heb ik mijn kleren en laatste spulletjes bij elkaar gezocht en dit nog in de auto gedaan. Mijn ouders en ik gaan morgenvroeg naar Leeuwarden. Mijn fiets gaat ook mee en ik ga dan vanaf mijn kamer door naar school voor een ochtendje. Mijn ouders gaan in de tussentijd schilderen en doen...
Uiteraard gaan Paddy & Indy nu ook mee... ik ben benieuwd hoe dit gaat... het is dan wel niet met het ov.. maar toch vergelijkbaar. 's avonds als alles afkomt, gaan mijn ouders dan weer naar huis en blijf ik tot en met vrijdag daar... voorlopig ga ik eerst kijken hoe het gaat met de valkjes door te reizen op de maandag en vrijdag...

Mara

Hoi Inge

Heel spannend hoor. Ik hoop dat het je gaat bevallen en dat alles goed gaat met Paddy en Indy.

Succes morgen!! Ook voor je ouders.

Mara

Anja

Hoi Inge,

Ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren.

Veel succes morgen.

Groetjes Anja

ps let je er wel op dat je valkjes niet in de verflucht staan. Maar dat zal je vast zelf ook wel weten.

Inge88

Hey Mara,

dankjewel!

Hey Anja,

Ik zet ze in de gang terwijl mijn ouders schilderen... het gaat om muurverf op waterbasis... dus ik denk dat die sowieso al niet echt chemisch ofzo zijn voor de valkjes? Toch zet ik ze wel apart hoor... maar 's avonds komen ze wel in de kamer te staan...

danielle

Hoi Inge,
Heel veel succes met de verhuizing.
Ik hoop dat je valkjes het leuk vinden in de auto. Tommie floot bv. de hele weg toen ik ze wegbracht voor vakantie. Die vond het echt geweldig  ;D, ik hoefde geen radio meer aan te doen.
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van je kamer daar en hoe de valkjes staan in het interieur  ;) .

Groetjes Danielle

Romy

Hoi Inge

Ik wens je ook veel succes vandaag! Wat spannend zeg  :D Ik ben erg benieuwd hoe Paddy en Indy reageren op het vervoer. Hopelijk gaat het goed!

Groetjes
Romy

Inge88

4 oktober 2007, 08:25:02 #794 Last Edit: 4 oktober 2007, 08:27:30 by Inge...
Hi!

Nou gisteren was een drukke dag...
Ik zal zo wat foto´s laten zien. Maar eerst even wat schrijven.
Trouwens, doordat ik nu gewoon een dikke 2 uur later kan opstaan, houd ik tijd over  ;D Ik was net om 7 uur al wakker... ben het nog zo gewend... maar dat verandert vast nog wel  :P

Het vervoeren van Paddy & Indy ging goed. In het begin waren ze wat onrustig en renden ze door het kleine kooitje. Maar even later zaten ze zich al te poetsen en lekker te spelen met de beukensnippertjes op de bodem. Onderweg heeft Paddy ook nog even gefloten voor Indy.
Verder waren ze even wel ff roeperig, maar dat ging gelukkig al snel voorbij.
Vrijdagavond neem ik ze weer mee naar huis, dus ik ben benieuwd hoe dat in de bus gaat.

Gisteren zijn mijn ouders al wezen verven en doen terwijl ik voor een ochtend naar school ging. Spannend, voor het eerst op de fiets naar school  :P
Ik kwam 1 uur weer thuis. We zijn tot 11 uur gisteravond bezig geweest met alles! Er was zoveel te doen.
Er zijn nu nog een aantal dozen onuitgepakt, dat ga ik vanmiddag of vanavond na school doen. Zie de troep onder m'n bed  ;D

De foto's:
Zo zag het eruit na de verhuizing zondag.

En nu....

Doormiddel van magneetjes kan ik straks op die zwarte latten foto's etc. bevestigen.

Sommige foto's zijn een beetje wazig helaas. Het was ook al donker, dus alles lijkt ook erg donker. Maar overdag komt er echt heel veel licht naar binnen.
Nu weten jullie ook gelijk hoe ik eruit zie  :P