2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

remi1990

Hoi Eefje,

Ik ben er weer ;D

Zouden Snowey en het bonte kereltje een leuk koppel zijn (niet voor de fok, gewoon hobby)?

Groetjes Mirella

Sally

Hallo Eefje,

Wel spijtig dat je zover woont.
Ik had hem anders heel graag gewilt.
T' is echt n mooike!

groetjes

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,

hoe gaat het met je valkje?
of heb je hem nog niet? ;)

Snowey en de bonte zouden hele mooie jongen kunnen krijgen maar Snowey is niet tam,dus als koppel maak je het jezelf dan moeilijk denk ik,dat is ook een reden dat het Snowey is die mag verhuizen.
Ik zal het iig niemand aanraden die de valkjes in huis wil houden want aan snowey heb je dan weinig lol.
Het Bontje daarintegen is echt een onwijs leuk ding,Huig vertelde het me vanmorgen ook,hij heeft dus geen voorkeur maar vind alle mensen leuk,heb ik toch iets goed gedaan ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Citaat van: Lief_Kuifje op 27 juli 2007, 19:11:43
Hallo Eefje,

Wel spijtig dat je zover woont.
Ik had hem anders heel graag gewilt.
T' is echt n mooike!

groetjes

Er komt vast wel een mooi valkje in je buurt tevoorschijn,Mandy woont in hoogerheide,dat is niet zo ver van belgie,moet je even bij dagboeken kijken,daar kun je haar jongen zien....
En Riny woont in America,maar die is geen lid meer geloof ik,maar er is vast wel een manier om met haar in kontakt te komen denk ik.
succes met je zoektocht naar een mooi bontje! ;)

remi1990

Hoi Eefje,

Bedoel je Mika van Mariska?

Die komt na mijn vakantie deze kant op.

Ik ga morgen lekker voor 2 weken naar België.

Ik vind het bontje van jou wel heel erg leuk, hij is dus ondanks dat ie in de voliere zit nog steeds tam?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,

het lijkt wel dat ie juist doordat ie in de voliere zit tammer word dan toen ie in de kamervoliere/kweekkooi zat.
Nu ze de ruimte hebben hoeven ze niet meer mee te vluchten met pa en ma en dat scheelt,het brengt een soort rust.

HEt is 100% een man,hij zit al zo lekker te fluiten :-* :-*
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

even een berichtje voor alle mensen die bij mij een jong valkje hebben gekocht de afgelopen tijd ;D

HOE GAAT HET MET ZE???????? ;D

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Ik ben wel in hem geïnteresseerd.

Maar kan hij blijven tot na mijn vakantie of misschien nog iets langer, of is dat onmogelijk?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

alleen als je het 100% zeker weet want ik raak ze al moeilijk kwijt en hoe ouder ze zijn hoe moeilijker mensen overstag gaan,en vorige keer had ik 3mensen voor die witmasker maar nu heb ik geen wachtlijst ofzo.........ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Als je dat hebt en je weet het echt zeker dan mag hij blijven totdat je hem kunt halen.
groetjes eefje

Sally

Hallo,

Dankjewel voor je informatie. Het zal me wel lukken om een leuk vriendje of vriendinnetje te zoeken voor ons Kuifje.
Ik ga zeker eens kijken in de dagboeken naar Mandy haar jongen. Misschien dat ik daar een mooie vind.
Ik hou je op de hoogte.

groetjes

eefje nieuwenburg

dat weet ik zeker,ik heb al gezien dat ze hele mooie heeft dus dat moet goedkomen!!

;)
groetjes eefje

remi1990

27 juli 2007, 19:49:26 #566 Last Edit: 27 juli 2007, 19:50:59 by mirella
Hoi Eefje,

Ik begrijp het zeker wel.

Ik krijg toch al een bontje, dus gun ik hem aan andere mensen.

Ik wil je niet zolang laten wachten tot ik hem kom halen, dat is niet eerlijk voor anderen.

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

HOi Mirella,

dat ie wat langer moet blijven is totaal geen probleem,dan kan ik nog van hem genieten :D maar het gaat mij erom dat ik wel zeker moet weten dat het doorgaat,want hij is nu al 10weken en dus word het alleen maar moeilijker hem te verkopen als je straks over 3weken afzegt,snap je me?
Maar wat ik zeg.als jij me garandeert dat je hem neemt dan houdt ik hem voor je vast.

groetjes eefje

remi1990

27 juli 2007, 20:30:32 #568 Last Edit: 27 juli 2007, 20:39:16 by mirella
Hoi Eefje,

Misschien is het beter voor mij nog even te wachten.

Ik ga eerst nog met vakantie morgen, daarna ga ik Mika ophalen bij Mariska.

Verkoop hem maar gewoon aan een andere liefhebber ;).

Wel heel lief van je dat je zolang zou willen wachten.

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Oke wat jij wil hoor ;)

komt wel goed denk ik.

fijne vakantie!!
groetjes eefje