Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Caroline

Nog geen tante??

Spannend hè??

Ik ben zelf ook in april voor de eerste keer "echt" tante geworden. SUper ervaring.

Ik had via Ed, mijn man, al neefjes en nichtjes maar dit zijn inmiddels al pubers en volwassenen en waren allemaal al geboren toen Ed en ik elkaar 10 jaar geleden leerden kennen.

26 april is mijn broer vader geworden, nu  ben ik dus ECHT tante.  ;)

Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op goed nieuws.  :D

Heel veel succes woensdag!!

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi Hoi

wat een mooie foto's van je 4 knapperds
en de grasjes zijn echt een prachtig lief koppeltje  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Annelies

Hoi Daniëlle

Leuke foto's joh ik heb weer genoten hoor en zeker van je grasjes, wat kunnen die kroelen zeg.
Spike en Pino bij mij gaan dat nu ook vaker doen ik vind dat zo leuk om te zien kan je gewoon van genieten.

Wat heb je een super gave handtekening zeg echt onwijs leuk

Liefs Annelies

Dierenfreackske

Hoi , nog altijd geen tante ?  Die houden je wel lang in spanning wachten he !  ;) ;)  ben reuzebenieuwd hoor!
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Sally,

Alles goed met jou en de valkjes !? Hier lijken ze wat baldadiger door het weer  ;)

Knuffel voor je pup en valkjes  :-*n

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaa ....ik vind het ook een hele mooie handtekening hoor ! He , je hebt ook een pup ?   Ik ook , en welke is het bij jou ? Grtjs Ann

danielle

Citaat van: Dierenfreackske op 30 september 2008, 17:39:42
Jaaaaaaaaa ....ik vind het ook een hele mooie handtekening hoor ! He , je hebt ook een pup ?   Ik ook , en welke is het bij jou ? Grtjs Ann

Hihi nee ik heb geen pup hoor  ;D .
Karin zit een berichtje in het verkeerde dagboekje te zetten. Voor Sally bedoeld en niet voor mij  ::) .

Citaat van: Kaatje op 30 september 2008, 11:42:53
Hoi Sally,

Alles goed met jou en de valkjes !? Hier lijken ze wat baldadiger door het weer  ;)

Knuffel voor je pup en valkjes  :-*n

Liefs, Karin

Een beetje verstrooid Karin  ;D .
maar met de valkjes gaat alles goed hoor! Hier zijn ze door het weer vooral een stuk rustiger. Ze slapen veel vroeger, flluiten minder. Ik mis Spikey's gefluit wel een beetje. Hij fluit alleen nog maar het bouwvakkersliedje en doet niet meer zijn best om andere melodietjes te oefenen. ZOu dit een fase zijn  ??? .
Hij begon heel vroeg met fluiten, maar het lijkt of zijn talent steeds meer afneemt  :-[ .
Over baldadig gesproken, Izzie hapte vanavond opeens na mijn oog. Best pijnlijk, maar het ging wel prongelijk, ze zag er waarschijnlijk een leuke glinster in of zo, want Izzie is normaal het liefste valkje dat er bestaat.

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Kom hier ook zo weer binnen vallen :-[

Ga je boekje weer goed volgen.

En bij mij doen sommige valkjes ook naar de ogen happen vooral Belle is dol op alles wat glimt en blinkt ::)
Zal dus echt een ongelukje zijn geweest van je lieve Izzie.

En bijna tante succes met het wachten ;)

En wat heb je een mooie lieve handtekening echt super.

Groetjes

Kaatje

Sorry Danielle  :-[

Ik weet niet waar ik met mijn gedachten zit, ... waarschijnlijk nog bij het lekkere weer in Griekenland  :D Ik hoop dat het me vergeven is  ;)

Groetjes, Karin

danielle

Hoi Jeanine,
Wat leuk om je hier weer te zien  :D .
Ik ben nog steeds aan het wachten om tante te worden  :) .
Izzie is alleen nog maar lief geweest, was dus niet de bedoeling van haar om te pikken. Zo'n glinstering in een oog kan natuurlijk ook heel verleidelijk zijn  ;) .
Mooie handtekening he, ik ben er echt heel blij mee. Debby heeft deze echt super mooi gemaakt.

Hoi Karin,
Hihi, heerlijk om nog lekker met je gedachten in Griekenland te zitten  :D . Ik vergeef het je hoor  ;) .

--------------------------------------------------------------

Ik wou even laten weten dat ik gisteren mijn toets heb gehaald  ;D   ;D   ;D . Ik ben echt zo blij, was behoorlijk zenuwwachtig.
Heb ik weer een stuk meer rust in mijn hoofd  :D en kan ik na morgen lekker genieten van het weekend en heb ik vast wel even tijd om een leuke update te schrijven over mijn lieve valkjes  ;) .

Groetjes Danielle

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Danielle,

Heel erg goed gedaan zeg, dat is weer een hele opluchting, ik kan me voorstellen dat je heel erg blij bent ! Van harte gefelciteerd meid  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Danielle ...wat gaaf , van harte gefeliciteerd !!
Geniet nu maar goed van je valkjes dit weekend , het zal een hele  opluchting zijn ! Grtjs Ann

Kimm

hoi danielle,

van harte gefeliciteerd! fijn voor je hoor.

ik wens je een heel fijn weekend :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Hartelijk gefeliciteerdmet het behalen van de toets :D
Is er toch weer een last van je schouders af.

Hoe gaat het verder met Izzie en Spikey?