Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Danielle,

Wat hebben de valkjes een mooie kooi gekregen!
En de grasjes natuurlijk ook !!
Daar zullen ze het allemaal prima naar de zin hebben.
Goed om te lezen hoor  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

☺ Pita ☺

En hoe gaat het met de valkjes? Al gewend aan hun nieuwe onderkomen?
Dat zal best wel met die extra ruimte he! :)
Groetjes Petra.

*Manon*

Hoi hoi Danielle,

Wouwie wat een gave kooi hebben Izzy en  Spikey gekregen zeg!!
Helemaal toppie en ik geloof direct dat ze zich er prima in vermaken.
Leuk ook die verschillende karaktertjes, Spikey die stoer doet en Izzie die zo liefjes is.... goed verdeeld hé!!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Danielle , hoe is het daar met je duo ? Grtjs Ann

danielle

Hoi Anke,
Ja echt super dat ze zich zo vermaken. Ben blij voor ze dat ze nu lekker veel ruimte hebben.

Hoi Ann,
Ja Spikey is echt mijn kleine macho'tje. Hij heeft ook altijd zo'n speels/ ondeugende blik in zijn oogjes. Ik ben echt zo gek op hem, moet ook zo vaak om hem lachen. Izzie heeft juist zo'n lieve blik in haar ogen en ik vind haar dan ook echt een meisje.

Hoi Anja
Ja echt super fijn  :D

HOi Petra en petra  ;D ,
Ze zijn al goed gewend, dat ging trouwens heel snel. En ze kunnen veel meer hun energie kwijt, dat merk je gewoon. Ze vinden het minder erg om in hun kooi te moeten zitten, alhoewel ze natuurlijk nog steeds het liefste erui zijn  ;D.

Hoi Manon,
Leuk je weer hier te zien  :) . Ik vind het geweldig die verschillende karaktertjes. Echt apart dat ieder valkje toch weer zo anders is. Spikey is ook weer een echt heel ander manneke dan Tommie was.

Hoi Ann,
Alles goed hier ja  ;D

----------------------------------------------------------------------

De laatste tijd heb ik het nogal druk gehad en ben dan ook eigenlijk toe aan vakantie, ik moet alleen nog wachten tot de eerste drie weken van augustus, dat duurt helaas dus nog wel een tijd  :-\ . Mijn vriend en ik hebben daarom een kort weekendje weg geboekt. We nemen volgende week vrijdag het vliegtuig naar Dublin en zondag weer terug  ;D . We hebben dan de vrijdag avond de zaterdag en zondag ochtend om daar door te brengen. Het wordt voor mij de eerste keer dat ik ga vliegen, vind dat dus echt een leuk vooruitzicht.
De valkjes laat ik wel thuis. Ik kan ze vrijdag nog laten vliegen en veel aandacht geven. Zaterdag zijn ze dan de hele dag alleen, zondag kunnen ze in de avond weer de aandacht krijgen. Ze krijgen dan alleen een dag geen schoon drink water, maar ik neem aan dat dit niet zo'n probleem is  ??? . Het is wel lang, maar kan denk ik net, toch?

Verder gaat hier lekker alles z'n gangetje.

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Hoi Daniëlle, ;D

Leuk, een weekendje Dublin !!
Een nichtje van me gaat bijna elk jaar, zo geweldig vind ze dat. :D

Misschien kun je een paar van die drinkflesjes ophangen, die vervuilen ze niet zo makkelijk.

Veel plezier in Dublin. :D

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Danielle

Mooie kooi heb je gekocht.

Wat leuk zeg, een weekeinde Dublin. Geniet er maar lekker van.

Groetjes

Mara

danielle

Hoi Marlies,
Dank je wel voor je tip. Ik heb altijd een bakje met water, hoog in de kooi, zodat ze er niet in poepen enzo. Maar zal er twee ophangen. Ik ben benieuwd naar Dublin. Kan me er geen voorstelling van maken, je maakt me nieuwsgierig.

Hoi Mara,
Leuk je hier weer te zien. Ik kijk er echt naar uit, om naar Dublin te gaan, nog een weekje.

--------------------------------
Ik heb even een nieuwe handtekening  :) .

Caroline

Hij is leuk maar ..... wel heel erg wennen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Whaaaaaaaaaahaaaaaaaa....wat eeen mooie handtekening heb je ! En wat leuk dat je er eens een weekend tussenuit kunt gaan ! Geniet maar van Dublin , het is er heel mooi hoor ! Leuk dat het zo goed gaat met Izzie en Spikey, grtjs Ann ;D ;D

lynette

Hoi

Wauw wat een mooie valkenvilla.
En alvast genietze van je weekendje weg :D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

Hey Danielle,

Wat lekker een weekendje Dublin!
En dan ook nog voor het eerst vliegen... is helemaal te gek hoor, je wilt straks niet meer anders....
Heel veel plezier  ;D ;D

Groetjes Manon

Gerda

Hoi Danielle,

Veel plezier. Wel spannend de eerste keer vliegen.
Geniet er maar lekker van!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi , veel plezier in Dublin , grtjs Ann ;D ;D ;D

danielle

Hallo ik ben Spikey, ik ben op 14 februari geboren en woon nu een paar maandjes bij mijn nieuwe huisgenootjes. Een huisgenootje lijkt op mij, die heeft in ieder geval ook van die flappers en woont dan ook bij mij in mijn huisje. Die andere twee zijn wat vreemde vogels, de ene wordt 'Daantje' genoemd en de andere Joep. Daantje die geeft ons altijd lekker eten en drinken en zorgt ervoor dat we een schoon kooitje hebben. Heel handig trouwens, kunnen wij lekker lui zijn, hihi. Doordat ik altijd heel lief kan kijken en soms heel mooi fluit, krijg ik vaak een kroeltje van hun en mag lekker bij hun zitten als ik uit mijn woninkje ben.
Ik ben nog een jong vogeltje he, maar weet wel al goed wat ik wil, hihi. Zo heb ik geen rust in mijn kontje en wil het liefst met alles spelen, Daantje zegt altijd dat ik heel speels en ondeugend uit mijn oogjes kijk, altijd op zoek naar iets nieuws. Ik steel graag de show, want merk hierdoor dat ik veel aandacht krijg en ja daar hou ik wel van. Zo fluit ik altijd fjiet-fjiew naar bezoek en dan gaan ze bozen he, dat is leuk. Ook kriebel ik dan lief aan hun haartjes en dan heb ik het helemaal voor elkaar  ;D. Ik ben al bezig om te zingen, maar lastig hoor om het zelfde geluid te maken als Daantje en Joep me voorzingen. Maar ik geef niet op hoor!

Izzie is mijn vriendinnetje, die hier al wat langer woont. Het is een lieverd, als ik ga zingen dan loopt ze naar me toe, hihi. Maar dat mag meestal niet van me, ik kan me dan niet concentreren he. Maar soms zing ik speciaal voor haar, dan buig ik mijn kopje naar haar toe en dan buigt zij haar kopje, alleen heb ik geen idee wat ze daar nou mee bedoelt  ???. Soms zitten we wel heel lang onze kopjes tegen elkaar aan te duwen, heel vreemd allemaal. Ik ben dus wel al heel stoer geweest! Ik ben een maandje terug op Izzie gekropen en gezongen voor haar. Daantje schrok daar wel van en zij dat ik daar nog veel te jong voor was, maar ja het was wel erg lekker, dus heb ik het nog een weekje lang elke dag gedaan, daarna ben ik er maar mee gestopt. Ik ben wel de baas he in mijn woninkje. Ik vind het best hoor dat Izzie er ook woont en het is ook heel gezellig, maar ik bijt makkelijk in haar pootje hoor als ik vind dat ik ergens recht op heb. Maar ik kan niet zonder haar hoor, als we buiten aan het spelen zijn, dan wil ik altijd daar zijn waar Izzie ook is. Ik kan ook heel goed vliegen en kan dan ook makkelijk overal komen. Izzie kan ook wel vliegen, maar alleen op bekende plekjes en dan twijfelt ze nog heel vaak, waardoor ze altijd ergens anders landt dan ze wil. Daantje moet haar dan vaak helpen. Ja een beetje onzeker is die Izzie wel. Ze heeft hele lieve oogjes en sssst.............. niet verder vertellen hoor ................... Ik ben wel een beetje verliefd op haar.
Hier nog een foto van ons tweetjes:

En een paar foto's van vanmiddag, waar we lekker een douche kregen

Het was alleen te moeilijk voor Daantje om en foto's te maken en ons een douche te geven, dus heeft ze een filmpje gemaakt.
Zoals je ziet richt Daantje het water de hele tijd op Izzie en daar was ik het niet mee eens he, dus jaagde ik Izzie maar weg. Zonder camera doet ze het beter hoor, maar ja zo hebben jullie er ook nog plezier van  :D.

Klik op deze link; video Spikey en Izzie douchen

Een pootje van Spikey  :)