Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

*Manon*

Kijk zo nat was Spikey dus. Gelukkig weer helemaal droog geworden.

Hoi Danielle,

Wat een mooie foto's en ze genoten er wel van hé!!
Spikey mag hier zijn 'haar' wel eens gaan kammen  ::)

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Ik heb super genoten van alle prachtige douchefoto's :D
Je hebt een lekker stelletje samen.

danielle

Hoi Marlies,
;D

Hoi Dorothe,
Ok het ligt dus aan het vet op de veren. Weer wat geleerd  :D
Ja twee valkjes is echt veel leuker. Heb er dan ook geen spijt van, dat ik besloten heb er een tweede bij te halen. En ik moet je dan ook zeggen, dat het eigenlijk nog rustiger is dan 1 valkje. Izzie roept nu namelijk niet meer zo om aandacht en vind het niet meer zo vervelend om in de kooi te zitten. Spikey speelt met van alles en Izzie denkt elke keer 'oh dat is best leuk'.

Hoi Annelies,
Ja ik vond het super dat Spikey zo gek is op water, is toch weer afwachten he. Leuk dat Spike hier ook zo van genoot. Spikey is dus een enorme kroelerd, maar een handdoek dat vond hij maar niets, dus heb hier helaas niet zoals jij een goed kroel moment van kunnen maken. Ja Izzie en Spikey is wel een leuk koppel  :D.

HOi Anja,
Dank je  :D

Hoi Mara,
:D Dank je wel. Ben blij dat je hebt genoten van de foto's

Hoi Petra,
Spikey is een natuurtalent, weet meteen hoe hij op water moet reageren  :D . Ik vind het leuk om van je te horen, dat je vind dat Spikey het getroffen heeft. Daar kreeg ik toch wel een big smile van op mijn gezicht.

Hoi Manon,
Ja Spikey moet inderdaad nog leren zijn haren te kammen  ;D .

Hoi Jeanine,
Dank je wel  :D .

-------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik heb echt maffe valkjes  ;D . Ze zaten vandaag de hele tijd ruzie met elkaar te maken, wie er een knuffel van mij kon krijgen. Ik kon ze niet zo goed duidelijk maken dat ik twee handen had  ::) .
Spikey is echt een enorme kroelerd en dat laat hij ook weten hoor. Als hij bij me zit en ik stop met kroelen dan maakt hij een krijsend geluidje en pikt naar mijn hand. Ga ik met mijn hand ergens anders heen, loop hij ernaar toe maakt een krijsend geluidje en pikt weer naar mijn hand  ::) . Doe ik mijn hand omhoog maakt hij zich helemaal lang, bekje open en krijsend geluidje, lijkt net alsof hij bedelt  ???. Bedelen om een knuffel dus.

Spikey wordt echt een zwaar valkje, de grammetjes blijven er nog aan komen.

Spikey: 93 gram
Izzie: 88 gram

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi , wat gaat het goed he met de twee valkjes !
Ik herken dat geruzie hier ook maar dan om wie het eerst op de ringen ofzo mag ! Wel grappig hoor ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Het lijkt me heerlijk om zo'n kroelkip te hebben.
Ik geniet er in ieder geval van als ik bij mijn moeder ben en ik kan Dobey heerlijk kroelen.
Zazou laat zich heer wel eens kroelen maar niet heel vaak.
Baloo moet er dus helemaal niks van hebben :'(

Dus ik zou zeggen supergenieten van deze momenten ;D

*Petra*

Hoi Danielle,

Heerlijk dat hij zo lekker kroelerig is hé!
En 93 gram, hij gaat als een speer!
Heeft hij ookal van de pellets gegeten, of is dit van enkel zaadjes?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

16 april 2008, 13:17:44 #951 Last Edit: 16 april 2008, 13:21:41 by Kaatje
Hoi Danielle,

Zo, ik dacht weer eens even helemaal bij lezen in je boekje hoor ! En wat een leuke foto's ben ik al tegen gekomen van Izzy en Spikey ! Super om te lezen dat het super gaat met de valkjes en je lekker van ze aan het genieten bent, ook dat ze nu lekker definitief bij elkaar in de kooi mogen is natuurlijk ook heel fijn.

Dat ze elkaar af en toe een keer pikken is helemaal niet erg, hier happen ze ook wel eens naar elkaar, ze hebben dan echt zussen ruzie  :D  Wat fijn dat Spikey helemaal niet bang is en graag bij jullie zit, gezellig hè !!

Gaaf hoor al die douchefoto's, je ziet Spikey dan ook echt helemaal genieten, het is een erg grappige foto waarop Spikey helemaal nat is  ;D  Fijn ook dat het zo goed klikt, heerlijk dat je het zo getroffen hebt !!

Ik wens jullie een hele goede verhuizing toe, wat zal jij straks alles groot en ruim vinden !! Gefeliciteerd meid !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Danielle , ik kwam ook even gluren hier , grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Het gaat zeker goed met de valkjes. En een beetje gekibbel onderling hoort er ook bij he. Ze vervelen zich nu in ieder geval niet.

Hoi Jeanine,
Ja heerlijk van die kroelkipjes. En ze kroelen beide weer heel anders  ;D. Izzie zet altijd haar veertjes helemaal op en heeft van die hele zachte luchtige veertjes en Spikey heeft heel veel dikke veertjes. Hihi, je hebt dus valkjes met dun en dik 'haar'.
En jij krijgt er dadelijk zoveel valkjes bij, daar zitten vast wel een paar die het heerlijk vinden om te kroelen  ;) . Maar wel jammer dat Baloo er niets van moet weten. Is volgens mij een beetje een valkje dat liever op zichzelf is, of niet?

Hoi Petra,
Ja heerlijk dat hij zo gek op kroelen is.
Nee hij eet nog geen pellets, hij knabbelt er al aan, dus er is een begin. Izzie eet nu ook zaadjes en die doet nu net alsof ze pellets niet meer lekker vindt  ::). Maar Izzie zit op het zelfde gewicht met een zaadjes menu als met een pellets menu. Ze is niet zo zwaar, maar is dan ook wel heel druk in haar bewegen. Ze is wel iets langer dan Spikey, maar heeft een slankere lijn. Echt een dametje  ;) .

Hoi Karin,
Dank je wel. Ik ben erg blij dat het meteen zo goed ging in een kooi. Ze maken ook helemaal geen ruzie als ze gaan slapen.
Spikey is inderdaad helemaal niet bang, je mag hem overal aanraken en vol vasthouden. Geweldig is dat, hoor. Izzie daarentegen ook niet, die is ook absoluut niet bang. Ik heb gewoon twee super tamme valkjes die genieten van mijn aandacht. En ik geniet ook echt van ze, zo kunnen ze echt een uur bij me zitten, lekker spelen, kroelen.
Ja die foto is wel grappig he, dat SPikey helemaal nat is.
VOlgende week dinsdag krijgen we de sleutel :D, echt spannend. En ik zal inderdaad verbaasd zijn over de ruimte daar. Heb nog nooit zo ruim gewoond. Ik ga denk ik er echt van genieten. Ik zal wel de vogels missen in mijn slaapkamer  ::), nu heb ik maar een ruimt, dus als ik ga slapen zie ik de vogels nog en bij het wakker worden ook.

---------------------------------------------------------------
Ik heb vanavond een lekker rustig avondje. Ik ga proberen om mooie foto's te maken van Izzie en Spikey. En laat ze jullie dan uiteraard zien.

Groetjes Danielle

danielle

Hier heel veel foto's  :D . Geniet ervan  ;)

Heb ik geen mooie kuif? hihi hoe komt mijn wangetje zo vreemd  ???

Ben wel mooi he!

He daar is nog een vogeltje

Gezellig op het speelhuisje

Izzie moet natuurlijk ook op de foto, van baasje

Dat is genieten  :D

Niet ophouden hoor....

Ja als er gekroeld wordt, dan kom ik ook een kijkje nemen hoor, want dan krijg ik er ook vast een  ;D

De twee schoonheden

He wat zien we daar  ???

Helemaal alleen

Hallo...

En lekker spelen, altijd leuk  :D

Poseerfoto Izzie

Poseerfoto Spikey

*Petra*

Heel mooie foto's van 2 heel lieve kroelerds !!
Ik heb ervan genoten  :-*!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♪ Marlies

Wat een mooie kuif van Spikey !! :o

Leuk dat het zo goed gaat.

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Danielle

Wat prachtige foto's zeg! Heel erg mooi. Spikey is ook prachtig. Izzie natuurlijk ook. 

Mara

Caroline

Supergave foto´s, ze zijn prachtig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.