Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

*Petra*

Hey Danielle,

Gefeliciteerd met het behalen van je examen!
Als je eens langs wilt komen is dat geen probleem hoor,
het enige nadeel is dan dat het wachten vaak nog erger wordt..
(Is mijn ervaring, maar het weerhoudt me er niet van, om toch te gaan kijken bij een reservering, want het is natuurlijk ook superleuk!)

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi hoi ..alles ok daar . Aha ..gefeliciteerd met je examen hoor . Anders ammes ok daar ook ? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Danielle,

Ik kan alleen maar beamen wat Petra zegt, het is heerlijk om alvast van te voren te gaan kijken, en owhhh wat is de eerste kennismaking spannend en leuk, ... je bent dan nog meer verliefd en je gaat echt naar huis met een buik vol vlinders  ;D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi ...wat leuk dat je van voren af aan kunt gaan kijken zeg !
Ik hoop dat alles goed is daar !Grtjs Ann

Sharon

Hoi Danielle

van harte gefeliciteerd met het slagen meid! Wat super voor je. Ik vind het onzettend knap van je.  :-*

Haha, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu toch wel heel erg graag Spikey wilt gaan halen! Maar de tijd gaat echt heel erg snel voorbij hoor meid! Je hebt hem bij je voordat je erg in hebt hoor!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Danielle,

Een dikke proficiat met het behalen van je examen. Vind het echt heel erg leuk voor jou!

Ik zou het ook moeilijk vinden hoor om te wachten op een babyvalkje. Maar de tijd zal wel snel genoeg voorbij vliegen, geniet nu nogmaar van Izzie nu je ze nog voor u alleen hebt. En voor je het weet mag Spikey naar jullie verhuizen.

Groetjes Sally

danielle

Hoi Karin,
Ja er is echt een hele last van mijn schouder gevallen, doordat ik de toets heb gehaald. Ik keek er zo tegenop.
Hihi dus jou komt dat puberen wel bekend voor. Het is inderdaad erg moeilijk om te negeren, als ze er zo'n toneelspel van maken  ::) .
Eergister had Izzie bv. door dat ze in de kooi moest en toen vloog ze elke keer net voor het deurtje weg, toen ben ik maar alvast in bed gaan liggen om haar vervolgens een half uur later in de kooi te krijgen. Acheruit vliegen, wouw dat is knap  :o. Dat heb ik nog nooit gezien. Ik hoop dan dat mijn spikey net zo mooi wordt als spikey van Gerda, maar daar ben ik eigenlijk niet bang voor  ;D .

Hoi Marlies
en dan ben ik hbo- verpleegkundige. En wil ik uiteindelijk in een consultatie bureau gaan werken als kind en ouderzorg.
Hihi ja dat wachten blijft moeilijk. Vond ik bij Izzie ook, ik kon in die weken aan bijna niets anders meer denken.

Hoi Annelies,
Dank je wel voor je compliment! En ja jij zit met het zelfde he, jij moet ook geduldig wachten  :D. Ja leuke naam Spike(y)  ;D.

HOi Ann,
Dank je  :D

Hoi Sharon,
Dank je wel, had zelf eigenlijk niet verwacht dat ik de hele toets zou halen, heb altijd een beetje last van faalangst  :-\ .
Ik wacht geduldig  :P. Het wachten zelf duurt altijd lang, maar als het valkje er eenmaal is, dan is het uiteindelijk toch weer snel gegaan. Maar daar heb ik nu natuurlijk nog niets aan  ::) .

Hoi Sally,
Dank je wel! Ik ga zeker nog lekker van Izzie genieten. Dat doe ik eigenlijk ook al vanzelf, want het is zo'n lieverd  :-*.

---------------------------------------------------------------
Heerlijk ik heb gewoon vandaag t/m maandag vrij :D. Ik heb vandaag lekker een vakantie dag opgenomen (in de zorg krijg je helaas niet zomaar vrij op feestdagen), zodat ik even van een lekker lang weekend kan genieten.

Mijn vogeltjes hebben dus geluk, want ze krijgen lekker veel aandacht. Ik ga dadelijk de kooien schoonmaken en dan krijgt Izzie een douche beurt. Ik ga vandaag ook wat foto's maken, dus die zal ik vandaag nog plaatsen.

En morgen helemaal een leuke dag, want ik ga naar Spikey kijken  :D . Ik had er zelf nog helemaal niet aan gedacht, maar het lijkt me super leuk om hem van te voren al te zien, als het echt nog een 'baby' valkje is. Dus daar verheug ik me op.

Ik had gister echt schik om Izzie. Een vriend van ons was langs gekomen en het was echt gezellig druk in huis. En Izzie vind dat helemaal niet erg en vind het enig om overal bij te zitten. Je ziet haar dan echt genieten en blij zijn dat ze er dan ook gewoon echt bijhoort. Af en toe komt ze dan bij om een knuffel te vragen, want ik ben toch echt haar 'mamma' :D en dan gaat ze weer gezellig naar het bezoek en is lekker aan het spelen. Zo leuk om te zien dat ze helemaal niet bang meer is en echt vertrouwt op mensen.

Ik sta er wel echt versteld van wat een energie Izzie elke keer heeft, ze is soms zo druk en hyper, dat ze zelf niet meer weet wat ze er mee aan moet. Ik denk echt dat het goed voor haar zal zijn, om een vriendje erbij te hebben, waar ze lekker mee kan spelen.

Ik heb een oud filmpje van Tommie en Izzie's eerste kennismaking. Ik vond het echt geweldig om die weer te zien, hoe Tommie zo zijn best deed en zo mooi kon zingen. Lijkt me gewelidig om Spikey ook liedjes te leren.

Ik zal het filmpje hier nog een keer plaatsen, want hij is echt leuk.

FILMPJE, EERSTE KENNISMAKING

Groetjes Danielle

danielle

Hallo allemaal.
Hier wat foto's van vandaag. Izzie heeft heerlijk genoten van een aantal kroeltjes en van de douche.
Ik hoop dat jullie ervan genieten.

Kaatje

Hoi Danielle,

Wat een waanzinng super filmpje is dat van Tommie zeg !! En wat een heel erg mooi valkje !! Wat kon Tommie verschrikkelijk mooi en goed fluiten, echt heel erg aandoenlijk om te zien !!

Echt weer heerlijke foto's van Izzie, het is een heerlijk valkje en volgens mij ook ontzettend lief !!

Ik heb er weer volop van genoten, zowel van het filmpje als van de foto's !! Hele fijne dagen meid, ... geniet maar lekker van je vrije dagen  :D

Liefs, Karin

♪ Marlies

Hoi Daniëlle, ;D

Wat was Tommie toch een lekker ventje. :-\

Hopelijk gaat het met Spikey en Izzie ook zo goed als toen met Tommie.
Misschien gaat Izzie wel voor Spikey zingen, of ze denkt wat moet ik met zo'n snotneus. ::) :P ;D

Geniet lekker van je lange vrije weekend, voor je het weet is het weer om.
Veel plezier morgen. :D

Groetjes Marlies ;)

Inge88

Hoi hoi,
Hoe was het om Spikey te zien??
Ik vond het ook super om Paddy te volgen vanaf dat het ei gelegd werd..., dat maakt de band met het vogeltje vanaf het begin toch ook wat bijzonderder en het moment van ophalen des te spannender! Ben toen ook een keer langs geweest om te kijken, hij was toen 4 weken oud. Hoe oud is Spikey nu?

*Petra*

Hoi inge, Spikey is nu 5 1/2 week oud  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Hoi Daniëlle, hoe was het om Spikey even vast te houden?? heb je genoten?? zal vast wel!

nog een paar weken geduld..

Fijn paasweekend verder!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Het was echt super om Spikey te zien.
Spikey is echt een mooi en lief valkje. Hij was al groot, maar nog wel echt een jonkie. Hij had van die lieve verbaasde oogjes en een lekker dik buikje  :D. Hij heeft heel braaf een half uur op mijn vinger gezeten, tijdens het koffie drinken en liet het zelfs al toe dat ik hem op zijn kopje aaide. Ik had echt de hele dag bij Petra kunnen blijven. Ze heeft echt mooie valkjes en je kunt echt naar ze blijven kijken.
Ik ben echt super blij met de keuze voor Spikey, ben echt verliefd op hem. Ging echt met kriebels in mijn buik weer weg. Echt super dat hij over een tijd bij me komt wonen, kijk er echt naar uit.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle , wat leuk dat je Spikey gezien hebt en heb mogen vasthouden , het moet heerlijk geweest zijn he !
Wat een mooie lieve en heerlijk foto's en de douchefoto's zijn ook super ! Grtjs Ann