Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Anja,
Ja, ik ben super blij dat cupido gewoon met een gerust hart naar me toe kan komen  :D

Hoi Mara,
Ja ik ben super blij dat de megabacterie geen kans meer heeft gehad om terug te komen. En die mijt, hehe, eindelijk vanaf.
Ik ben wel trots dat Sjimmie zo is opgeknapt.
Volgens haar is citroenzuur echt effectief. Je kunt de dosis steeds iets hoger maken. Je moet 1 gram tot 6 gram oplossen in 1 liter water. Ik moet beginnen met 1 gram en dan steeds iets hoger.
ZIj geeft het ook altijd aan de vogels bij de  N.O.P.
Ze gaf aan dat als ik ga een nestje ga hebben, dat ik dan wel extra calcium moet geven, vanwege de citroenzuur. Maar dat ligt niet echt in de planning :P.

Ik hoef het niet opnieuw te controleren de ontlasting, maar denk dat ik het over zo'n 4 maanden toch nog een keer ga doen. Het heeft zo'n 3 maanden nodig tot de citroenzuur zijn effect heeft bereikt. En ook ik ben benieuwd.

Ik vind dat Hedwig echt goed omgaat met vogels, ze pakt ze zo makkelijk op en is ook echt lief voor ze. Ze weet meteen de uitslag van de ontlasting, dat kleurt ze meteen en dan kan ze het meteen zien. Bij een gewone dierenarts moest ik altijd een week wachten. Ze heeft altijd haar dochtertje in de praktijk, dat is wel grappig.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Wat goed dat die megabacterie geen kans meer heeft en dat de ontlasting ok is . Ja ..het is zo te zien wel een goede arts die  Hedwig en heel lief voor de vogeltjes !
Nu nog wachten op Cupido he ! Grtjs Ann

danielle

Hallo allemaal,

Het zijn echt drama dagen voor mij  :'( .
Gister kon ik niet meer op internet en de tv deed het niet meer.
Blijkt dat meisje van wie ik het onderhuur niet betaald te hebben  :censuur . Nu heb ik dus geen internet en geen tv meer.

Ik helemaal in de stress, had net de middag en avond gereserveerd om mijn portfolio van school af te maken wat ik morgen ochtend op moet sturen. Gelukkig heb ik via de telefoon van mijn vriend een beetje kunnen internetten.

Nu zit ik dus bij mijn vriend, want moet echt aan het werk voor school. Kon Izzie nu niet meenemen. Dus die zit tot morgen alleen  :-\ . Morgen neem ik haar wel mee, want dan gaan we het weekend bij mijn vriend zitten, want heb toch internet nodig.

Maar dat is nog niet alles........ heb ik me vannochten gewoon buiten gesloten  :censuur. Ik kan op geen mogelijkheid naar binnen en heb stom genoeg niemand een reserve sleutel gegeven. Ik bellen naar de woningbouw, nu heb ik voor morgen een afspraak, maar dit is wel een lekker duur grapje..... 56 euro  :o .

Nu even on topic:
Het gaat super goed met de vogeltjes. Izzie had in tegenstelling van nu, echt geluk, want was lekker veel tijd en ze kon lekker veel uit de kooi. Onder tussen kan ze echt zo'n 6 rondjes maken door mijn kamer, ze traint in ieder geval goed haar conditie. Ze is de laatste tijd echt super druk, constant in de weer en maar spelen en spelen, er zit echt geen rust in haar kontje  ;) .
Ze zit weer regelmatig in de kooi van de grasjes, vind ze toch wel gezellig. Ik denk dat ze echt blij gaat zijn met haar nieuw vriendje.

En dan nog iets, ik heb al weer hele lijsten met namen opgesteld voor Cupido. Tot nu toe heb ik een mooie.
Het is nog niet definitief, maar ik wil jullie mening alvast horen, wat jullie van de naam vinden:

Perrie

Dus dan zou het: Izzie en Perrie worden.

Nou ik ga aan de slag met mijn huiswerk, als ik even pauze ga nemen. Plaats ik nog de foto's van Cupido die Petra tot nu toe heeft gemaakt.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Danielle,

Allereerst bedankt voor je hele lieve woorden en de oprechte steun die je Paco, mij en de meiden geeft  :-* :-*

Wat fijn om te lezen dat Cupido zonder zorgen kan komen, ... dit moet een enorme opluchting zijn !!

Nu nog even heel hard duimen voor Sjimmie, maar ook daar heb ik best een goed gevoel over ... Fijne berichten, daar wordt een mens weer vrolijk van !!

Groetjes, Karin

Kaatje

Hoi Danielle,

Helemaal vergeten  :-[ Jemig wat een vervelende dingen en knap lullig zeg van degene van wie je huurt  >:( Hopelijk is alles snel opgelost en komt het ook allemaal in orde met de sleutel ..

Wat een nare situatie dan hè, ... gelukkig heb je weer internet en televisie !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Sally

Hallo Danielle,

Wat een gedoe allemaal zeg. Kan geloven dat je helemaal in de stress was.
Ik hoop dat het snel inorde komt met het internet en de tv. Want zo is het ook niet leuk natuurlijk.
En was je je sleutel dan vergeten binnen ofwat? Dat is wel een duur grapje zeg.

Alle toch goed nieuws over de valkjes. ben blij dat alles goed is met Izzie, en dat haar conditie ook goed is.

Perrie vind ik alvast een heel erg mooie naam.

groetjes Sally

Diaantje

Hoi  Danielle,

Das alweer enige tijd geleden.. Ik ben de laatste tijd veel offline geweest, gewoonweg weinig tijd en ben ook op vakantie geweest.
Maar wat lees ik nu....een neiuw valkje...leuk!!!!!!!!!!
Gezellig voor Izzie zal ze vast leuk vinden.
He perrie is een leuke naam maar ik vind Cupido ook erg leuk..

Vervelend trouwens van het internet en telefoon, wie betaald dat nou weer niet lekker handig...hoop dat het snel is opgelost..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Sharon

Hoi Danielle

allereerst: van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Cupido! Het is een prachtig valkje en ik denk ook echt dat Izzie heel blij zal zijn met een vriendje.

Ik ben ontzettend blij om te lezen dat de vogeltjes gezond zijn verklaard. Meid, wat zal er een pak van je hart zijn gevallen zeg! Echt super!

En de foto's... :-* Wat is Izzie toch ontzettend mooi en lief! Heb er van genoten hoor!

Wat een rotgebeurtenissen zeg... Ik hoop voor je dat je je schoolwerk nog op tijd af hebt gekregen en dat alles snel is opgelost!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Danielle,

Gelukkig ben ik er weer! wat een straf zeg  :-\.
Dit weekend plaats ik nieuwe foto's voor je, echt , je kent hem niet meer terug. Hij zit zo mooi in de veren!!
Hij is vandaag voor het eerst uitgevlogen!

Super dat je valkje helemaal gezond blijkt te zijn!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

danielle

Hoi Sally,
Ik ben gelukkig weer binnen gekomen. De timmerman heeft bij mij ingebroken  ;D. Ja ik was stom genoeg de steutel binnen vergeten en had de deur al dicht getrokken  :-[ .
Het wordt toch niet Perrie. Ik heb ws al een nieuwe naam, die zal ik dadelijk denk ik bekend maken.

Hoi Sharon
Wat leuk om weer wat van je te horen, ik heb je gemist! Ik hoop dat alles goed met jou en Angel is! Krijg je binnenkort ook een nieuw valkje ? Leuk he, dat ik toch een nieuw valkje erbij krijg en cupido is echt geweldig mooi. Het is wel geen hele aparte mutatie, maar ik vind het echt mooi zo'n wildkleurtje. De mutatie van Tommie vind ik eigenlijk nog het mooiste, maar ik toch liever een valkje met een heel ander uiterlijk. Ik heb gelukkig mijn huiswerk op tijd af gekregen, :D, de toets heb ik dinsdag. Het is een assesment en dan moet ik in een gesprek aantonen waarom ik een bepaald niveau heb behaald, Ik zit namelijk in een nieuw systeem 'competentie gericht leren'. Ik heb geen toetsen meer, maar moet dus bewijslasten inzamelen voor het assesment. ALs je het niet snapt, maakt niets uit, want ik snap er ook niets van  ::).

Hoi Petra,
Het wordt dus al echt een stoer valkje  ;D, gewoon al uitgevlogen, dan zal hij er inderdaad wel heel anders uitzien. Ik kan al bijna aan niets anders meer denken  :). Wouw ik kijk uit naar de foto's.

Hoi Diaantje
Leuk om weer wat van je te lezen! Alles goed met jou.
Leuk he dat ik een nieuw valkje krijg. Ik ben er weer helemaal klaar voor, heb ook weer het vertrouwen erin dat mijn vogeltjes gezond zijn en dat ze niet zomaar meer dood kunnen gaan. Het is nu ook al weer bijna 4 maanden geleden dat Tommie is overleden.
Het wordt trouwens in ieder geval niet Perrie, vond ik toch niet zo leuk. Cupido is wel heel leuk, vooral omdat hij op 14 februari is geboren. Maar wil toch liever een andere naam.

--------------------------------------------------------------

En hier volgt dan een foto reeks van Cupido, gemaakt door Petra!
Geniet ervan  ;D

danielle

Anja

Hoi Danielle,

Wat een mooie foto's. Je hebt een erg mooie naam gekozen hoor.

Trouwens...............je handtekening is niet meer zichtbaar.

Groetejs Anja

Sharon

Hoi Danielle

mooie foto's van je nieuwe valkje hoor! Nu kan ik ze in twee boekjes bewonderen  ;D

Je hebt ook weer een prachtige naam voor hem gekozen! Ik vind die naam zelf ook heel erg mooi.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Danielle, hier nog eens Spikey, zoals hij er nu uit ziet, hij heeft echt een prachtige kuif:

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !