20 juli 2025, 01:40:58

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Manon ...eerst en vooral heel erg mooie foto's heb je van Caroline in jouw boekje van Tibeau Tinco en Shadow he !
En wat lees ik ....je mag hem donderdag al ophalen ....nog 1 keer slapen he ! Wat heeft hij een goed gewicht he en helemaal klaar om naar jou toe te komen ! Ik ben echt al benieuwd naar je verslagje hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Manon

Top hoor dat je Tibeau Tinco mag gaan ophalen, echt leuk hoor. Geniet er maar lekker van.

Mooie foto's zeg. En ik vind het wel knap van je dat je toch de knop doorgehakt hebt wat betreft Boyke en Lizzy, toppie.

Mara

Caroline

Nog 1 nachtje ......  :D

tot morgen!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Spannend hoor dat je morgen Tibeau Tinco gaat ophalen  ;D.

Caroline

Niet echt hoor ...... ze was hier al eerder.  ;D ;D ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor de leuke reacties ;D ;D

Lizzy en Boyke zijn gelukkig ;D ;D ;D
Alleen Ruffle lijkt verdrietig... hij staat dus in de kooi naast die van Lizzy en Boyke en als zij wipwappen.... wat ze erg vaak doen ;) dan kijkt Ruffle en wordt er helemaal druk van... vind het echt wel zielig.

Nu Ruffle bij Saffier in de kooi zit... probeert hij haar te versieren... Maar Saffier zit rustig en eet het liefst de hele dag... En als Ruffle een kroeltje wil halen bij haar, dan pikt ze van zich af... :-\ arme Ruffle :-\ Saffier is ook nog jong hé, ze is nu 3 en halve maand...
Maar.... ze zitten wel samen dicht bij elkaar op de stok... dus dat mag dan weer wel ;D ;D ;D

Nou Caroline, het feestje mag beginnen, heb vanavond de kooi en de reiskooi schoongemaakt.
Tibeau Tinco mag eerst even in de keuken staan bij ons... we hebben een woonkeuken dus we zijn er veel te vinden, dan kan ie lekker even wennen ;)
In het reiskooitje zit lekkers voor hem voor onderweg en ook heb ik wat zaadjes erin gestrooid... mocht ie zich gaan vervelen dan kan ie mooi zaadjes zoeken... hij weet nu hoe dat moet ;) ;D ;D

Ik rij hier morgen tegen 12.30 uur weg, en dan verwacht ik dat ik zo tegen 14.30 uur bij je ben of iets later want daar ben ik ook een ster in...  :-[ :-X ;)

Tot morgen Caroline en voor de rest..... jullie zien me morgen wel weer verschijnen met het reisverslag van Tibeau Tinco ;) ;D

Groetjes Manon

*Petra*

Hey Manon,

De broertjes zijn och wel erg goede vriendjes geworden hé?
Of ja, het zijn eigenlijk geen broertjes, gewoon echte vriendjes..
En als mijn Shadow een meisje blijkt te zijn, was er al sprake van een prille liefde  ;D.
Maar wsl is het toch wel een ventje hoor.
Lief dat ze samen zo heerlijk kroelen..
Ik hoop dat ik je morgen nog even tref bij Caroline, gezellie !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Ze zullen elkaar best wel missen .... ze slapen ook altijd samen, dicht tegen elkaar.  :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Groetjes Kim, Karel en Lady

Sharon

Hoi Manon

waarschijnlijk ben ik al te laat, maar ik wil je alsnog heel erg veel plezier wensen met het ophalen van je lieve Tibeau Tinco!

Heb je een beetje kunnen slapen?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

hallo Manon,

Had hier ook even wat in te halen, want had even geen zin om boekjes te lezen of te reageren. Maar ben weer helemaal terug. :).

Dus je hebt Boyke en Lizzy samen gezet? Da is dan toch wel een goede keuze geweest, nu zijn die blij. En voor Ruffle zal er nogwel een leuk popje tevoorschijn komen zeker. Misschien worden hij en saffier wel een koppeltje? :D. zou ook wel een leuk stel zijn he.

Je hebt trouwens hele mooie foto's van uw 4tal geplaatst. Heb ervan genoten. Je hebt echt prachtige valkjes.

En dan de foto's die Caroline van Tibeau Tinco heeft gemaakt, wat is hij toch zo mooi!. En je gaat hem vandaag ophalen? Wat leuk zeg!
Ik wil jou ook alvast veel plezier wensen met het ophalen van TT. maar dat zal wel lukken zeker he. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Manon ...veel plezier met het ophalen van Tibeau Tinco hoor ! En veel succes met hem alvast hoor!
Ik zie je verslagje nog wel vandaag  ? Grtjs Ann

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sally

Leuke foto's weer van sasha!
Hij/zij is prachtig!

Ben je al bijna thuis?
Ben benieuwt naar je verslagje. :P
En de foto's natuurlijk

Groetjes Sally

Peggy

Hoi Manon en Tibeau Tinco;  en zijn jullie alweer bijgekomen vd lange reis ?
Wat heerlijk moet dat zijn hè Manon,dat TT nu eindelijk bij jullie is.  Ben heel benieuwd hoe het gegaan is maare iig alvast heel veel plezier!  zal wel lukken  :D

Hopelijk wordt het nog iets tussen saffier en Ruffle;  arme arme Ruffle  ;)
Hij ziet vanalles en mag niet meedoen... ;D

Stoere foto trouwens van sascha  8)

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier