20 juli 2025, 10:42:32

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Rob S

Hoi Manon,

Wat een triest nieuws, heel erg jammer dat Pipi niet meer beter kon worden. Ik vind het wel netjes dat je zo'n beslissing hebt genomen, vooral tegenover Pipi want die moet behoorlijk hebben geleden onder de ontsteking. Dit zal helaas toch het beste voor haar zijn.

Sterkte!

Groetjes

Silke *

Hoi Manon,

Wat triestig!  :'( :'(
Ik vind het héél erg dat Pipi is moeten inslapen, maar dat is wel het beste geweest, ookal is het zo hard!  :(
Je hebt je best gedaan om Pipi zo min mogelijk pijn te laten lijden en er zo goed mogelijk voor te zorgen!

Veel sterkte van mij en de valkjes!
Groetjes
Silke  :-*

natacha

Hallo Manon,

ik vind het echt heel erg van Pipi, ik hoop dat het een beetje met je gaat.
Pipi heeft het goed gehad en is rustig ingeslapen.

Veel sterkte
Natacha

Lauwers

Hoi Manon,

Arme Pipi, Jammer dat ze is overleden.
ik wens jou en je andere valkjes veel sterkte.

Nen dikke knuffel,
Davina, Charlie en Blanche

ManjaV

Hoi Manon,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Pipi.  :'(
We zullen haar nooit vergeten.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manon

Ik wist niet wat ik zag toen ik je titel zag. Ow lieve meid, wat vreselijk. Maar ik vind het ook heel erg moedig van jullie dat jullie dat besluit genomen hebben. Heel veel sterkte met het verlies van Pippi.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Manon,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Pipi.

Groetjes Anja

Diaantje

Hoi Manon,

Wat verschrikkelijk om die beslissing te nemen..
Maar wel heel dapper hoor om voor Pipi het beste te kiezen, nu heeft ze rust... :'( :'(

Ik had vorig jaar een ziek grasje en die is uiteindelijk zelf overleden, 1 dag nadat ik naar de dierenarts was geweest.. achteraf vond ik dat zo erg dat ik hem niet 1 dag eerder heb laten inslapen, gewoon om hem dat laatste lijden te besparen..
Inmiddels is het bijna 1 jaar geleden maar nog steeds als ik lees dat iemand zijn vogel is overleden dan denk ik eraan en zit ik weer met tranen in mijn ogen :'(

Ik wens je heel veel sterkte!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Bello

Hoi Manon,

Ik had net in memoriam gereeageerd maar hier ook nog ff.

Wat een verschrikkelijke keuze heb je moeten maken maar wel de juiste voor Pipi, zij leed hier het meeste onder.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Het is een rare dag en een raar idee dat Pipi niet meer bij ons is. Elke keer als ik ons kantoortje in kom waar de kooi staat, dan zie ik een bijna lege kooi en moet ik echt zoeken waar Lizzy zit... Pipi viel altijd meteen op door haar gele kleur en zat ook veel op dezelfde plek!
Lizzy is er wel normaal onder en gaat gewoon haar gangetje, al merk ik wel dat ze nu zoekende is. Ze komt meer bij me zitten, zelfs als ik haar roep en ik mag haar meer kroelen dan anders.
Ook roept ze naar de heren die in de kamer en keuken staan en Boyke roept terug!
Ik ben nu aan het kijken en heb advies aan Caroline gevraagd welke man ik het beste bij Lizzy kan zetten, want ik besef nu ook wel dat niet alle twee de heren bij Lizzy kunnen.
Dus eentje moet nog ff geduld hebben om erbij te kunnen, maar goed, die zal wel super tam kunnen worden dus!

Met Ruffle heb ik vanmiddag op de toilet gezeten en het ging heel goed, zijn kuifje begint ook weer te groeien nu... zo'n leuk gezicht vind ik dat!
Ben blij dat ik afleiding heb van mijn andere 3 valkjes, tja.. het leven gaat gewoon door hé, valt niet mee, maar ik weet dat het beter is zo en dat we goed voor Pipi zijn geweest.

Liefs Manon

Anja

Hoi Manon,

Mijn complimenten dat je zo goed om gaat met het verlies van Pipi.
Echt waar.

Dat wilde ik je even zeggen.

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Silke *

Hoi Manon,

Het moet idd wel erg raar doen dat Pipi er niet meer is!
Vanmorgen is mijn Nijntje gestorven, zal ook wel raar doen dat ik het 's morgens geen eten meer moet geven  :-\
Je gaat er idd, zoals Anja zei, heel goed mee om!

Toen ik mijn Punky'tje kocht, had ie ook zo'n klein kuifje, nu groeit dat al wat enzo maar is nog altijd niet ZO groot, dat groeit wel.

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Manon,
ook ik vind dat je er echt super mee omgaat. Dat verdient een pluim hoor meid. De eerste paar dagen/ weken zullen wel wat moeilijk zijn, maar uiteindelijk zullen het alleen de goede herinneringen zijn die overblijven.
Hopelijk verwerk je je verdriet snel. Ze zal altijd in gedachten en in je hart bij je blijven.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi Manon,
hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. We denken aan je meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hallo lieve allemaal,

Weer heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Doet me erg goed! Het is nog steeds erg raar en ergens voel ik me toch een beetje knullig!
Juist nu ik eindelijk alles een beetje leuk voor elkaar had... een megagrote kooi, 2 nieuwe valkjes erbij, zodat ze het leuk konden hebben met zijn viertjes.. krijg je dit en wordt Pipi ziek!

Verder gaat het goed, ik heb contact gehad met Caroline en ik heb haar om advies gevraagd. Omdat ik nu twee mannen heb en 1 popje, wou ik gewoon weten welke man ik er het beste bij kon zetten qua mutaties enzo... Mocht er dan ooit in een verre toekomst, want ik wil er nu nog helemaal niet mee bezig zijn, kweekjes komen, dan heb ik in ieder geval trouwe koppeltjes. Ik weet niet of dat uberhaupt gaat gebeuren hoor, want ik begrijp die mutaties niet en al helemaal niet de berekening hoe je je jongen eruit komen te zien, ik ben momenteel ook nog veel te druk met mijn studie en de valkjes zijn ook nog véél te jong om ook maar ergens mee bezig te willen gaan en wie weet komt het ook wel nooit zover.
Maar Caroline heeft dus berekent voor mij hoe de jongen er ongeveer uit kunnen komen te zien en zij adviseerde me Ruffle bij Lizzy te zetten!

Zelf had ik dat gevoel ook al, maar ik keek dan ook puur naar karakter hé ;) en aangezien Boyke net zo'n druktemaker is als Lizzy, had ik voor mijzelf al een keus gemaakt dat het voor Ruffle wel goed zou kunnen zijn en ook voor Lizzy natuurlijk om die twee bij elkaar te zetten. Ik ben dan ook heel blij dat Caroline ook tot dit advies was gekomen!
Dus... sinds vanmorgen zit Ruffle bij Lizzy en ik moet zeggen... het gaat boven verwachting goed!
Eerst was ik nog bang dat Ruffle zich het kaas van zijn brood zou laten eten door Lizzy, maar dat doet ie toch mooi niet... en nu zit LIzzy dus te wachten tot zij bij het etensbakje mag... er hangen er twee in de kooi hoor, maar ze willen natuurlijk altijd bij hetzelfde bakje eten die al bezet is ???
Dus dat vind ik een heel goede zet van Ruffle... En Ruffle begint toch mooi te keuvelen net als Boyke... echt mannen hoor, merk het verschil zeker in mannen en poppen!!
Trouwens... Boyke zijn koppie wordt geler... echt mooi om te zien vind ik dat, zal morgen wat foto's maken, want we hebben een nieuwe foto camera gekocht ;D

Vanavond heeft Boyke wel een half uur bij me gezeten en ik mocht hem lekker kroelen! Hij zit nu alleen en hem kan ik natuurlijk hardstikke goed tam krijgen nu, want hij zal nog wel een tijdje alleen zitten. Ook wij hebben een valkje gereserveerd bij Caroline, maar goed er zijn wat wachtenden voor ons, dus wij wachten rustig af ;)

Nou dit voor nu... Caroline, ik wil je nogmaals heel hartelijk bedanken voor je advies :-*
Ik zoek mijn bedje eens op!

Liefs Manon