18 juni 2025, 23:43:03

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Zoooooo,en ik dacht dat mijn hond erg was.  :o :o
Hopelijk komt het er morgen via de goede weg eruit.
Kan je die sok altijd nog even een beetje afspoelen en de wasmachine indoen.  :P  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Citaat van: Yvonne op 26 september 2007, 23:09:06

Kan je die sok altijd nog even een beetje afspoelen en de wasmachine indoen.  :P  :D

Ja, wat dacht jij ! Het was een hartstikke nieuwe sok..  8)

Maarehh.. ik had mijn kleren klaargelegd om er vannacht uit te kunnen springen als hij zou gaan piepen.. NIKS  :-\  Vanochtend heeft hij nog niet eens gepoept..  :(
MEneer wil alleen maar kroelen  ;D HEt is echt zo'n lieverd! En zo'n ondeugd.. en zo'n vreetzak.. maar een gewelidige schat..

Straks meer! Ik moet vandaag werken, Rogier is thuis, die mag sokken zoeken  :P
groetjes,
IRene

*Yvon

Heb je je sok al terug gevonden ??

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Noop  :-\
Hij heeft na 24 uur (en aardig wat laxerende boterhammen) eindelijk een klein beetje gepoept... dun, maar geen "gespuit" en.. geen sok! De hele dag loopt hij te drentelen en te blaffen. Rent hij naar de deur, en komt weer blaffend terug totdat we meegaan naar buiten.
Eenmaal buiten neemt hij een sprint om in 1 hap zoveel mogelijk (niet) eetbaars op te pakken. Ja.. drollen  :-X  >:(

Momenteel is hij erg rustig. De rest van de dag eigenlijk wel hyper. Blaffen in zijn bench (doet 'ie anders nóóit)..

Dus het is afwachten. Als die sok er morgen nog niet uit is heb ik eigenlijk geen idee wat ik dan moet doen  :'(

De tijd zal het moeten leren.

Bello

Ojeetje

Kunnen ze dan geen echo nemen als de sok er niet uit komt om te kijken waar de blijft steken?

Veel beterschap hoor

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

imv

Ik zal Max dalijk nog eens flink laten bewegen.. als hij dan nog niet poept zal ik idd met de DA overleggen hoe nu verder.. we zitten wel voor het weekend..

Max is overigens nog steeds lekker levendig..   ::) Anders had ik natuurlijk al lang aan de bel getrokken.. maar ik heb weinig zin om het weekend te gaan wachten tot hij ziek wordt en dan maar moeten afwachten wie hem onder handen neemt..

Even afwachten dus! BRRRR!

imv

:-[ :-[ :-[ :-[
Vanmorgen spoedoverleg gehad met de dierenarts.. We zitten tegen het weekend, Max heeft vanmorgen flink gepoept.. met een stokje er in geroerd :P maarrehh.. geen sok! We waren al lang blij dat hij nog zo levendig was, maar ja.. goed is het niet!
De DA-assistente zou overlegplegen en mij terugbellen. In de tussentijd ging het krat met "eenzame sokken" maar weer eens doorspitten of ik er al een aantal sokkenparen van kon maken.. en wat ligt daar.. DE SOK!  ::)
Ik heb de DA weer gebeld.. iedereen was op de hoogte van de sok (ik ben vanaf nu de vrouw van "de hond met de sok"  :-X :-\ ). Waarschijnlijk heeft Max niet de sok ingeslikt maar een groot stuk buffelhuid. (mijn sok was ook beige). En heeft iemand anders al eerder de zoekgeraakte sok van hem afgepakt en in de krat sokken gedaan...
Het zou theoretisch nog kunnen dat het tòch een sok was.. maar gezien zijn vrolijkheid gaan we er maar even van uit dat dat het niet was...

Dus jongens.. sorry voor de paniek..
Ben wel blij dat het toch met een sisser is afgelopen  8)
Een huisdieren-ziektekosten verzekering is voor deze hond denk ik wel lonend. Hopelijk maken we dit nooit meer mee. Het heeft me slapeloze nachten bezorgd.
Max is echt de liefste, grappigste en ondeugendste hond die ik ken, ik kan hem niet missen, hoor  :-*

Groetjes,
IRene

Mara

Hoi Irene en Max

Ow jee.....maar ik moet er toch wel om lachen hoor. Sorry....Maar ik kan me wel voorstellen dat jij slapeloze nachten gehad hebt...Poeh poeh...

Geef Max maar een dikke knuffel van mij en Oscar.

Mara

Anja

Hoi hoi,

Sorry maar ik vind het toch wel erg lachwekkend.
Heb je voor niks slapeloze nachten gehad.
Gelukkig valt het achteraf allemaal mee.

Dikke knuffel voor Max.

Groetjes Anja

carco

Citaat van: imv op 28 september 2007, 16:17:26

Max is echt de liefste, grappigste en ondeugendste hond die ik ken, ik kan hem niet missen, hoor  :-*

Groetjes,
IRene

Ik vraag me toch af wat hij op het moment van jou denkt. dat je hem van alles hebt laten eten en hebt hebt laten spugen en al :P ;D
En dat voor een sok die gewoon in de wasmand ligt :-X
En ik maar zeggen: heeft hij die sok ècht op.

Ik ben wel heel blij dat alles op zijn pootjes terecht gekomen is en meneertje geen rare dingen gedaan heeft  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

En ...heb je ondertussen je sok nog teruggezien of heeft ie dat echt opgegeten ? Hoe is het nu met je hondje ? Grtjs

imv

Hoi hoi,
Weinig nieuws hier.
Het gaat echt supersuper met Max! Hij luistert goed, is een echte kroelkip en tja.. echt mijn maatje

Op cursus doet hij het ook prima. Hij is erg op mij gericht.
Zijn vacht is best lastig te onderhouden nu het lang is, vooral als je wat aan he schouder hebt  :-X   :-[ Maar ach.. met een schaartje knip ik voorlopig even de stukjes vilt eruit om het niet te verergeren, en binnenkort zal hij wel weer naar de kapper gaan.

Nou, verder geen nieuws..

groetjes,
Irene

imv

Het volgende bericht kan schokkende foto's bevatten

*Yvon

Ojaaaaaaaaa ??
Laat eens zien dan !!

groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >