20 juni 2025, 16:36:13

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

imv

JAAAA...  :-[
Jullie denken zeker dat alleen het vrouwtje last heeft van haar schouder.. ze is niet de enige die zielig is  :'( :-\ :-[
Moet je zien.. ze kon mij een tijd lang niet goed genoeg borstelen door de pijn in de schouder, en er is ongeveer een emmer vol haar/vilt van mij afgeschoren..
Kijk maar...

Vrouwtje schrok zich een ongeluk maar vindt me er eigenlijk wel schattig uitzien. Ze vindt me een beetje op haar vroegere schnautzer Wodan lijken.. en op Rakker uit de Donald Duck..

Iedereen dacht dat ik lekker mollig was, maarreh.. ik ben een enorme spillebeen..  8)

Even een fotootje van het kleine meisje.. om bij te komen van de schrik  ;D

Maar goed.. ik ben nu wel SUPERzacht zeggen ze, en.. ik ben vanavond lekker met Luna (mijn veel te grote herder-vriendinnetje) de sloot ingesprongen!

Had je niet gedacht he?!  ;D 8)

Groetjes,
Max

Mara

Hoi Max

Ik vind het juist niet schokkend. Je ziet er prachtig uit!! Je bent een hele mooie hond!

Mara

Wilma1

Wat een schattge krullebol  :Den zo kloein in het begin van je boekje....nu al zo'n stoere  8) bink en naar de "kapper" geweest  ;D mooi !!!!!

Ik heb eens een huis/tiuin e keukenpoedel gehad, die had nét zo'n koppie....Max ded me meten denlen aan mijn Sacha  :D

Ik lag in een deuk om het sokkenverhaal  ;D ;D ;D

Mijn Sacha nam altijd alle sokken mee naar haar mand, die ik had klaargelegd voor vakantietripjes, dus de sokken deed ik maar het laatste....met het reslutaat dat mijn man elk jaar nieuwe sokken kreeg in de vakantie....IK VERGAT ZE IN DE KOFFER TE DOEN  ::) ::) ::)  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Moesten we hier nou van schrikken ??  ::)
Is jullie dus niet gelukt.  :P
Max je ziet er gewoon nog steeds mooi en lief uit !!  :-*

Maarre ik dacht dat ik het vrouwtje een week geleden hoorde vertellen dat d'r schouder over was ??
Niet dus.......  :-\

Groetjes Yvon

Oja,morgen kom ik je wel even betasten hoor.  ;D
ff checkuhhhhh  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Wie ben jij

Ik weet niet of ik morgen kom spelen hoor, want ik mag niet met vreemde honden mee van mijn vrouwtje.

Maarree, eigenlijk vind ik je toch wel heel erg lief zo moet ik eerlijk bekennen.
En ben jij in de sloot gesprongen met mìjn Luna ???
Wat een durfal zeg.
Nu kan je al je speeltjes zelf uit de sloot vissen: eigenlijk toch niet zo slim van je, want dan kriijg je geen nieuwe meer :-\ :P

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Citaat van: Yvonne op 11 oktober 2007, 20:44:34
Maarre ik dacht dat ik het vrouwtje een week geleden hoorde vertellen dat d'r schouder over was ??
Niet dus.......  :-\

Het gaat redelijk met vrouwtjes schouder.. maarreh.. het kwaad van de afgelopen 3 maanden was al geschied  :'(

Kom je me morgen betasten???  :P  Dat vind ik nu weer heerlijk!  ;D
Bedankt voor de complimenten! Ik zie er ook wel heel leuk uit, maar ik ben in omvang minimaal gehalveerd.. dat is toch wel even schrikken.
Enneh.. wilma.. wil je mij GEEN poedeltje noemen?  ::) :-[ :'( Ik ben echt veel leuker dan een poedeltje hoor.. ook al is het mijn verre verre achterneef..

Poot en een lik van Max.. (lekker, want ik schuim prima nu ik net een kikker heb geplet  ;D :P Ik kan er toch echt niet van afblijven  8)  )

Brutus.. ik lees net je bericht.. ik ben echt nog Max, hoor  :-[ Dat zul je wel merken als je me morgen ziet  ;D 8)

Lagotto

OOOHHHHHHH, wat erg Max, zo lijk je absoluut niet meer op een Lagotto  :-[, je mooie krullen helemaal weg, maar dan ook werkelijk helemaal, wat zonde, zelfs de snor en baard zijn geminimaliseerd.  :(
Groetjes,
je eerste moeder  :'(

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Ik vond het eigenlijk wel leuk dat je zo kaal bent:want weet je nu kon ik voor het eerst eens in je poot bijten en had ik houvast ;D

Poot:

imv

Citaat van: carco op 12 oktober 2007, 22:03:29
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat je zo kaal bent:want weet je nu kon ik voor het eerst eens in je poot bijten en had ik houvast ;D

Als je maar van mijn ballen afblijft  :o :-[

En verder...
Tja.. niets meer aan te doen. Het voordeel van een vacht is dat hij weer aangroeit  8)
Bovendien weet bijna niemand (op straat) hoe een Lagotto er werkelijk uit hoort te zien  ::)
Ach.. ook al lopen we nu een paar weken voor L*L.. hij is nog steeds mijn grote vriend  :-* .. hoewel.. hij is nu wel een beetje een 'ielig', hoor!  :P

carco

Citaat van: imv op 12 oktober 2007, 22:11:59
Citaat van: carco op 12 oktober 2007, 22:03:29

Als je maar van mijn ballen afblijft  :o :-[

:o :o :o

En inderdaad wat je zegt: ielig en dus niet zielig!! En dat is een heel groot verschil ;)

Groetjes: Caroline.

imv

Vandaag op training geweest... was weer heerlijk! Ik mocht tussendoor even van de riem omdat we gingen weven.. dat kan ik natuurlijk al, maar nu moest ik weven terwijl het vrouwtje loopt.. nou.. ik snapte dat in eerste instantie niet, dus ben ik (omdat ik toch los was) even naar 2 andere lessen gelopen om dáár te vragen of mijn hondgenoten het wisten  8) ::) ;D

Afijn.. ik heb het door, hoor! :P

En weet je wat ze ook deden? Van hond ruilen!  :'( Zijn ze helemaal betoetert... ik wil alleen maar naast het vrouwtje lopen! En dat heb ik ze duidelijk gemaakt ook! Dus toen ik eindelijk naar het vrouwtje mocht hoefde ze niet te roepen hoor, ik ben zo snel als ik kon naar haar toegerend en heb haar een 'big hug' gegeven  :P  Ze had geloof ik iets door haar lip toen.. een tand of zo???  ;D Ik weet zeker dat zij me die 3 minuten ook héél erg heeft gemist  ;D

Moeten ze maar niet zo gek doen hoor!
Nou, straks mag ik lekker in mijn bench slapen.. ik ben best wel een beetje moe.

Lik en een poot van Max!

carco

En ben je al weer uitgerust?
Kan me niet indenken dat jij moe kan worden ;D
Wat is weven eigenlijk: jij weet het al, maar ik niet hoor.
En volgens mij ben je weer heel ontdeugend geweest vandaag.
Dat ben ik helemaal nooit hoor :-[ :P :-X

Poot: je grote vriend   

imv

Hoi hoi,
Ik ben weer helemaal uitgerust..
Wat ken je me goed, Bruutje, ik was helemaal niet moe  ::) Maar vrouwtje moest weg, dus dan luier ik lekker op mijn plaats   :P

Ik kan inmiddels weer door het huis razen, hoor!  ;D 8)
Ennehh.. ik.. ondeugend?  ::) :P :-X

O ja, weven gaat zo: vrouwtje gaat staan met haar voeten uit elkaar. Dan zit ik voor haar, en dan zegt ze : weven!
Dan zoef ik achterlangs en maak een achtje tussen haar benen door. Maar ja.. nu gaat ze dan ineens stappen zetten en moet ik ook even mijn richting zoeken ;)
Ik doe het wel een keer voor! Kun jij het ook leren, want het is erg leuk! ;D

pootje Max

Caroline

:o :o Wat ben je grappig geworden.  :D

Mijn vriendin heeft een grote poedel, hij wordt ook altijd geschoren als en labrador.  :P ;D ;D

Heb jij nu ook een badjas gekregen net als je maatje??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.