6 mei 2025, 04:23:58

VAKANTIE FOTO'S!!!!!!

Gestart door Little Cockatoo, 9 februari 2007, 23:35:55

« vorige - volgende »

Anke

Hallo,
Ik heb dit forum nog maar net gevonden en ik vindt het hartstikke leuk om alle dagboeken te lezen.
Het inspireert me om zelf ook te beginnen met een dagboek :)

Prachtig dat filmpje en die muziek erbij.... ;D Je kan zo gaan voor een Oscar ;)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Little Cockatoo

Ow dank u dank u dank u.
Maar zelf vind ik het bagger  ;D ;D

Vandaag even met de valkjes naar opa en oma geweest. Ze vonden het erg leuk. Maar zitten nu toch wel moe in hun kooi.

NOu van het weekend komen er vast wel weer nieuwe avonturen.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Little Cockatoo

Na lang wachten en tig keer opelkaar ge zeten te hebben is het eindelijk raak. Ze hebben hun eerste ei!!!!!
Gr. Hanneke

Inge88

feli! Hopelijk is het bevrucht.

Little Cockatoo

Ja dat hopen wij ook, bij ons eerste paartje hadden onbevruchte eitjes. Dit was best wel een teleurstelling. Hopenlijk heeft dit paartje meer succes.
Gr. Hanneke

Inge88

Leuk hoor. Wat gaan jullie doen met de jonkies? Houden jullie er zelf wat van of ken je mensen die ze willen hebben?

Little Cockatoo

We hopen ze kwijt te kunnen, particulier en anders weten we wel een dieren speciaalzaak die ze wil verkopen. We houden er geen één  vier valkjes is meer dan genoeg.
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Ja wel, we zijn op vakantie geweest. Wel een heel weekend lang. Onze baasjes hebben op de donderdag de auto in gepakt en savonds zijn we vertrokken. We mochten leuk los in de auto zodat we alles goed konden zien. Ze zeiden dat we naar Terhorne zouden en dat daar heel veel mensen en auto's zouden zijn, vooral hele grote auto's. Toen we daar kwamen moesten we ineens in ons nieuwe rijdende kooi in de auto wachten. Het leek wel of ze een huis aan het bouwen waren van stof ofzo. Dit bleek later een tent te heten. Toen de tent stond mochten we eindelijk binnen kijken. It was wel knus moeten we zeggen. Lekker dicht bij onze baasjes.

Vrijdag hebben we een paar rondjes over het terein gereden. We mochten zelfs boven op onze kooi zitten. We kregen heel veel aandacht van de mensen, kleine mensjes, kinderen blijken die te heten, wouden ons aaien.

Zaterdag het zelfde verhaal, maar heel veel regen en dus wat meer in de tent gezeten met onze baasjes.

Zondag eindelijk een mooie dag veel buiten in de zon gezeten, veel fotos van ons gemaakt en weer super veel aandacht.

Er komen nog leuke foto's

Tot het volgde avondtuur
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Vanmorgen kreeg ik een smsje van mijn vriend dat ons eerste donsje is geboren. Ik heb hem zonet gezien en ook foto's gemaakt die ik van het weeken er even op zet, samen met de beloofde vakantie foto's.

Gr. Hanneke

ManjaV

Hey, wat gaaf zeg! :D :D :D Gefeliciteerd! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Inge88

:D Gefeli. Enig idee welke mutatie het is?

Anja

Gefeliciteerd met je eerste donsje. Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Nummer 2 en 3 zijn er ook. Als ik van het weekend nog ruimte vind om wat foto's te plaatsen doe ik het zeker.
Ik heb het namelijk nog al druk met het voorbereiden van mijn verjaardag van as maandag.

Alle drie zijn ze nog ik leven dus ik heb het idee dat ze gevoert worden.
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Vandaag is donsje nummer vier geboren. Het eitje nummer 5 was leeg deze hebben we verwijderd. Nu is het elke dag even stiekem kijken hoe de donsjes groeien.

Ik vind het zo super. Een mooie verjaardags kadeau kon ik me niet wensen.

Morgen ben ik namelijk niet meer 23 maar 24 jaar ;D

wat leuke vakantie foto's (met mobiel gemaakt)

Nog wat foto gemaakt met fototoestel

En natuurlijk nog wat foto's van onze donsjes:

Gr. Hanneke

Inge88

Leuk die foto's!  :D Ben benieuwd naar jullie verhalen  :)
Op de laatste foto zie ik een wit donsje?  :D