8 mei 2025, 18:42:43

VAKANTIE FOTO'S!!!!!!

Gestart door Little Cockatoo, 9 februari 2007, 23:35:55

« vorige - volgende »

Little Cockatoo

IK weet het niet ik heb hier onder de kop kweken ook even naar de foto's gekeken. Ik zie niet echt aders maar zo wit als op die foto is het ei ook niet. ER zit een donker roze vlek in het ei, maar echt duidelijk aders zoals op die foto nee.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Rianne

Ik snap wat je bedoelt, zo zien ze er in het begin allemaal uit, onbevrucht of bevrucht. Als er echt goed regelmatig gebroed wordt, moet je al iets kunnen zien in het oudste ei, en helemaal na het weekend.

Little Cockatoo

Owke we wachten het weekend nog even af. WE hebben ze namelijk niet zien broeden. Wel heel wat pogingen tot gezien.
Gezien het fijt dat wiepie van 24 maart 2006 is en Karel van 27 april 2006, ze zijn dus nog erg jong.
WE hebben nog een paartje wat we wel hebben zien paren en daar verwacht ik dit weeken eieren van.
Gr. Hanneke

Rianne

Hoi,

ze zijn ongeveer een jaar, dus oud genoeg. Misschien is het de onervarenheid. Maar pas als er regelmatig gebroed wordt, kan het ei zich gaan ontwikkelen. Soms gaan ze naast de eieren zitten en gaan ze pas goed broeden na 2 of 3 eitjes. Dus hopelijk gaan ze nu wat beter hun best doen :)

caro

Hoi,

Gefeliciteerd met de eitjes. Ik hoop dat ze bevrucht zijn.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Little Cockatoo

Wiepie zat al vanaf dag 1 op haar ei. Alleen laat ze Karel niet broeden. Zo nu en dan ondek ik dat er één ei naast haar ligt enzo. Dan schuif ik het ei naar haar toe en dan legt ze hem zelf onder haar neer. Het is zo leuk dat ik gewoon bij haar in het broedhok mag kijken zonder dat ze protesteerd.
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Helaas geen adertjes te zien in de eitjes. We laten ze nog wel even broeden omdat Karel net op de eitjes is gaan zitten. Dit heeft ie nog niet eerder gedaan. Even oefenen voor het echte werk he ;D ;D

Ze gaan zo even lekker buiten op de boom. HOpenlijk vergeten we dit keer geen foto's te maken.

Gr. Hanneke

Rianne

Hoi,

er is echt helemaal niks te zien? Ook geen rode kring? Jammer hoor. :( Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Little Cockatoo

Nee alleen een donker roze vlek in het midden van het ei. VErder helemaal niets.

Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Sorry voor de korte verhaaltjes. Maar ik heb het erg druk. Maar wat ik wel even te vertellen heb is, dat Sietse en Maaike niets anders doen dan paren. Ze zitten ook volop in het broedhok. HOpenlijk hebben Sietse en Maaike meer succes dan Karel en Wiepie.
Gr. Hanneke

Rianne

Little Cockatoo

Dank u dank u dank u. Vandaag was het weer raak met Sietse en Maaike ;D
Gr. Hanneke

caro

Hoi ,

Dan moet het toch wel een keertje lukken met de eitjes.

Succes hoor, ik ga voor je duimen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Little Cockatoo

We hebben gisteren de eieren en het broedhok van Karel en Wiepie verwijdert. Wiepie zat wat verwart in het hok te kijken. Maar nu is de rust gelukkig weer terug gekeert. We zijn gisteren lekker met ze aan het wandelen geweest en we hebben ze gisteren van vandaag lekker buiten gehad. Hier hebben wat foto's van.

Sietse en Maaike hebben vandaag weer gepaart hier hebben we een leuke foto van en een supper leuk filmpje met mijn leuke achtergrond muziek op de piano.  :-[ als ik wist dat jan aan het filmen was dan was ik gestopt  :P.

Hier het filmpje met daar onder nog twee foto's:
http://s99.photobucket.com/albums/l320/hanjan/?action=view&current=DSCN9603.flv

Gr. Hanneke

Inge88

Mooie foto's.
Grappig gezicht dat filmpje. Vooral dat einde waarbij Sietse van Maaike afstapt en ze dan beide een beetje om zich heen kijken.