2 mei 2025, 21:35:41

Mijn donderstenen

Gestart door Reina35, 9 februari 2007, 16:59:29

« vorige - volgende »

Reina35

Hoi hoi

Ik heb me een poosje terug al voorgesteld, maar het is er nog niet van gekomen een dagboekje te beginnen , dus bij deze.

Ik heb 3 valkjes ..Tiesto Hij is ongeveer 3 jaar oud. k heb hem bij iemand opgehaald die geen tijd meer voor hem had.Zij kon me raar genoeg weinig over hem vertellen, dus het was egt aftasten in het begin.Hij is niet handtam maar komt wel door de tralies van zijn kooi met je kroelen en als ie een goede bui heeft doet ie dat ook buiten zijn kooi .
Hij is helemaal verkikkerd op zijn doekje(wat in zijn kooi hangt) en gaat daar regelmatig op los  ;D. Ook kan ie fluiten als de beste......Dan is er Puck ....hij is bijna een half jaar. Ik kreeg hem toen hij 5 weken was en nog lekker aan de pap zat.Het is een vreselijke ondeugd en gaat er ook regelmatig vandoor met iets wat hij gepikt heeft(zelfs peuken uit de asbak ) Maar hij is vreselijk lief en altijd in voor een kroel .
En dan komt Kinky....hij is van 29- nov dus nog een klein kippie ;).Hij is nu 3 weken bij ons en zooooooooo lief.
. komt al lekker bij je kroelen en het liefst piept ie daarbij. Klimt de hele dag in en uit zijn kooitje .Fluit, brabbelt......als ie niet aan het eten is want dat doet ie toch het lieftst
Owja en hij vind mijn behang niet zo heel erg mooi .
Alle 3 hebben een eigen kooi, maar sinds een paar dagen kruipt Puck gezellig overdag bij Kinky in zijn kooi om daar gezellig met zijn 2en te eten en te spelen.
Nu had ik me voorgenomen om uit te kijken naar een albino maar liep een oud klasgenootje tegen het lijf die vertelde dat zij ook valkjes had. Ben daar wezen kijken en laat er nou de dag ervoor een kleintje geboren zijn  ;D . En ja.....je raad het al ook deze komt binnenkort bij ons wonen Dit is Kilo. Hij is nu 3 weken en word met de handgevoerd.Dus ik moet nog even geduld hebben voor ie komt.
Buiten de vogels om hebben we ook nog 3 hondjes
3 katten
1 konijn en een hamster en een vijver vol koi's, dus een beetje kleine dierentuin,maar wel gezelli :D

Groetjes Reina

Tiesto Puck Kinky Kilo Punky Timo......Kareltje en Sunny

Rianne

Hoi Reina,

welkom bij dagboeken! Lieve foto van Tiesto! :D
Puck is ook erg mooi, wat een hoop geel! Kinky ziet er idd schattig uit en Kilo... haha nog een kaal kippie! ;D Maar die wordt vast ook heel mooi! :D

kimmie

Heey Reina,

Wat leuk dat je een dagboek bent begonnen...
Wat een leuke valkjes heb je!! :D
Wat is Kilo een dotje om te zien!!

Ik zal proberen vaker langs te komen...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Riny

Hoy Reina
Hartelijk Welkom bij dagboeken en verhalen.
Leuk dat je iedereen aan ons hebt voorgesteld.
Foto's van de hondjes en de katten krijgen we misschien ook nog een keer te zien.
Het zal in ieder geval bij jullie geen saaie boel zijn, met zoveel dieren.
Groetjes Riny

Anja

Hoi Reina,

Leuk dat je ook een dagboek bent begonnen. Mooie valkjes hoor.
En een lekker gezellig besstenboel bij jou.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Reina,

Welkom! Wat een mooie valkjes heb je. En ja, Kinky he, het broertje van mijn Timmy. ;) Ik vind het erg leuk om te lezen dat Kinky ook piept als hij wordt gekroeld, want dat doet Timmy ook nog steeds. Het is eigenlijk een soort getsjirp, bij jou ook? Leuk om te lezen dat Kinky ook zo aan het fluiten is, Timmy kwettert er ook lustig op los.
Je nieuwste kleine valkje ziet er heel lief uit en Tiesto en Puck zijn ook prachtig om te zien!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Reina35

Hoi Manja

Ja het is meer getjirp maar heel lief om te horen  :D
Dacht wel eerst dat ie het eng vond ofzo maar hij vind het zalig en dat tjirpen mag ie nog lang blijven doen hoor.

elfelfj, riny, rianne en kimmie bedankt voor jullie welkom
hoop nog een hoop over  de beessies te schrijven

Nog ff snel wat van me beessies  :)

en voor manja

Groetjes Reina

ManjaV

Hoi Reina,

Ja, van mij mag Timmy ook nog lang blijven tsjirpen! :D :D :D
En oh, wat lief...die foto...snoezig gewoonweg...links Timmy, rechts Kinky he?  :-* :-*
Je honden en poesjes zien er ook leuk uit, volgens mij is het erg gezellig bij jou met zoveel dieren! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Reina

Wat een prachtige foto's, niet alleen die van de valkjes maar ook van de honden. Wow, wat een schatten!!!

MARA

chica

hallo
leuk dat je een dagboek bent begonnen.ik ga hem zeker volgen.Hele mooie valkjes heb je zeg.en honden en katten.
maar heb je ook een bauceron als hond (franse herder)
ik heb er ook zo een.het zijn zo lieve honden.naja ik vind alle dieren lief.
en je trekt trouwens ook hele mooie foto's zo helder en duidelijk.
groetjes ilse.dikke kus aan al je huisdieren.
;D :-* ;D

carco

Hé daar is ze eindelijk!
Leuk dat je hier ook een dagboek begonnen bent en dat ik je andere beestjes ook eens zie.
Ik ga je hier zeker volgen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Reina35

Hoi Caroline

Ja het duurde ff maarja we zijn er en ik zal veel proberen te tikken over het vee ;)

Hoi Chica

Ik weet niet welke hond je bedoel maar het ras wat jij noem ken ik niet  ??? solly

Groetjes Reina

chica

hallo
ow wat heb jij dan voor een hond(de eerste foto).
hij lijkt in ieder geval heel veel op een bauceron.hij ziet in ieder geval heel lief uit.alle dieren trouwens.
groetjes ilse ;D

Little Cockatoo

Ow wat heb jij een schatten van dieren, ook al zo'n leuke dierentuin, net als bij ons. Maar die geel geparelde valk is super.

gR. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

kimmie

Heey Ilse,

Volgens mij is de eerste hond een rottweiler...

Heey Reina,

Wat een leuke beestenboel heb je...
Het is volgens mij heel gezellig bij jou thuis...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady