Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Wilma1

Zal ik de 50e pagina openen ??? Wat een lief smoeltje van Pukkie, je ziet het niet af dat ie al 8 1/2 is hoor  :D

En Doggy is ook een lieverd  :-*
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandy

hoy doggy en pukky

hier ben ik dan ik kom gaag kenis met jully  ik ben joy een lieve bullterrier teefj e  van bijna 7 jaar lief met anderen honden ik hou van dollen houden jully daar ook van denk het wel
ik kom nog een langs pootje van joy

Anja

Hoikes Wilma,

Hoe wist jij dat van de 50ste pagina? Was dat een goed gegokte gok?

Lief zijn ze he.

Hoikes Joy,

Wat ben jij mooi zeg. Wij houden ook wel van dollen hoor.

Groetjes Doggy en Pukkie en Anja

Anja

Romy

Hoi Anja

Oh zo'n lieve foto's  :-* En opnieuw zoekplaatjes ook  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Dierenfreackske

Anja

6 januari 2008, 12:05:55 #742 Last Edit: 6 januari 2008, 14:21:26 by Anja
Hoi Romy,

Dank je wel. die gekke Pukkie ligt meestal zo als er een doek op de bank ligt.

Hoi Eugenie,

Dank je wel.

Hoi Ann,

Dank je wel.

Groetkjes Anja

Wilma1

Ohhhhhwwww zó fijn op dat toestenbord, dan kun je zo heerlijk relaxt typen  ::) :P ;D mss dat hondjes wat stiller liggen, (al zag ik onze rottweiler niet zó liggen  :o) maar poezen lopen er gewoonweg overheen hoor  >:(

Citaat van: Anja op  2 januari 2008, 15:52:10
Hoikes Wilma,

Hoe wist jij dat van de 50ste pagina? Was dat een goed gegokte gok?

REKENWONDER, wat denken jullie nou  ::) ;D

:P Wonderwoman  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

(dit had ik dus eerst int boekje van Mico gezet,en zag later dat ik in het verkeerde boekje zat.  :-[ :-[   :D )

Achhhh,Ton is dus niet over te halen ??  ::) :-\
Zou een leuke voetbalcompetitie kunnen worden. ;)
De hondjes tegen de valkjes.  ;D ;D

Doggie en Pukkie nu ik jullie int eggie heb gezien kan ik zeker wel zeggen dat jullie hele leuke lieve hondjes zijn.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lisa

8 januari 2008, 18:20:21 #745 Last Edit: 8 januari 2008, 18:51:07 by Lisakuh
Hoi Hoi,

Ik heb een paar foto's van Zippy en Zoowy gemaakt. Zoowy is al best wel tam en laat zich goed aaien ;D. Zippy was een beetje sjaggie en het gevolg ervan was dat die me aanviel en aan m'n duim bleef hangen ::).

Zoowy ben je daar.

:o :o Ik wil niet opstaan :o :o >:(

Nou vooruit dan heel even

Eerst even bidden voor het eten ;D :P

Amen :P

Wat zie ik :o

Hé wat ben je aan het doen ???

Even 2 andere foto's van acrobaat Zippy  ;D

Groetjes Lisa

Romy

Hoi Lisa

Wat heb je leuke foto's geplaatst met nog leukere commentaar erbij  ;D
Bidt Zippy altijd voor het eten?  ;D

Hij is echt wel een acrobaat hoor  :o :o :o

Groetjes
Romy

Lisa

Hey Romy,

Of zij dat altijd doet weet ik niet meestal eet ze 's nachts ;D.
Eigelijk wou ze haar snuitje poetsen maar het leek net of ze aan het bidden was :D. Hihi een acrobaatje is ze zeker. Zoowy doet dat ook wel aan het dak klimmen en voordat ze dan valt houd ze het dak met 1 pootje vast ::).
We leren onze dieren wel goede manieren ;D.

Groetjes Lisa

Kaatje

Hoi Lisa,

Wat een hele leuke foto's heb je gemaakt van de hamsters zeg !! Wat een dotjes zijn het om te zien, heel erg leuk om ze nu eens in het echt te zien !!

Het was eigenlijk de bedoeling om alles terug te gaan zitten lezen maar dat is eigenlijk helemaal geen doen, daarom ga ik gewoon vanaf vandaag hier beginnen  ;D

Hoi Anja, ...

Ik ben helemaal weg van pukkie, wat een plaatje is dat zeg, echt een heerlijk koppie heeft ze,... ze ligt lekker in de fleece deken, geweldig hoor de foto's .... ik heb echt enorm genoten, zowel van Pukkie als van de foto's van Lisa,

Bedankt Anja en Lisa  ;D

Groetjes Karin

Wilma1

Geweldig hè, dat klimmen....hier doen ze dat ook zo graag, in de gekste houdingen overal op onder en tussendoor.

Ook ik kan ze wel aaien, ik haal ze er alleen niet uit ze zijn zo druk in mijn handen  ::) dat ik bang ben ze te laten vallen en met de katten, vind ik dit een beetje gevaarlijk.

Je merkt ook dat ze je beter en beter gaan kennen, de handelingen die dagelijks zijn vertrouwen ze die rare grote handen wel in de kooi en gaan ze aflikken  ;D

Ik vind ze nog steeds superleuk, zijn ze bij jullie ook al meer wakker overdag ???

Heeeeeeeeeee hallo Eugenie, ik zie je   ;D kopje koffie ???  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3