Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Wilma1

OH OH  ::) ... IK MOET OMHOOG  :P

ZO  :D ... IK ZIT  ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

25 december 2007, 17:34:12 #721 Last Edit: 25 december 2007, 17:39:18 by Anja
Hoi Wilma,

Wat een mooie kerstkaart en wens. Dank je wel.

en nog een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=-w-vf9JREgQ

Groetjes Anja

Wilma1

;D Bij mij rennen ze ook  altijd  ff door de bak heen, met schoonmaken....goed alert zijn, want ze zijn zo snel  :o

Coco heeft dan ook flink zijn best gedaan om goed in het boompje te zitten, dat was écht niet met 1 fotootje klaar hoor  ::) ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Mijn vrouwtje zei dat ik me even moest komen voorstellen. Ik ben Beau, een bouvierpup van bijna 7 weken oud. Jullie hebben leuke huisgenootjes zeg. Heel veel valkjes, twee kanaries en twee hamsters. Gezellig hoor. Ik zal hier vaker komen lezen.

Pootje van Beau.

Anja

Hoi Wilma,

Ze rennen idd snel door de bak hoor. Ze mag het zo ook niet meer doen. Voor hetzelfde geld was de hamster weer ontsnapt.

Hoi Beau,

Dus jij bent het nieuwe vriendinnetje van Eugenie. Je bent wel groot zeg en volgens ons wordt je nog veeeeeeeeeel groter hè?

We zullen ons ook netjes voorstellen.

Ik ben Pukkie en ik ben 8 1/2 jaar oud.

Ik ben Doggy en ik ben 1 jaar oud.

Groetjes Anja

Pootje van Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Pukkie en Doggy,

Wat zijn jullie mooi zeg. En wat lief van jullie dat jullie je voorstellen aan mij.  :D Dat vind ik echt heel lief want nu weet ik precies wie wie is en hoef ik het niet meer aan vrouwtje te vragen. Ik moet nog véééééééél groter worden jah.

Vinden jullie vuurwerk akelig? Hier wordt al best wel wat geknald maar ik moet zeggen, tot nog toe vind ik het niet akelig.

Ik wens jullie een hele fijne en rustige jaarwisseling toe.

Pootje van Beau

Anja

Hoi Beau,

Pukkie is heelerg bang van het vuurwerk en er wordt hier ook heel veel geknald. Niet zomaar kleine knalletjes maar van die megaharde.

Doggy vind het ook niet leuk en ligt dan op de bank te bibberen.

Vanaf morgen krijgen ze tabletjes alhoewel mss vandaag nog.

Wij wensen jullie ook een hele rustige en fijne jaarwisseling toe.

Pootjes van Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Gisteravond was hier zo'n megaharde knal zeg, ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. En Doggy zit te bibberen, ach arme.

Ik wens jullie namens Beau (die ligt nu lekker te slapen, is ook nog klein  ;)) heel veel sterkte morgen.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Ik heb ze al tabletjes gegeven en ze liggen nu knock out :P :P

Dus ik kan wel concluderen dat de tabletjes werken. Je zou de oogjes eens moeten zien......................zo zielig hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Zielig is dat, maar er wordt ook gigaveel geknald, is ech niet leuk. Hier gooien ze het onderhand over de schutting, echt vervelend hoor, vooral met al de dieren hier.

Ik wil de hondjes, de hamsters en de kanaries een goed en gelukkig 2008 wensen (maar dat geldt natuurlijk ook voor jou, Ton, Lisa, Jeroen en de valkjes  :) )

Mara

Anja

imv

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik hoop dat jullie weer gauw helemaal in orde zijn van dit geknal. Ik wens jullie een heel goed 2008.

Beau

Kaatje

Hoi Anja,

Nu ik een beetje de weg weet hier op het forum, durf ik het ook aan om eens wat andere dieren boekjes te gaan volgen !! Ik zie dat ik nogal wat te lezen heb bij jou maar het begin is er in ieder geval al !! Je hebt in ieder geval 2 schatten van hondjes en 2 schatjes van hamsters !!

En het zijn "maar" 45 pagina's  ::)  ;D ;D Daar worstel ik me wel doorheen hoor !!!

Leuk om ook jouw boekje gevonden te hebben !!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Irene,

Dank je wel voor de nieuwjaarswens.

Hoi Eugenie,

Ze zijn het goed door gekomen. De beste wensen voor Beau.

Hoi Karin,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Dank je wel alvast voor je mooie compliment.

Succes met de 45 pagina's.

Groetjes Anja