Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Dank je wel en voor jou hetzelfde.
Was al vroeg wakker zo spannend vind ik het. Lijk wel een kind dat jarig is zeg  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Riny

Hoy Pukkie
Wat lees ik nu in het peelneutje, moet je vandaag naar de kapper?
En dan ook nog zo vroeg op de dag, iedere normale hond, ligt nog in zijn mandje te slapen.
Ik moet ook iedere 10 weken naar de kapper.
Of dat allemaal nog niet erg genoeg is, spuiten ze me dan ook nog parfum op mijn hoofd brrrrrrrrrrrrrr.
Doggy en Pukkie allebei gefeliciteerd met jullie vrouwtje.

Wilma1

Leuk he, jarig zijn  :D....lig je al onder de brievenbus  :P pas maar op ...je weet nooit wat erdoor valt....straks een bult op je hoofd  ::) ....ach dan hoef je geen muts meer  ;D ;D ;D

Hoi Pukkie,
Krijg jij een feestkapsel...of wordt het een voorjaarscoupe.....niet te kort hoor, want het kan best nog wel sneeuwen en dan ben JIJ je jas kwijt  :P

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mico

Hoi hoi Anja

Proficiat met je verjaardag !!!!
Dat je een heeeeeele fijne dag mag hebben met een boel liefde en natuurlijk veeeeeel kado'tjes  ;) ;D

Liefs,
Miranda en Corine
en een pootje van de hondjes  :-*

Anja

Hoi Baily,

Ik krijg nooit geen parfum en of de kapper het nu wist. Wat heeft hij nu gedaan...................ja parfum over mijn hele lijf en ik stonk niet eens. :D :D :D
Ik zal de felicitaties doorgeven.

Hoi Wilma,

Ik heb een helm op dus laat maar komen die post ;D :P
Wat betreft Pukkie zie hieronder het resultaat.

Hoi Corine en Miranda,

Dank je wel voor de felicitaties en de pootjes terug hoor. Samen met een dikke knuffel.

Moet dat nou.

Doe gewoon mijn ogen dicht.

Ze zien toch niet dat ik bij de beer van Doggy zit.

:censuur  betrapt.

Dat varkentje geef ik deze keer niet af.

Nee ik doe het niet.

Wat ruik jij vreemd. Wat heb jij voor een geur op?

Nee jij ruikt lekker.

Sorry zal het nooit meer zeggen. :-[ :-[

Even lief voor de foto.

Even lekker uitkuren.

ooooooooh heerlijk.

Zo ik ga mijn nestje in.

Groetjes Anja, Doggy en Pukkie.

Mara

Hoi Anja, Doggy en Pukkie,

Wat een mooie fotoreportage en Pukkie, wat zie jij er mooi uit. Ik krijg ook altijd parfum over me heen. Dat vinden die vrouwen zo heerlijk he!

Maar goed, geven jullie vrouwtje een pootje van mij? Ik zal zorgen dat vrouwtje zaterdag iets lekkers voor jullie meebrengt. Wat vinden jullie lekker, een munchystokje? Of ben jij daar nog te klein voor Doggy? En anders een klein koekje? Je moet niet vergeten in de jaszak van mijn vrouwtje te kijken, daar zit altijd een zak met wandelkoekjes in.

Dikke poot

Oscar

Wilma1

;D ;D ;D wat ee leuke foto's..... :-*

Hoe zit het met die postbode ??? Is die nu al geweest ??? Of lig je inmidels bedolven ONDER de post  ??? ::) :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Oscar en Mara,

Wij zitten al vol spanning te wachten wat jij voor lekkers bij zult hebben. De poot is doorgegeven en ze was er erg blij mee. Wij moesten je daarvoor bedanken.
En we zullen op de jaszak letten  ;) ;)

Hoi Wilma,

Maar goed dat ik een helm op had zeg. Ik heb me gewoon uit moeten graven  ;D ;D ;D ;D
Post is geweest en ik heb je een kaartje gestuurd. Ik wacht op jou antwoord.

Groetjes Doggy. Pukkie en Anja

Mico

* zucht * zie je nu zijn we te laat  :(
Heb eens gezegt dat als we Doggy zouden zien dat we der in onze binnenzak zouden meenemen  :P :P
Maar ja nu gaat ze waarschijnlijk al met Mara mee want ja die kruipt vast en zeker in der zak met al die lekkere snoepjes  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Nee nee nee nee nee nee,
Doggy gaat met niemand mee. Ze blijft lekker bij ons.

Ik wil met jullie mijn bijzondere verjaardagskaart delen.

Groetjes Anja

imv

Hoi hoi,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijne avond!

groetjes,
Irene

Mara

Citaat van: Mico op 22 maart 2007, 17:18:19
* zucht * zie je nu zijn we te laat  :(
Heb eens gezegt dat als we Doggy zouden zien dat we der in onze binnenzak zouden meenemen  :P :P
Maar ja nu gaat ze waarschijnlijk al met Mara mee want ja die kruipt vast en zeker in der zak met al die lekkere snoepjes  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Hoi Miranda en Corine

Nu word ik gefouilleerd voordat ik bij Anja wegga, op valkjes en hondjes....Gheghe, nee, ik denk niet dat Doggy of Pukkie hun koffertjes pakken hoor.

Hoi Anja

Wat een lief kaartje van Wilma, echt heel erg mooi. En nee Anja, ik neem geen valkjes of hondjes mee naar huis, denk niet dat mam dat goed vind.

Mara

Wilma1

22 maart 2007, 18:51:38 #192 Last Edit: 23 maart 2007, 09:20:20 by Wilma1
Citaat van: elfelfje op 22 maart 2007, 18:22:08

Nee nee nee nee nee nee,
Doggy gaat met niemand mee. Ze blijft lekker bij ons.

Ik wil met jullie mijn bijzondere verjaardagskaart delen.

Groetjes Anja

Hebben we mooi gedaan hè Doggy  ;) een echte verassing voor het vrouwtje  :D

Leuke dag gehad Anja ??? Ik wel en ben eg tevreden....iedereen die kwam zag als eerst jouw kaart  ;D ;D ;D ik vind het erg leuk, net of we samen de verjaardagen hebben gevierd  ;)
:D Wilma

;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ik heb ook erg genoten van mijn verjaardag en ik ben erg verwent geweest.

Dat gevoel heb ik gedeeld en jou kaart heetf hier ook iedereen goed bekeken. Een vriendin van me vond het zo'n leuk idee dat ze voor haar feest op die site uitnodigingen gaat maken.

Groetjes Anja

Wilma1

Het is ook erg leuk..en je kunt dus eigen foto's toepassen...de prijs is zelfs goedkoper dan een kaart vanuit de winkel en heel makkelijk....je hoeft er de deur niet voor uit!!!!

Past je ketting ??? anders kun je er wat schakels tussen uithalen met een tangetje ;) Je had gezegd een poos geleden dat je deze mooi en rustig vond, tjaaaaa  ;D ;) en het is een van mij eerste creaties.

Je bent de eerste die een ketting van mj heeft....maandag gaat de tweede weg....die is verkocht  :D......

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3