Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik moet denk ik zo naar de dierenarts, ik heb weer iets in mijn rug...... :-[ :'(

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Wat heb je precies en hoe was het bij de DA?
Heel veel sterkte en succes gewenst.
Laat je iets horen?

Pootjes van Doggy en Pukkie.

Anja

Hoi Wilma,

Ketting past perfect. Alsof die gemaakt is voor mijn dunne nekje  ;D ;D ;D
Ik ben er zo blij mee en ik vind die heel mooi.

Groetjes Anja

Anja

Hier nog wat foto's van Doggy.

Groetjes Anja

Bello

Ach wat is ze lief

Die wil wel eens in het echt zien (hint hint) ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Inge88

Wat lief! En dat speldje.. geweldig  :D

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Het gaat nog steeds niet goed met Oscar. Hij heeft 'iets' in zijn rug en hij staat nu helemaal in een halve cirkel. Gisteren heeft hij twee spuitjes in zijn nek gekregen en daarmee zou het over zijn. Maar jammer genoeg niet dus. Dus gaan we dadelijk maar weer de DA bellen. En dan horen jullie het vanmiddag wel als ik kom.

Wat een mooie foto's van Doggy, echt wel. Heel erg mooi!!! Ik ben benieuwd hoe ze in levende lijve is, ik sluit me aan bij Dorothé.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

En hoe vond je ze in het echt  ;) ;) ;)

Hoi Inge,

Lief is ze. Dat vind ik nu ook.

Hoi Mara,

Ik hoop dat Oscar gauw weer de oude is. En hoe vond jij Doggy?

Oscar,

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Pukkie en Doggy zijn heeeeeeelle leuke en vriendelijke hondjes, ja en Doggy is nog zo lekker puppy zo vertederend.

We hebben enorm genoten hoor.

Eh vanuit Helmond op de hoofdweg (je weet wel) naar Deurne is het naar ons bij de 5e rotonde rechtsaf.

he had ik weer geen gelijk >:(

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Anja

Doggy was waanzinnig, al heb ik haar weinig kunnen knuffelen maar dat halen we nog wel een keertje in. Pukkie was trouwens ook heel erg lief hoor!

Met Oscar gaat het alweer wat beter, hij loopt alweer wat beter en zo.

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Weer je gelijk af moeten geven zeg  >:( >:( >:(
Fijn dat je ervan hebt genoten.

Hoi Mara,

Fijn dat jij ook hebt genoten. Dat halen we zeker een keer in.
Ooo wat goed dat het al weer een beetje beter gaat met Oscar.

Groetjes Anja.

Mara

Hoi Doggy en Pukkie,

Ben ik toch helemaal vergeten te vertellen hoe het allemaal gegaan is.....

Ik ben gisteren en vanmorgen weer naar de DA geweest. Heb gisteren en vandaag spuitjes gehad en nu gaat het weer beter. Ik ben wel niet zo fit als normaal en mag niet zo ver gaan wandelen.

Wat ik heb, dat weten ze niet maar niet nu woensdag maar die woensdag daarna moet ik foto's laten maken en daarna ga ik misschien accupunctuur krijgen omdat ik 'duistere rugklachten' heb.

Maar vandaag gaat het weer. De pilletjes die ik heb zijn ook niet echt vies, ik krijg 2x een halve tablet per dag. En dan houden we er nog een paar over voor noodgevallen.

En ik heb nog een paar foto's van me voor jullie.

Pootje

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Wat lig jij lief op de bank. Dat koppie zo lief.
We hopen dat je weer helemaal beter wordt. Heb je veel pijn?
We zullen voor je duimen op 4 april.
Hier ook nog wat foto's van voornamelijk Doggy.

Groetjes Anja, Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Anja, Doggy en Pukkie..

Wat ben jij toch een mooie meid Doggy, als jij met mij gaat wandelen dan hou ik iedereen bij je uit de buurt!! En natuurlijk uit de buurt van Pukkie...

Het doet soms nog wel pijn maar vrouwtje zegt dat ik er al veel beter aan ben dan gisteren en eergisteren. Ik doe nu ook weer springen en blaffen, dat hebben ze schijnbaar zo gemist...Goh, en als ik dan eens te veel blaf dan wordt er gezegd dat ik stil moet zijn...Wat willen die mensen nu toch?

Een grote poot

Oscar

Anja

Tja Oscar,

De logica van mensen gaat ons ook onze pet te boven.

Groetjes Pukkie en Doggy