Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik eet niet zo goed pilletje, baasje moet ze ook in worst doen of in kaas. Ik vind kaas erg lekker...mhm....nu kreeg ik het pilletje in boterhamworst van de slager....yummie...

Ik ga eens even een foto zoeken als ik naar de kapper ben geweest. Is wel een iets oudere foto....

Groetjes

Oscar

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Nou, dit is de beste foto die ik heb. Ik vraag Mara morgen wel om een nieuwe foto te maken.

Groetjes

Oscar

heidi

Hoi Doggy en Pukkie,

Ik ben inderdaad een Yorkshire terrier maar eentje met grootheidswaanzin.
Ik vond het leuk om de grote honden aan te vallen en lekker baas te spelen,tot deze het niet leuk meer vonden en terug beten.
Daarom woon ik nu bij Oma,omdat het te gevaarlijk werd met die 3 grote loebassen.
Maar ik vind het nog steeds leuk om ze uit te dagen,vanachter het raam.
Het enigste nadeel is dat ik niet meer in de gezamelijke tuin mag,want ik loop direct naar ze toe en bijt ze gelijk in de poten,en dan krijg ik van het vrouwtje op mijn donder,en wordt dan weer bij oma binnen gezet.

Pootje Dana

Hoi Anja,

Ik loop een keer of 5 per dag binnen bij mijn moeder om te kijken of alles goed gaat.
Toen wij 10 jaar geleden deze boerderij gekocht hadden hebben wij een deel van de stallen omgebouwd tot een soort aanleunwoning.
Daar wonen mijn moeder en mijn zwaar gehandicapte broer in.
Toen mijn vader 7 jaar geleden overleed heb ik een deel van de verzorging van mijn broer overgenomen omdat het te zwaar werd voor mijn moeder om hem alleen te verzorgen.
Zo hebben wij elk een eigen woning met een gezamelijke tuin.
Daarom zie ik dagelijks Dana nog en heeft mijn moeder toch weer een reden om weer eens buiten te komen,het werd echt te gevaarlijk om Dana nog bij de 3 Newfoundlanders te laten en zo hebben wij deze oplossing gevonden.

Groetjes Heidi

Mara

Hoi Heidi

Ja, dat is eigenlijk wel een goede oplossing moet zeggen, om Dana naar je moeder te doen en haar toch nog dagelijks te zien.

Het lijkt me wel zwaar maar het is wel fijn om je familie dichtbij te hebben.

Mara

heidi

Hoi Mara,

Met goede afspraken kom je een heel eind hoor!

Groetjes Heidi

Anja

Hoi Oscar,

Ik zou bijna het bouwvakkersfluitje voor je fluiten. Als ik dat kon tenminste. Knappe foto.

Hoi Dana,

Dat is toch niet lief. Maar ja en beetje hondekwaad moet er ook in zitten toch. Fijn dat je iig bij Oma mag wonen.

Pootjes Pukkie en Doggy.

Hoi Heidi,

Petje af hoor. Knap van je dat je dat doet. Echt waar. En je geeft al aan dat er goede afspraken zijn gemaakt. Ik heb respect voor je.
Fijn dat je zo dicht bij je zijn toch.

Wat ik begrijp is dat je nog 3 honden hebt? Zou je eens een foto van ze willen plaatsen.

Groetjes Anja

Anja

Hallo,

Mijn baasje heeft vanmiddag en filmpje van mij gemaakt. Ik ben hier druk bezig met spelen.
Kijk maar.

http://www.youtube.com/watch?v=bL1AMQTgWTU

Filmpje is net geupload dus kan even duren voordat je het ziet.

Pootje Doggy.

heidi

Hallo Doggy en Pukkie,

Wij zijn 3 Newfounlanders,wij wegen samen 150kg.
Wij hebben een schofthoogte van 72 cm,en eten elk een kilo hondenbrokjes per dag.
Wij zijn echte knuffelberen,maar mogen maar alleen met onze voorpoten op schoot.
Wij zijn dol op water en sneeuw,en maken graag lange wandelingen,alleen cato mag niet meer zo ver wandelen omdat ze HD en ED heeft.
Casper en cato durven alles maar wannes is van alles bang:van onweer,de stofzuiger,harde knallen en de postbode.
Voor de rest zijn wij echte lieverds maar als we met zijn drieën opspringen,wat eigelijk niet mag,moet het vrouwtje zich schrap zetten.

Pootje Wannes,Casper en Catootje

Casper,een reu van 2,5 jaar

Wannes,een reu van 3 jaar

Catootje een teefje van 2 jaar

robeke

hallo ik ben loera ik heb en tijdje weer niks van me laten horen ik heb zoveel moeite gedaan om dat geel fladderen ding te pakken maar nog altijd nie gelukt
zeg jullie zijn allemaal zo leve ondjes graag wil ik eens samen komen met jullie maar ik moet dat eert gaan vragen aan mijn baasje ;D

dkke poot loera

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Wannes, Casper en Catootje,

Wow jullie zijn ook al zo groot maar wel heel lief. Dat van Cato dat heeft toch met de heupen te maken?
Pukkie is ook bang van de stofzuiger, knallen, onweer en zelfs als de vrouw in haar handen klapt.
Jullie zien er erg lief en heel knap uit. Ik denk dat jullie ook elke dag geborsteld moeten worden of niet?

Hoi Loera,

Dat moet je eigenlijk niet doen achter dat geel fladderend ding aan jagen. Daar wordt ze heel bang van. Ik doe dat ook niet meer anders krijg ik een flinke tik van het vrouwtje.

Pootje Doggy.

robeke

hallo ben loera,
ik ben een hele en flinke en stille hond maar als ik een snelle beweging zie dan loop ik er met volle vaart achteraan dat doe ik altijd ;D
en als ik moe ben komt dat geel fladderding en ambeteerd mij dan moet hij flink in zijn kooi(ik ook als ik hem ambeteer ;D)maar voor de rest ben ik een heel flink hondje

dikke poot loera

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Loera,

Ik zie jou al in de kooi zitten  ;D ;D ;D ;D

Pootjes Pukkie en Doggy.

Anja

Hallo iedereen,

Pukkie eet mijn puppiebrokjes telkens op. Nu is ze ontzettend aan het uitdijen. Mijn baasje heeft dat per toeval ontdekt.
Ik heb vanochtend een jasje gekregen zodat ik op de fiets in het mandje mee kan. Anders is het zo koud. Ik heb nog geen foto daarvan maar die komt gauw.

Samen op de bank.

Doggy 11 weken oud.

Doggy 8 weken oud.

Ze is al gegroeid vinden jullie niet?

Pootjes van Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Doggy

Jij bent al gegroeid!  :o Je bent al bijna net zo groot of iets groter dan de televisie gids. Ga jij carnaval vieren? Ik niet, ik blijf lekker op de bank liggen en kijk maandag naar de grote optocht in Köln. Binnen is het tenminste lekker warm.

Pootje van Oscar

Wilma1

18 februari 2007, 10:29:14 #89 Last Edit: 18 februari 2007, 10:31:52 by Wilma1

Zichzelf voorstellen, kan ie niet meer....maar ik wilde toch onze Rocky even laten zien aan Pukkie. Je ziet Pukkie, je moet nog heeeeeeeeeeel veel meer puppiebrokken eten om ZO sterk te worden, als een Rottweiler  :P  ;D ;)

Citaat van: elfelfje op 17 februari 2007, 16:35:03

Doggy 8 weken oud.

Wat is dit nu Doggy  ???
:o :o :o MANNEN TABOE  ::) ;D nu al  ??? ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3