Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

kimmie

Hallo allemaal,

Wij hebben ook heerlijk op de bank gelegen...

Baco mag alleen los als hij met Kim uitgaat...
Anders loopt hij weg...
Ik mag alleen bij de baas los...
Ander wil ik een extra rondje om ::)

Pukkie,
Wat heb jij een mooi fiets mandje...!!
Vrouwtje heeft voor ons de "springer" gekocht...
Dat maakt ze dan aan de fiets vast en kunnen we naast de fiets meelopen...
Maar wij willen altijd de andere kant op dan vrouwtje ::)

De stofzuiger is helemaal niet eng...
Daar kan je lekker achter aan rennen...
Of op de plekken lopen waar hij net geweest is, dan moet hij er namelijk weer heen...
Vind het vrouwtje ook erg leuk ;D

Pootje Bailey en Baco
Groetjes Kim, Karel en Lady

Anja

Hoi Oscar,

Graag gedaan moest ik van Pukkie zeggen.

Hoi Brutus,

Ik moet nog alles leren inclusief luisteren. Maar sommige dingen weet ik al wel als ik daar zin in heb. Ben een beetje eigenwijs zegt mijn vrouwtje.
Omdat Pukkie hard wegloopt voor de stofzuiger doe ik dat ook maar.
Ik vind het wel leuk als het vrouwtje gaat dweilen. Dan ga ik aan die doek hangen en dan blaf ik lekker. Als ze dan gedweild heeft dan loop ik er weer overheen en dan moet ze weer opnieuw beginnen.  ;D ;D :o :o
De hondenhanddoek is idd het ding om afgedroogd te worden en ik vind het ook heel leuk om daarmee vandoor te gaan. Pukkie niet die vind dat allemaal wel goed.

Hoi Baily en Baco,

Wowow meerennen naast de fiets. Dat is voor ons niet weggelegd. Maar dan moeten jullie wel goed opletten hoor anders valt jullie vrouwtje. Geen rare fratsen uithalen in het verkeer hoor.

Jullie waren vanmiddag dus ook lekker lui zie ik wel.

Pootje van Doggy.

Mara

Hoi Bailey en Baco

Nou nou, hoe liggen jullie op de bank zeg! Lachen zeg!

Hoi Pukkie en Doggy

Het is wel gezellig hier hé, met allemaal die honden.

Groetjes

Oscar

kimmie

Heey Doggy,

Vrouwtje red het wel op de fiets hoor...
Na 2keer mopperen is het altijd weer goed...
Trekken heeft geen zin, de springer vangt dat allemaal op dus vrouwtje heeft niet veel last van ons...

Heey Oscar,

Vrouwtje mopperd altijd dat ze een grotere bank wilt hebben, omdat ze nu op stoeltjes of op de grond moet zitten... ;D

Wij hebben heerlijk liggen luieren op onze vrije zondag...
Heerlijk schaatsen gekeken...

Pootje Bailey en Baco...

Mara

Hoi Baco en Bailey

Wij hebben ook schaatsen gekeken hier. Ik heb een hele bank voor mij alleen. Baasje en vrouwtje, mara's moeder zitten in de stoelen en Mara zit meestal achter de laptop aan de grote tafel.

Groetjes

mara

kimmie

Heey Mara en Oscar,

Wij worden meestal van de bank afgehaald...
Maar wij mogen dan wel weer op schoot komen zitten...
Lekker dat jij wel de hele bank voor je zelf hebt..
Kim zit ook aan de grote tafel, haar laptop staat sinds kort beneden...
Als beneden alles is verbouwt, gaat haar laptop weer naar boven...

Pootje van ons

Mara

Hoi Bailey en Baco,

Mara neemt de laptop altijd mee van boven naar beneden. Meestal zit ze beneden maar soms ook boven.

GRoetjes

Oscar

kimmie

Hoi Oscar,

Kim heeft boven geen internet aansluiting meer...
Wij vinden dat niet erg, dan kunnen wij namelijk ook even op het forum...
Maar Kim baalt er af en toe wel van...

Pootje van Bailey

chica

hallo elfelfje.
wat leuk dat je ook nog een ander dagboek bent begonnen.ik kom zeker nog eens vaker langs.
wat heb je een mooie honden en valkjes zeg.
en wat een sgattiege foto's van je honden in de sneeuw.ik heb zelf ook een hond en ik vind het zoo sgatig om honden te zien spelen.en wat is die puppy een sgatje zeg.je ziet zo dat hij het heel fijn heeft bij jouw.
groetjes ilse
dikke knuffel aan alle dieren ;D

heidi

Hoi Doggy en pukkie,

Ik kom ook even dag zeggen.
Ik ben Dana en ik ben al 12 jaar oud.
Omdat ik een beetje blind wordt en een beetje oud ben woon ik sinds 2 maanden bij Oma.
Omdat ik vreslijk zenuwachtig ben geworden heb ik ruzie gemaakt met Wannes de Newfoundlander,en toen ik hem in zijn poot had gebeten en hij terug beet ,heeft mijn vrouwtje me naar oma gebracht.Ik heb het hier hartstikke goed,ik hoef geen brokjes meer te eten maar krijg lekker vlees,ik mag elke dag 5 keer gaan wandelen en krijg elke keer een lekker kluifje als we terug komen.
Ik hoef ook niet meer in mijn mandje maar ik mag lekker op de bank.
En s'avonds mag ik met oma mee op het waterbed,zalig hoor!
Elke dag komt het vrouwtje een keer bij me kijken,want eigelijk wonen we nog in hetzelfde huis,alleen in een ander stuk.
En zoals het vrouwtje het zegt ik zit nu in een 5***** pension.

Pootje Dana

Anja

Hoi Oscar,

Het is hier super gezellig maar dat hoort ook zo.

Hoi Baily en Baco,

Ons vrouwtje heeft geen laptop. Haar PC staat op zolder. En soms mogen wij dan ook wel eens mee naar boven.

Hoi Ilse,

Wij willen graag een foto zien van jou hond. En hoe heet die en wat is het voor een ras? Dat willen wij allemaal weten. We vinden het wel fijn dat je in ons boekje komt lezen.

Hoi Dana,

Jij bent al aardig op leeftijd. Wannes woonde ook bij jullie? Je hebt nu een hondeleven in een 5 *****hotel. Wel lief van het vrouwtje dat ze je elke dag op komt zoeken. Wij mogen ook op de bank liggen en Doggy gaat mee naar boven 's nachts en ik blijf beneden. Ik mag eigenlijk niet meer trappen ivm slechte knieen. En ik vind het boven niet zo fijn. Ik lig liever beneden.
Wel leuk dat je hier komt buurten Dana. Ben jij een Yorkshire Terrier?

Pootjes van Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik ben naar de kapper geweest....en mijn kapster is dierenarts-assistente en ik moet zeggen....ik heb meteen pilletjes gekregen. Heb een ontsteking aan mijn pootje en nu krijg ik dus antibiotica.....

Maar het gaat verder allemaal goed met mij hoor.

Groetjes

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Is je poot ook pijnlijk? Hoe is dat gekomen die ontsteking? Ben je ergens in gaan staan?
Heb je een foto van jou nu je naar de kapper bent geweest. We willen wel het verschil zien.
Veel sterkte met je poot.

pootjes en knuffels Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik weet niet hoe ik aan die ontsteking ben gekomen. Ik heb echt geen idee...en het doet ook niet echt pijn. Wel blijf ik me aan het pootje likken. Ik moet nu eerst weer pilletjes slikken en dan zal ik zo een foto posten.

Groetjes

mara

Anja

Hoi Oscar,

Doe jij dat goed pilletjes innemen. Doggy eet die gewoon zo op en ik niet hoor. Vrouwtje verstopt het pilletje dan in een stukje worst. Haha of ik dan niet weet dat het daar in zit. Maar ik eet het dan maar op samen met de worst natuurlijk ;D ;D

Pootjes van Pukkie en Doggy.