Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Wilma1

;DMitzy kijkt heel vaak in de kooi, ze ziet ze dan lopen en gefacineert volgt ze ze  :D Als ze Mitzy zien, komen ze naar de tralies en staan ze neus aan neus, zo lief  :-*

Maar als ze los lopen  :-\ dan gebeurt hetzelfde als toen met de kwartel, er achteraan rennen en ermee ....eh   ::) voetballen, van schrik heeft die het "loodje gelegd" toen  :-\ :'( terwijl erin Mizty géén kwaad bedoelingen zitten, maar het beweegt heel snel en dát is leuk "speelgoed"

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi wilma,

Leuk is dat als ze voor de kooi zitten te kijken.

Die arme kwartel.

Groetjes Anja

Anja

Doggy is vanochtend naar de DA geweets voor haar jaarlijkse controle. Ook heeft ze haar jaarlijkse enting gekregen.

Haar hartje is goed en ze ziet er goed uit. De nageltjes zijn geknipt. Doggy's nageltjes aan de voorpoten, de middelste 2, die slijten niet.

Ze is ook gewogen en ze weegt 2,60 kilo. Wat een zwaargewicht zeg ;D ;D ;D ;D

Ook kregen we iets mee voor de tanden omdat het de maand van het gebit is.

Toen we buiten kwamen begon ze heel hard te piepen en bleef ze liggen. Ik haar toch voor in de fietsmand gezet omdat ik nog naar de Jumper moest. Halverwege bleef ze heel raar in de mand liggen en haar koppie hing uit de mand. Wij maar elke keer haar naam roepen.

Bij de Jumper heb ik haar op de grond gezet en toen liep ze weer gewoon :o :o :o

Nu ligt ze op de bank is is ze super rustig. We zijn net bij de AH boodschappen gaan doen en nu heeft ze Smurfin gekregen.

Ton heeft ook nog heel veel foto's gemaakt maar die moet ik eerst zelf nog kijken voordat ik deze ga plaatsen.

Groetjes Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Wilma1

BAD HAIRDAY Doggy ???  ;D ;D ;D ;D

Wat een lieve foto's  :-* en hij laat alles wel toe geloof ik  ::) ;D

Ook die met de hamster is erg leuk, dat kan ik hier niet met ze doen  ::) ze spingen meteen als een stuk zeep weg  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ze laat veel toe maar niet alles hoor.

Das jammer Wilma, hier laten ze dat goed toe moet ik zeggen.

Groetejs Anja

Anja

Romy

Wat zijn het toch poepies  :-*

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Helemaal mee eens hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat leuke foto's zeg. En wat een zwaargewicht is Doggy zeg.  ;D Wat vreemd hoe ze deed, maar nu is weer alles goed?

Liefs

Mara

Lisa

7 maart 2008, 22:00:23 #868 Last Edit: 7 maart 2008, 22:24:27 by Lisakuh
Hoi Eugenie,

Toen wij bij de jumper stonden deed ze weer gewoon normaal :) ;).  ;D.Zo zwaar voelt het toch niet hoor.
Dankje dat je de foto's leuk vond

Even een update over Zippy en Zoowy:

Gisteren was het waterflesje bij Zippy van de kooi geschoten :o. Ik was het aan het vastmaken toen kwam Zippy kijken van wat doe jij nu ??? ???.. Zij ging aan mij mouw van mijn vest hangen met haar voorpootjes ::) en toen liet ze zich steeds vallen in het schaafsel ;D ;D ;D. Ze zat helemaal onder schaafsel. Toen ik haar wou pakken rende ze heel snel weg :-X.

Vandaag heb ik de kooi van Zoowy schoongemaakt. Helemaal uitgesopt enz.. Ik had haar radje tegen de achterwand gezet en een appelhuisje erlangs maar daardoor kan ze niet meer onder haar plateau en nu heb ik het radje weer aan de zijkant van de kooi gezet. Ze ging overal aan snuffelen en aan ruiken omdat het was schoongemaakt :D dat neusje zag je gewoon in de lucht steken :D. Ik heb haar ook nog een Mariakoekje gegeven en ze pakte het aan en ging er aan knagen alsof ze er verslaafd aan is  :o :o. Er liggen nu nog 2 stukjes :P en als ik morgen kijk zijn allebei de stukjes op ::).

Liefs Lisa

Lisa

Hoii Hoii,

Ik heb Zippy en Zoowy een lekkere knabbelstaaf gegeven. Zoowy kwam tevoorschijn toen ik even in haar kooi bezig was en besnuffelde meteen de staaf ;D daarna ging ze weer en ging ze een holletje graven in het schaafsel.

Zoowy is nog niet komen kijken wat het is maar dat zal ze vast straks doen :) :).

Liefs, Lisa