Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's weer. Het gaat dus goed met de doggies...vroeg net in het boekje van Beau hoe het met ze gaat.  :)

Mag ik vragen wat dat roze ding is wat naast Pukkie ligt?

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Het gaat idd goed met P&D.

Dat roze wat je ziet is een puppiespeeltje van Doggy. Er zit in dat roze gedeelte een piepertje.

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

wat heerlijk zo op de bank, knus hoor!
leuke foto's van de dieren. je hebt weer goed je best gedaan met fotograveren ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Ach wat zien ze er toch lief uit allebei  :-* en die "middenscheiding" van Doggy  ;D  8) stoéééérrrrr

Het was heerlijk weer voor een wandeling voor zowel mens als dier  :D en daarna een verplichte douche met als vervolg een warme deken  :D záááliggggggg  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat een heerlijke gezellige foto's ! Heerlijk he zo met de hondjes gaan wandelen en dan lekker in de zetel ploffen ! Wat een gezellige beestenboel ook daar bij jullie hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Dat is een leuk speeltje, zag het vanmiddag op de grond liggen. Leuk om Pukkie en Doggy weer eens te zien (en jullie natuurlijk ook).

Mara

Lisa

Hoi Kim,

Hihi het is idd knus op de bank en vooral als Pukkie en Doggy heel lief tegen elkaar aan liggen :-*. Anja fotografeert idd goed ;D.

Hoi Wilma,

Doggy is gewoon een STOERE hond 8) :P. hihi doggy moest wel in de douche ze zat tot aan haar oortjes toe vol modder :P.
Endaarna heeft ze liggen bibberen in de handdoek bij Anja.

Hoi Ann,

Het is idd een gezellige beestenboel ;D. Anja was er ook aan toe om na de wandeling en nadat de hondjes waren gedoucht om lekker op de bank te ploffen ;D.

Hoi Eugenie,

Het is een leuk speeltje Doggy kan er dan ook lekker mee spelen en lekker mee gooien ;D. Het was ook weer leuk om jou te zien.

Hoi Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag het kooitje van Zippy verschoont en die was me toch chagarijnig :o :o ik mocht haar niet eens uit het huisje halen ze liet haar tandjes zien en schreeuwde een beetje. Ze voelde zich bedrijgt dus liet ik haar maar in haar huisje zitten. Ik had het op het gele plateau gezet en Pukkie en Doggy meteen op die kooi af en snuffen wat dat was. Zippy kwam te voorschijn en ging met haar neusje tegen de tralies aan en Doggy ook :-* :-*.
Voor de rest heb ik haar maar in haar huisje gelaten want ik ga haar ook niet dwingen van jij moet eruit want ik moet dat schoonmaken. De foto's volgen nog even kijken of ze zijn gelukt :D

Liefs Lisa

Lisa

Foto's

He wat doe je nu

:-* ik vind jou lief :)

Heeee :o waar is de rest van mijn kooitje ???

*snuf**snuf* Wat is dit :o

*snuff*snuff* Waar is Zippy ???

PIEP ;D Hier ben ik ;D ;D

Wat zie ik ???

Jaaa de rest van mijn kooi ;D

*Hnnggg* *Hnnggg* Ik kom er niet op :o Wat is het nummer van Sonja :P

Liefs Lisa

Kimm

hoi lisa!
hahaha die met sonja vind ik leuk  ;D  ;D  ;D  ;D
lachen!!!
heb je leuk gedaan hoor! ik genoot ervan.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hoi Kim,

Haha ze kwam er echt niet op hoor :P.  En ik vond dat wel leuk onder de foto ;D

Liefs Lisa

Lisa

Hoi Hoi,

Even een update over Zoowy ;D.
Ik was net even in haar kooitje aan het rommelen het plateautje even afgezogen met de kruimeldief. Ze kwam kijken van wat doe jij nu ???... Toen had ik haar even gepakt en mee gekriebelt ;D. Ze heeft ook nog aan mijn vinger gelikt en als je dat voelt is zoooooooooooo lieffffffff :D

Liefs Lisa

Wilma1

Ik dacht eigenlijk met lezen, dat er zou staan

" Ik was net even in haar kooitje aan het rommelen het plateautje even afgezogen met de kruimeldief en ploep toen zoog ik haar er zo in"  :o

Gelukkig stond dat er niet  ;D ;D ;D :P

Yoshi en Yodi vinden het wel fijn af en toe een kriebel te krijgen, maar eruit halen doe ik ze niet  ;) Ze zijn me veel te snel en als ze op de grond belandden, zijn het kattenspeeltjes  :-\
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lisa

;D ;D ;D ;D ;D Hahahaha Wilma toch :o. Ze sliep onder het plateautje en toen ik klaar was kwam ze pas kijken ;D Ik heb er een papieren zakdoekje opgelegt :). En daar ging ze aan snuffelen :P. Nu is ze aan het lopen in haar radje en ze gaat toch ooit hard :o :o :o. Ooit denk ik van dalijk gaat ze helemaal rond met het radje ::).

Dat begrijp ik dat je katten ze dan pakken hun zien het als een ''muis''. In het begin dacht ik dat ook met Pukkie maar ze doet er niet veel mee. Alleen Doggy vind het helemaal te gek als ze in hun ballen rondlopen. In het begin wou Doggy ermee voetballen :P

Liefs Lisa