Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

carco

Bekende kooi , die hadden wij ook alleen in een andere kleur  ;D
Het verhaal waar ik het over had waren ook 2 russische dwerghamsters en altijd bij elkaar gezeten.
Simone had een goudhamster en Jeroen een russische dwerghamster en samen bouwden ze soms hele ''kastelen'' voor ze waarbij ze ze samen loslieten. Dat ging wel goed. dus dat kan je wel proberen: ze bij elkaar op visite laten gaan ?  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lisa

Hoi Car(c)oline,

Ze mopperen zelfs al als de loopballen tegen elkaar komen dus ik denk dat dat niet zo'n goed idee is bij elkaar op visite. Dalijk valt Zippy Zoowy weer aan en dan misschien wel erger.
Leuk zeg dat de goudhamster en de russische dwerghamster van je zoon en dochter neem ik aan bij elkaar op visite gingen ;D

Liefs

Mara

Hoi Lisa

Wat lees ik nu, waren je hamsters een beetje boos op elkaar? Gelukkig dat je er snel bij was zeg. Ik moet er niet aan denken dat je een van de twee gevonden had zoals Car(c)oline beschreef.....Wel een gave kooi hoor.

En lieve foto's van Doggy.

Mara

Lisa

Hoi Eugenie,

Ze waren niet boos maar dat kan in een keer gebeuren dat ze gaan vechten tot bloedens toe. Mijn laptop staat achter op tafel en de hamsterkooi achter me dus ik was er heel snel bij. En een geluk heb ik dat ik Zoowy al zover heb dat ze op je hand komt zitten blijft zitten dat je haar mag aaien en op haar rug mag leggen om haar buikje te bekijken :D.

Dat is wel het geluk ja dat we thuis waren anders had Zoowy het misschien wel niet overleeft.

Liefs

Anja

We zijn vanmiddag 2 uur met de hondjes gaan wandelen. Heerlijk hoor en het was ook nog prachtig weer.
We waren tot onze enkels in de modder gezakt :o :o :o :o kun je nagaan hoe de hondjes er uit zagen.
We hebben ze maar meteen in bad gedaan toen we thuis kwamen.

Groetjes Anja

Anja

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Hele mooie foto's !!  :-*
Het was vandaag ook een heerlijke dag voor zo'n wandeling.
Alleen heb ik het niet gedaan vandaag.  :-[  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi anja,

ben je lekker uitgewaaid, nou ja waaien deed het niet ;D
mooie foto's hoor. lekkere dag  was het om lekker te wandelen. zo te zien heb je het heerlijk gehad ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Lisa

Dank je wel voor je antwoord, ik weet weinig over hamsters.

Hoi Anja

Mooie foto's zeg. Het was ook echt heerlijk weer om te wandelen.

Mara

Kaatje

Hoi Lisa,

Jeetje, ik lees nu pas het verhaal van Zippy en Zoowy  :( Gelukkig is Zoowy volgens mij al weer een heel stuk opgeknapt en gelukkig waren jullie thuis en was je er snel bij !!

Fijn dat Zoowy nu een kooitje voor haar alleen heeft, ... je moet er inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als jullie niet thuis waren geweest !!

Wat een prachtige foto's Ton en Anja hebben jullie gemaakt en jullie hebben er een heerlijke wandeling op zitten zie ik wel  :D Het was natuurlijk ook geweldig weer gisteren, van mij mag dat nog wel lekker zo blijven .... heerlijk die zon  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Lisakuh...wat leuk dat je dat zo goed tam kunt maken zo'n hamstertjes he ! En wat tof in dat radje ook ! Kan ze heerlijk in lopen ook eh ! Leuke foto's van de nieuwe kooi ! Grtjs Ann

Lisa

Hoi Eugenie,

Graag gedaan.

Hoi Karin,

Dat maakt niet uit hoor dat je het pas hebt gelezen. Zoowy is weer helemaal de oude alleen een beetje schrikkerig als ik haar bv even wil pakken.

Ik zou er inderdaad ook niet aan willen denken wat er was gebeurt als ik er niet snel bij was geweest.

Hoi Ann,

Dat tam maken heb je veel geduld voor nodig net als bij vogeltjes:). Ze kan er heerlijk in rennen ja zo hard zelfs dat ze af en toe echt zo dol zit te kijken en eerst maakte ze gewoon een koprol zo hard had ze gelopen in haar radje ;D.

Liefs Lisa

Kimm

hihi ik zie het al voor mij die koprol, haha
fijn dat het allemaal weer goed gaat!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Het gaat helemaal super met allebei de hamsters. Ze zijn wel heel licht van kleur geworden. Ik zal eens zien of ik nog foto's van ze kan maken.

Groetjes Anja