Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Lisa

Je hebt de hamsters lekker verwent lees ik. Hoe is het verder met de hondjes en de kanaries?

Groetjes

Mara

Lisa

Hoi Eugenie,

Daar is alles goed mee hoor :D.

En dat mag ook een keer hoor dat ik mijn hamsters verwen hoor ;D ;D

Greetz Lisa

Anja

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's joh! Smurfin valt goed in de smaak zie ik.

Groetjes

Mara

Kaatje

Hoi Anja en Lisa,

Ik ben weer terug in jullie boekje en heb lekker even alles bijgelezen  :D Hihi ...ik heb er moeten lachen om de foto van de hamster die niet op het appelhuisje kon komen, ... die heeft echt een lekkere dikke kont  ;D

Ik dacht hetzelfde als Wilma  :-[ Bij mij is het namelijk een keer voorgekomen met een stofzuiger !! Pluisje heeft het avontuur gelukkig wel overleefd maar ben me werkelijk een ongeluk geschrokken, ..... hij zat trouwens in zijn kooi, alleen was dat er één met een heleboel plastic buizen  ::)

Pluisje had daar zo aan lopen knagen dat de verbinding naar de andere kooi niet al te sterk meer was, bleek achteraf ... hij was toch al zo nieuwsgierig en toen ik dus het zaagsel daaronder wilde wegzuigen kwam hij kijken en tikte ik per ongeluk de buis eraf omdat hij die afgeknaagd had... hij viel uit het gat en vloog zo de stofzuiger in  :o :o

Wat een schattige foto's van D & P zeg, ... als je dan ook ziet hoe ze naar je kijken met die oogjes, echt zo snoepig !! Jullie verwennen de beestje ook zo heerlijk, dzat is aan alles te merken, .... enuhhh valt smurfin in de smaak  ;) ;) !?

Heb weer genoten van alle foto's, super de super hoor !!

Groetjes, Karin

Anja

Hoi Eugenie,

Smurfin is de favoriet. Daar slaapt ze mee en met de andere smurf daar speelt ze mee.

Hoi Karin,

Een veel te dikke kont heeft ze. Wordt echt tijd voor Hamster Bakker ;D ;D ;D

Dan schrik je je een hoedje zeg..

Smurfin is de favoriet. Daar slaapt ze mee en met de andere smurf daar speelt ze mee.

Fijn dat je hebt genoten.

Groetjes Anja

*Yvon

smurfin gaat er helemaal blij van kijken.  ;D
Welke smurf wil er nou niet bij zo'n lief hondje liggen ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ....wat lief met die smurfin zeg ! En wat een twee schatten van hondjes heb je ook he ! Ik heb zeker genoten van je hele mooie foto's weer ! Grtjs Ann

Lisa

Hoi Ann,

Doggy speelt ook met de smurfen gooit ze ze over de bank heen enzo :P. Ze zijn ook zeker super lief hoor ;D.

Hoi Iedereen,

Even een update over de hamsters.
Yingo zat op de kooi bij Zippy. En was met zijn vleugels wijd aan het fluiten en op en neer aan het lopen/springen :o. Ik zag dat Zippy aan het rondlopen was en toen hing Zippy aan het dak met zijn neusje door te tralies. En Yingo keek zo van Wat doe jij gek zeg :o. En liep hij er naar toe en pikte die heel zacht in de neus van Zippy en Zippy viel op het plateau dat iets onder het dakje hangt ::).

Donderdag zag ik Zoowy aan de tralies aan haar kooi hangen ik dacht hoe komt zij daar op ???. Vrijdag zag ik het. Ze klop op haar huisje dat op het plateau staat en dan strekt ze zich naar het dak. Het mislukte wel een paar keer. Ik heb er vandaag een trapje aangehangen aan het traliewerk boven op de kooi. Ze ging heel snel naar het trapje en klop erop en ging over het dak klimmen ;D :D.
En ik heb ook nog even met Zoowy geknuffeld :).

Groetjes Lisa

Anja

Sally

Hallo Anja,

wat een leuke foto's met Doggy en het strikje. ;D
Schattig!

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Lisa,

Wat leuk dat Yingo zo op de hamsters reageert  :D

Ach gut, wat ziet doggy er weer heerlijk lief uit met een strik van Douglas .... Hebben ze daar tegenwoordig ook hondenparfum  ;)  Een scheetje is het en hele leuke foto's weer !!

Groetjes, Karin

Anja

was het maar waar dat ze daar hondenparfum hadden Karin hihihihihi.

Dank je wel Sally.

Groetjes Anja

Anja